Powrót

Zapytanie ofertowe na wykonanie: „DS - System Wizyjny - monitoring pracy doczyszczarek 2024” dla Cukrowni Pfeifer & Langen S.A.

» Opis zapytania

Zapytanie ofertowe na wykonanie: „DS - System Wizyjny - monitoring pracy doczyszczarek 2024” dla Cukrowni Pfeifer & Langen S.A.
Szanowni Państwo,
Zapraszamy do złożenia oferty na dostarczenie i montaż wraz innymi pracami programistycznymi „DS - System Wizyjny - monitoring pracy doczyszczarek 2024” dla Cukrowni Glinojeck, Miejska Górka, Środa Wlkp. i Gostyń
Termin składania ofert mija 19.05.2024 roku.
Kontakt techniczny:
Paweł Kowalski tel. 695 355 639
Z wyrazami szacunku
Pfeifer & Langen Polska S.A.
Przedmiot zapytania
Zgodnie z Specyfikacja projektu: DS - System Wizyjny - monitoring pracy doczyszczarek 2024
Załączniki:
Aktualna koncepcja 22.03.2024- System wizyjny na doczyszczarkach- projekt 2024
Lista maszyn objętych projektem
Lista potencjalnych anomalii
SmartMysz CCTV_Tracking - Architektura (1)
SmartMysz CCTV_Tracking - Architektura (4)
SmartMysz CCTV Autodiagnostyka
SmartMysz CCTV infr. Lokalna
SmartMysz CCTV infr. na maszynie
OWU
Termin realizacji:
Wariant 1 – Moduły A,B,C,D optymalnie do 15.08.2024
Wariant 2 – Moduł A do 15.08. + szczegółowy harmonogram prac załączony do ofert na platformie Logintrade dla Modułów B,C,D.
Gwarancja:
Minimum 24 miesiące od podpisania protokołu końcowego bez zastrzeżeń
Gwarancja i kaucje zgodne z obowiązującym w Pfeifer & Langen OWU.
Oferta:
Na platformie należy podać ceny za Etap A,B,C,D
Do platformy należy załączyć szczegółową ofertę techniczną wyczerpującą wszystkie aspekty oferowanych urządzeń i usług.
W ofercie należy ująć zapis „Zapoznałem się i akceptuje wraz z szablonem umowy: Ogólne Warunki Umów Roboty Budowlane i Remonty_01.10.2022.
W przypadku wariantu 2 – szczegółowy harmonogram prac.
Zasady przystąpienia do zapytań ofertowych:
Kupujący korzysta z platformy zakupowej przygotowanej przez Logintrade S.A., jako narzędzia do kontaktów z dostawcami i oferentami, w szczególności poprzez zapytania zakupowe mające na celu dokonywanie przez Kupującego zakupu towarów i usług.
Oferty handlowe (dalej: oferty) odbierane są przez Kupującego wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej. Rejestracja w bazie dostawców Kupującego, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne. Potencjalny dostawca musi zarejestrować się w bazie dostawców Kupującego, co wiąże się z uzyskaniem loginu i hasła do korzystania z platformy zakupowej, przeglądania zapytań i składania ofert.
Wprowadzenie oferty dostawcy do systemu platformy zakupowej nie oznacza, że Kupujący potwierdza otrzymanie oferty. Potwierdzenie otrzymania oferty przez Kupującego dokonywane będzie na każdorazowe żądanie oferenta i nie oznacza jej przyjęcia przez Kupującego. Wyłącza się stosowanie art. 66, 66(1) oraz 68(2) Kodeksu cywilnego.
Zapytanie zakupowe (postępowanie zakupowe) prowadzone przez Kupującego nie jest przetargiem ani aukcją w rozumieniu kodeksu cywilnego ani Prawa Zamówień Publicznych.
Składając ofertę oferent określa termin do jej przyjęcia, nie krótszy jednak niż czas trwania postępowania zakupowego.
Przyjęcie oferty nie oznacza zawarcia umowy między Kupującym a wybranym oferentem. Zawarcie umowy następuje na zasadach określonych w OWU. W przypadku nie zawarcia umowy sprzedaży w ciągu miesiąca od poinformowania wybranego oferenta o wyborze oferty, wynik postępowania zakupowego i wybór oferenta przestają wiązać strony.
Kupujący ma prawo do zaproszenia wybranych oferentów na spotkania handlowe w terminie zaproponowanym przez Kupującego. Spotkanie ma celu umożliwienie wyboru Oferenta i nie stanowi jeszcze negocjacji zmierzających bezpośrednio do zawarcia umowy z Oferentem w rozumieniu art. 72 §1 kodeksu cywilnego.
Kupujący ma prawo do:
Nie informowania oferentów i potencjalnych dostawców o przebiegu i wyniku postępowania zakupowego. Informacja o wyborze oferty przesyłana jest przez Kupującego wyłącznie podmiotowi, którego oferta została przyjęta. Brak udzielenia odpowiedzi co do wyboru oferty oznacza, że oferta ta nie została wybrana przez Kupującego;
Anulowania postępowania zakupowego, bez podania przyczyn. Oferty złożone przez oferentów uważane są wówczas za niewiążące. Oferentom nie przysługują wobec Kupującego żadne roszczenia z tego tytułu;
Zmiany warunków postępowania zakupowego, w szczególności rodzaju i ilości towarów i usług. Zmiana warunków akcji ofertowych musi się odbyć w taki sposób, który umożliwi oferentom dostosowanie ofert do nowych warunków zapytania. Oferentom nie przysługują wobec Kupującego żadne roszczenia co do postępowania zakupowego sprzed zmiany jej warunków;
Zmiany terminu do złożenia ofert, podjęcia decyzji co do wyboru oferty, a także odstąpienia od postępowania zakupowego bez uprzedniego powiadomienia oferentów i bez podania;
Zadawania oferentom za pośrednictwem platformy zakupowej wszelkich zapytań dodatkowych przewidzianych funkcjonalnością programu, jakie okażą się niezbędne do podjęcia decyzji o wyborze dostawcy.
Oferentom nie przysługuje prawo do odwołania się od wyników postępowania zakupowego.
Regulamin platformy zakupowej dostępny jest w panelu rejestracyjnym lub w innym miejscu wskazanym przez Logintrade S.A. i ma zastosowanie do postępowań zakupowych.
Pozdrawiam / Best regards / Mit freundlichen Grüßen
Ernest Filipiak
Kupiec Strategiczny
Pfeifer & Langen Polska S.A.
Adres korespondencyjny:
Pfeifer & Langen Polska S.A.
Ul. Niedziałkowskiego 27
63-000 Środa Wielkopolska
tel. kom. (mobile): + 48 693 471 877
e-mail: ernest.filipiak@diamant.pl
www.diamant.pl
www.pfeifer-langen.pl
www.sklep.diamant.pl

Produkty
1. Moduł A - 1 szt.
2. Moduł B - 1 szt.
3. Moduł C - 1 szt.
4. Moduł D - 1 szt.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

20.05.2024 | 13:00


» Lokalizacja

ul. Mickiewicza 35
60-837 Poznań


» Kategoria asortymentowa

  • BHP i higiena osobista

» Dane nabywcy

Pfeifer & Langen Polska S.A.
ul. Mickiewicza 35
60-837 Poznań
NIP: 7840003412


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się