Wybór dostawcy agregatu prądotwórczego diesla dla zasilania awaryjnego budowy bloku CCGT w El. Adamów.

» Opis zapytania

Organizator Postępowania:
Zamawiający: PAK-CCGT sp. z o.o., z siedzibą w 62-510 Konin przy ul. Kazimierskiej 45, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000917523, NIP 6653041697, Regon 389724334, Kapitał zakładowy 80 000 000,00 PLN, Grupa Kapitałowa ZE PAK. 1. Przedmiot zamówienia. Realizacja usługi w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia agregatu prądotwórczego z silnikiem diesla oraz szkolenia obsługi eksploatacyjnej i serwisowej generatora na potrzeby zasilania awaryjnego budowy bloku CCGT w Elektrowni Adamów zgodnie ze Zakresem rzeczowym WDT stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 2. Termin realizacji usługi. Do 8 tygodni od przekazania pisemnego Zamówienia do Wykonawcy.  3. Miejsce realizacji usługi. Elektrownia Adamów ul. Przemysłowa 1, 62-700 Turek. 4. Warunki płatności. Przelewem w terminie 30 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury do ZE „PAK” S. A. Za dzień zapłaty uważany będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru przedmiotu zamówienia/umowy. 5. Termin składania ofert. 1) Oferty można składać od dnia 06.05.2024. godz. 12.00 do dnia 08.05.2024r. godz. 12.00 6. Sposób przygotowania oferty. 1) Oferty w formie i terminie określonym niniejszym zapytaniem należy składać z wykorzystaniem Internetowej Platformy Zakupowej. 2) Oferta musi zawierać propozycję wynagrodzenia netto w PLN plus określenie wysokości podatku VAT, ze wszystkimi kosztami Wykonawcy. 3) Do oferty (z wykorzystaniem Internetowej Platformy Zakupowej) należy załączyć: - Formularz ofertowy (Załącznik nr 1), - Specyfikacja techniczna oferowanego agregatu, - Potwierdzony (parafowany) oraz uzupełniony w pkt 8 (Dane techniczne do wypełnienia przez oferenta) przez Oferenta Załącznik nr 2 – Zakres rzeczowy WDT - Oświadczenie o statusie podatnika VAT (Załącznik nr 3 do zapytania), - Harmonogram/Cennik niezbędnych prac serwisowych w okresie 3 lat zgodnie z wymaganiami WDT z podziałem na koszty usług i materiałów (części). - Potwierdzony (parafowany) Projekt umowy (Załącznik nr 4) uzupełniony o dane rejestrowe Wykonawcy, przedstawiciela Wykonawcy (par 6), adres WWW pod którym jest dostępna informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (RODO Wykonawcy) lub dołączenie do umowy Wzoru klauzuli informacyjnej Wykonawcy, - Wykaz prac (Załącznik nr 5). Zamawiający wymaga wykazania wykonania minimum 2 takich usług/dostaw lub o podobnym charakterze, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym terminie (z podaniem przedmiotu prac, ich wartości, dat wykonania i odbiorców, ze wskazaniem ich adresu i numeru telefonu) lub przedstawienia innych informacji np. listów referencyjnych uwiarygadniających doświadczenie, rzetelność wykonanych takich lub podobnych usług/dostaw. - Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - Kopię certyfikatów potwierdzających wdrożenie systemu zarządzania jakością (jeśli Oferent posiada). 7. Otwarcie ofert. Otwarcie ofert nastąpi na platformie zakupowej bez obecności Oferentów. 8. Koszty przygotowania oferty. 1) Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z opracowaniem ofert. 2) Wszelkie inne koszty związane z uczestnictwem Dostawcy w niniejszym postępowaniu aż do udzielenia zamówienia są również ponoszone przez Dostawcę i nie będą zwracane przez Zamawiającego. 9. Okres związania Ofertą. Dostawca jest związany ofertą przez okres 30 dni, a bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, określonego w pkt. 5 Zapytania Ofertowego. W sytuacji, gdy przeprowadzona zostanie dogrywka w formie negocjacji lub aukcji i Oferent nie zmieni swojej oferty w dogrywce, oferta pozostaje wiążąca w okresie ujętym w niniejszym zaproszeniu. 10. Gwarancja. Zgodnie z zapisami Projektu umowy. 11. Warunki formalne udziału w postępowaniu. 1) Złożenie oferty zgodnej z wymaganiami Zamawiającego, w formie i terminie określonym niniejszym zaproszeniem. 2) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Dostawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ekonomicznym oraz osobami o odpowiednich kwalifikacjach, umiejętnościach zawodowych, posiadającymi uprawnienia wymagane do pracy przy urządzeniach energetycznych. Wobec Dostawcy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dostawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 3) Dostawca ubiegający się o zamówienie, winien mieć pełne i niezaprzeczalne prawo do wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania na terenie Polski i ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku jakichkolwiek roszczeń ze strony osób trzecich. W przypadku wystąpienia roszczeń osób trzecich z tytułu naruszenia praw autorskich, wynalazczych i innych związanych z wykonaniem zamówienia, roszczenia te przejmuje Dostawca/Wykonawca. W przypadku poniesienia przez Zamawiającego jakichkolwiek strat wynikłych z tego tytułu, straty te będą rekompensowane przez Dostawcę/Wykonawcę z uwzględnieniem wszystkich kosztów dodatkowych, sądowych i prawniczych. 4) W celu spełnienia powyższych warunków Dostawca jest zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia w trakcie składania oferty poprzez platformę zakupową. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania od Dostawcy dostarczenia dokumentów potwierdzających spełnianie powyższych wymagań (np. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie z „CEIDG” (Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, stosowne zaświadczenia naczelnika urzędu skarbowego i oddziału ZUS lub KRUS, referencje, wykazy pracowników). 12. Wyjaśnienia do Zapytania Ofertowego. 1) Do dnia 06.05.2024r. do godz. 10.00 Dostawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego. 2) Pytania należy przesłać poprzez platformę zakupową. 3) Treść wyjaśnień będzie przekazana przez platformę zakupową, 4) W przypadku, gdy Dostawca złoży ofertę przed aktualizacją Zapytania Ofertowego, musi ona zostać złożona ponownie. 5) Informacje w zakresie formalnym: Rogaczewski Wiesław, tel. 63 240 58 04. 13. Istotne postanowienia umowy. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego zostanie opublikowany w późniejszym terminie. 14. Zastrzeżenia. 1) Zamawiającemu przysługuje prawo zmiany treści Zapytania ofertowego. 2) Zamawiającemu przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty lub zamknięcia postępowania zakupowego w dowolnym momencie bez wybrania oferty i bez podania przyczyn takiej decyzji. 3) Zamawiający po zakończeniu postępowania zastrzega sobie prawo żądania potwierdzenia złożonej oferty. 15. Pozostałe postanowienia. 1) Zamawiający nie zwraca materiałów przesłanych w związku z postępowaniem zakupowym. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3) Zamawiający dopuszcza złożenie oferty alternatywnej zgodnie ze Specyfikacją techniczną. 4) Oferta, której treść nie odpowiada treści Zapytania Ofertowego zostanie odrzucona. 5) Zamawiający może wykluczyć z niniejszego postępowania Wykonawcę/Dostawcę, który w okresie 3 lat przed rozpoczęciem postępowania nie wykonał lub nienależycie wykonał inne zamówienie na rzecz Zamawiającego. 6) W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych, dostępna jest na stronie internetowej https://www.zepak.com.pl/pl/o-firmie/rodo.html. Dostawcy/Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z treścią klauzuli informacyjnej. 7) Dostawca/Wykonawca/ podwykonawca/ podmiot trzeci, ma obowiązek, podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby udziału w postępowaniu, wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art.13 i 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od których dane te bezpośrednio pozyskał. 8) Złożenie oferty handlowej jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem treści zaproszenia do składania ofert, Regulaminu korzystania z Platformy Zakupowej dostarczanej przez Logintrade Sp. z o.o. oraz Ogólnych Warunków Zakupów, a także klauzuli informacyjnej o ochronie danych osobowych umieszczonych na stronie internetowej https://zepak.logintrade.net/rejestracja/. 9) Złożenie oferty handlowej jest potwierdzeniem poprawności danych teleadresowych umieszczonych w Internetowej Platformie Zakupowej Zamawiającego. 10) Złożenie oferty handlowej jest potwierdzeniem posiadania pełnomocnictwa do składania ofert przez osobę zamieszczającą ofertę na Internetowej Platformie Zakupowej Zamawiającego. 11) Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie wewnętrznych przepisów Zamawiającego, tj. zgodnie z Regulaminem Wyboru Dostawców ZE PAK S.A. Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych i ta Ustawa nie ma zastosowania w niniejszym postępowaniu. 12) Zamawiający przewiduje zastosowanie negocjacji handlowych lub aukcji elektronicznej (aukcje nie są aukcjami elektronicznymi w rozumieniu Kodeksu Cywilnego) w drugim etapie postępowania, do którego zostaną zakwalifikowane najkorzystniejsze oferty. Zamawiający poinformuje Dostawców o wszelkich postanowieniach dotyczących przeprowadzenia drugiego etapu poprzez Internetową Platformę Zakupową, e-mailem lub faksem.

Produkty
1. AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY WG SPEC.Agregat diesla dla zasilania awaryjnego budowy bloku CCGT w El.Adamów. Zakres dostaw i usług obejmuje: 1. Dostawa agregatu diesla dla zasilania awaryjnego budowy bloku CCGT w El. Adamów. 2. Transport i posadowienie agregatu diesla w miejscu wskazanym przez obsługę. 3. Szkolenie obsługi. 4. Dostawa dokumentacji jakościowej oraz instrukcji eksploatacji. Szczegółowe wymagania dotyczące zakresu i wymagań dla dostawy agregatu diesla zgodnie z załączonymi Wytycznymi Technicznymi Dostawy diesla (WTD). Uwagi: Oferta ma zawierać cenę niezbędnych prac serwisowych w okresie 3 lat zgodnie z wymaganiami WTD – wycena w/w prac ma być określona w osobnej pozycji. - 1 Jednostka działania

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

08.05.2024 | 12:00


» Lokalizacja

Kazimierska 45
62-510 Konin


» Kategoria asortymentowa

  • Elektroenergetyka
  • Urządzenia elektryczne i elektroniczne
  • Materiały elektryczne

» Dane nabywcy

ZE PAK SPÓŁKA AKCYJNA
Kazimierska 45
62-510 Konin
NIP: 6650001645


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się