Back

Usługa przeprowadzenia badania przekrojowego z wykorzystaniem panelu badawczego na potrzeby projektu pn.: „Modelująca rola mediów społecznościowych w tym „patostreamingu” w kształtowaniu postaw wobec spożycia napojów alkoholowych, konsumpcji napojów alkoholowych oraz rozwoju zaburzeń używania alkoholu wśród młodych dorosłych”

» Notice description

Nazwa: Usługa przeprowadzenia badań podłużnych online na potrzeby projektu
Opis: Usługa przeprowadzenia badania przekrojowego z wykorzystaniem panelu badawczego na potrzeby projektu pn.: „Modelująca rola mediów społecznościowych w tym „patostreamingu” w kształtowaniu postaw wobec spożycia napojów alkoholowych, konsumpcji napojów alkoholowych oraz rozwoju zaburzeń używania alkoholu wśród młodych dorosłych”
Ilość: 1 [usługa]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Wypełnienie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Warunkiem formalnym jest złożenie wypełnionego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Wykluczenie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu może ubiegać się Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), co zostanie potwierdzone w złożonym formularzu "Oferta Wykonawcy".)

Opis i specyfikacja:


Normal
0


21


false
false
false

PL






















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-pagination:widow-orphan;
mso-hyphenate:none;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman",serif;}



Nr sprawy:
ZZ_DSP/2024/Z/14

Lublin,
29.04.2024 r.



ZAPYTANIE OFERTOWE

Usługa
przeprowadzenia badania przekrojowego z wykorzystaniem panelu badawczego na
potrzeby projektu pn.: „Modelująca rola mediów społecznościowych w tym „patostreamingu”
w kształtowaniu postaw wobec spożycia napojów alkoholowych, konsumpcji napojów
alkoholowych oraz rozwoju zaburzeń używania alkoholu wśród młodych dorosłych”



I. ZAMAWIAJĄCY:

Katolicki Uniwersytet
Lubelski Jana Pawła II

Al. Racławickie 14,
20-950 Lublin

NIP: 7120161005,
REGON: 000514064

Jednostka prowadząca:
Dział Spraw Pracowniczych



II. TRYB UDZIELENIA ZMÓWIENIA

1. Niniejsze
postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego jak zakup, którego
przedmiotem są dostawy lub usługi służące wyłącznie do celów prac badawczych,
eksperymentalnych, naukowych lub rozwojowych, które nie służą prowadzeniu przez
zamawiającego produkcji masowej służącej osiągnięciu rentowności rynkowej lub
pokryciu kosztów badań lub rozwoju o wartości mniejszej niż progi unijne
w zw. z art. 11 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) zwanej
dalej „Pzp” oraz na podstawie Regulaminu udzielania zamówień i dokonywania zakupów
w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II (ROP-0101-4/21).

2. Do niniejszego
postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks
cywilny(t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.) a nie mają zastosowania przepisy ustawy Pzp.
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego
traktowania Wykonawców.

3. Postępowanie
prowadzone jest w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako “Platforma” lub
“Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/kul.



III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia
badania przekrojowego z wykorzystaniem panelu badawczego na potrzeby projektu
pn.: „Modelująca rola mediów społecznościowych w tym „patostreamingu” w
kształtowaniu postaw wobec spożycia napojów alkoholowych, konsumpcji napojów
alkoholowych oraz rozwoju zaburzeń używania alkoholu wśród młodych dorosłych” Zadanie
współfinasowane ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych na
zlecenie Krajowego Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom.

2.
Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik
nr 1. do niniejszego zapytania ofertowego.

3.
Określenie przedmiotu
zamówienia za pomocą kodu CPV:

79311000-7 usługi w zakresie
przeprowadzania badań ankietowych

79315000-5
usługi badań społecznych



IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA I WARUNKI PŁATNOŚCI

1. Termin wykonania
przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.09.2024 r.

2. Zamawiający dokona zapłaty wynagrodzenia przelewem, po
odbiorze przedmiotu umowy potwierdzonym protokołem odbioru podpisanym przez
obie strony bez zastrzeżeń, w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty doręczenia
prawidłowo wystawionej faktury/rachunku lub przesłania prawidłowo wystawionej
faktury/rachunku na adres mailowy Zamawiającego, na rachunek Wykonawcy wskazany
na fakturze/rachunku. Zamawiający dopuszcza wystawienie faktury/rachunku bez
podpisu w formie tekstowego PDF pod warunkiem, że faktura/rachunek będzie
wysłana na adres: faktury@kul.pl. W przeciwnym razie termin zapłaty będzie
liczony od dnia doręczenia oryginału dokumentu do siedziby Zamawiającego. Za
datę zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.





V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
spełniają poniższe warunki nie później niż na dzień składania ofert. Ocena
spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie
spełnia/nie spełnia. Wykonawca wykaże, że:

1) posiada
certyfikat Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku w ramach programu PKJPA lub
inny dokument równoważny, przez dokument równoważny Zamawiający rozumie
dokument spełniający łącznie następujące warunki: dokument potwierdzający
stosowanie przez Wykonawcę procedur i praktyk zapewniających bezpośrednie
spełnienie standardów ujętych w Międzynarodowym Kodeksie Badań Rynku i Badań
Społecznych ICC/ESOMAR, oraz wdrożenie standardów zarządzania usługami (ang.
service management) badania rynku, opinii i społecznych w zakresie badań
realizowanych za pośrednictwem Internetu, w których narzędzie badawcze
(kwestionariusz) dostępny jest online dla respondentów, w tym badań na panelach
internetowych.

Na dowód Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kserokopię posiadanego
certyfikatu PKJPA lub dokumentu równoważnego.

2) dysponuje platformą
internetową o minimalnej liczbie aktywnych panelistów – 100 tys.;

3) w okresie ostatnich 4
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 3 usług
polegających na przeprowadzeniu badań naukowych/ankietowych dla instytucji
naukowych lub badaczy afiliowanych przy jednostkach naukowych z zakresu nauk
psychologicznych na próbach nie mniejszych niż 1000 osób, potwierdzone
referencjami;

4) dysponuje procedurami
umożliwiającymi weryfikację respondentów próbujących wypełniać tą samą ankietę
kilkukrotnie za pośrednictwem różnych kont;

5) nie podlega
wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023
r. poz. 1497 z późn. zm.).



2.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji spełniania
powyższych warunków przez Wykonawcę.



VI. WARUNKI PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY

1. Ofertę należy przygotować zgodnie z wymogami określonymi w
niniejszym zapytaniu ofertowym.

2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.

3. Oferowaną cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia
Wykonawca składa na formularzu „Oferta wykonawcy” stanowiący Załącznik nr 2 do
zapytania ofertowego.

4. Oferowaną cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia
należy podać (z dokładnością do dwóch cyfr po przecinku) w walucie polskiej
(PLN).

5. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT leży po stronie
Wykonawcy.

6. Cena całkowita oferty powinna obejmować wszystkie należne
składniki i należności budżetowe związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia
bez względu na to, na której stronie ciąży obowiązek ich odprowadzania oraz
wszystkie uwarunkowania oraz czynniki związane z realizacją zamówienia.

7. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

8. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę; w przypadku
złożenia przez ten sam podmiot więcej niż jednej oferty, wszystkie oferty
złożone przez danego Wykonawcy zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.

9. Postępowanie jest prowadzone za pośrednictwem platformy
zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kul.

10. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem platformy do dnia 8.05.2024 r. do godziny 9:00.

11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu
składania ofert.

12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu
składania ofert.

13. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy na podstawie właściwego dokumentu rejestrowego,
właściwego dla formy organizacyjnej Wykonawcy, lub na podstawie pełnomocnictwa.
Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w
postępowaniu (jeśli jest konieczne).

14. Informacja o wyborze oferty zostanie upubliczniona poprzez
zamieszczenie informacji na platformie zakupowej.



VII. KRYTERIA WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

1. Zamawiający dokona wyboru
najkorzystniejszej ofert w oparciu o następujące kryteria: CENA 100%

2. Oferty będą oceniane
przy użyciu następującego wzoru:

C (Wartość punktowa) = najniższa cena brutto spośród
wszystkich złożonych ofert / oferowana cena brutto przez Wykonawcę x 100.

3. Ocenie nie będą
podlegały oferty podlegające odrzuceniu zgodnie z działem VIII, pkt 2 zapytania
ofertowego.

4. W przypadku braku
któregokolwiek z dokumentów wymaganych treścią niniejszego zapytania
ofertowego, braków w treści tych dokumentów lub innych nieścisłości,
Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia lub wyjaśnienia. W przypadku,
gdy Wykonawca nie uzupełni braków lub/i nie udzieli wyjaśnień w terminie
wyznaczonym przez Zamawiającego oferta zostanie odrzucona.

5.
Zamawiający sporządzi
pisemny protokół postępowania z wyboru najkorzystniejszej oferty.

6. Wykonawca, którego
oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie zaproszony do
podpisania umowy i realizacji zamówienia.

7. W przypadku gdy
wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest
podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w przedmiotowym postępowaniu
zdobył, kolejno, największą liczbę punktów.



VIII. POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wszelkie koszty
poniesione w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca pokrywa
na własny koszt i ryzyko i w związku z tym nie przysługują mu żadne roszczenia
wobec Zamawiającego w szczególności w przypadku odrzucenia złożonej przez niego
oferty.

2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

1)
oferta zostanie złożona po terminie;

2)
oferta przekroczy kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na
realizację przedmiotu zamówienia;

3)
treść oferty nie będzie zgodna z treścią zapytania
ofertowego;

4)
Wykonawca nie spełnił warunków udziału w postępowaniu;

5)
Wykonawca nie uzupełni braków w ofercie lub nie złoży
wyjaśnień do oferty w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.Takie oferty nie będą podlegały ocenie.

3.
Zamawiający unieważni postępowanie, jeśli zaistnieje jedna z
poniższych okoliczności:

1)
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

2)
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą
Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

3)
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że
prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie
publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

4)
postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie
ważnej umowy w sprawie udzielnie zamówienia.

4. Zamawiający zastrzega
sobie prawo do: zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert;
odwołania postępowania lub jego unieważnienia w całości lub części na każdym
etapie – w tym także po upływie terminu składania ofert – także bez podania
przyczyny.

5. Zamawiający zastrzega
sobie prawo do dokonywania zmian w treści zapytania ofertowego oraz załączników.

6. Zamawiający zastrzega
sobie prawo do korygowania oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych w
treści oferty.

7. Wszelkie informacje
wprowadzone do treści umowy związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz
warunkami płatności, a także warunkami na jakich Zamawiający zawrze umowę z
Wykonawcą zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.




IX. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

W sprawach związanych z niniejszym zapytaniem
ofertowym należy kontaktować za pośrednictwem platformy zakupowej –
www.platformazakupowa/pn/kul.pl poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".



Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia

Załącznik nr 2 – Formularz „Oferta Wykonawcy”

Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu

Załącznik nr 4 – Wzór umowy






X. KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 ze sprost.:

1. Administratorem jest Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
(adres: Al. Racławickie 14, 20 – 950 Lublin, adres e-mail: kul@kul.pl, numer
telefonu: 81 445 41 01), reprezentowany przez Rektora.

2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: adres e-mail: iod@kul.pl,
numer telefonu: 81 445 32 30.

3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu weryfikacji zapytań ofertowych
złożonych w ramach prowadzonego postępowania.

4. Dane
osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z
uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym
przez okres niezbędny do archiwizacji.

5. Podstawą
prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. rozporządzenia
(wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).

6. Dostęp do
danych osobowych mają osoby upoważnione przez administratora. Dane osobowe mogą
być ujawniane osobom wnioskującym o dostęp do dokumentacji z prowadzonego
postępowania.

7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:

a) żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania, z zastrzeżeniem art. 17 ust. 3 ww. rozporządzenia;

b) wniesienia sprzeciwu;

c) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych (ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa).

Realizacja zadania w zakresie weryfikacji zapytań
ofertowych wiąże się z koniecznością przetwarzania danych osobowych, co
znajduje podstawę w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach
publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz.1270) Czy Osoba, której
dane dotyczą jest zobowiązana do podania tychże danych na podstawie ww. ustawy.




Normal
0


21


false
false
false

PL






















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-pagination:widow-orphan;
mso-hyphenate:none;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman",serif;}


Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

08.05.2024 | 09:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II


» Contact details

Available after sign in

Sign in