Powrót

[ZAK/2024/000887] Szkolenia dla specjalistów do spraw reklamacji Warszawa

» Opis zapytania

Dzień dobry,

Proszę o przedstawienie oferty zgodnie z poniższą specyfikacją oraz załącznikami na Szkolenie dla specjalistów do spraw reklamacji w zakresie:
Radzenie sobie z trudnym/świadomym konsumentem pod czas rozmów telefonicznych, doskonalenie komunikacji z klientem podczas rozmowy telefonicznej oraz umiejętność radzenia sobie ze stresem w trakcie obsługi.
Szkolenie 2-dniowe dedykowane pod nasze potrzeby.
Lokalizacja Warszawa - biuro.
Ilość uczestników - 25-30 uczestników.
Każdy zakład będzie osobno ponosił koszty szkolenia swoich uczestników.

Zadawanie pytań wyłącznie przez platformę zakupową.
Grupa Animex zastrzega, że rozpatrywane będą tylko kompletne oferty spełniające wszystkie wymagania ujęte w niniejszym zapytaniu ofertowym
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia
- swobodnego wyboru oferty.
- odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny

Pozdrawiam
Magdalena Peła

Produkty
1. Szkolenia dla specjalistów do spraw reklamacji 2-dniowe stacjonarnie - 1 usługa

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

09.05.2024 | 15:00


» Lokalizacja

ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa


» Kategoria asortymentowa

  • Edukacja i szkolenia
  • Tłumaczenia

» Dane nabywcy

Animex Foods sp. z o.o.
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
NIP: 5272698951


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się