Back

Usługa wykonania i dostarczenia materiałów informacyjno - promocyjnych dla 30 uczestników wyjazdu studyjnego "Innowacyjne rozwiązania w zarządzaniu stadem bydła" w dniach 10-12 czerwca 2024 r. na terenie województwa lubuskiego i wielkopolskiego realizowanego w ramach operacji do realizacji w planie operacyjnym Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich w latach 2024-2025. Dotyczy Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich (SIR). (Nr wewn. sprawy: ROW.0801.11.2024)

» Notice description

Nazwa: Usługa wykonania i dostarczenia materiałów informacyjno - promocyjnych dla 30 uczestników wyjazdu studyjnego "Innowacyjne rozwiązania w zarządzaniu stadem bydła" w dniach 10-12 czerwca 2024 r. na terenie województwa lubuskiego i wielkopolskiego.
Opis: Usługa wykonania i dostarczenia materiałów informacyjno - promocyjnych dla 30 uczestników wyjazdu studyjnego "Innowacyjne rozwiązania w zarządzaniu stadem bydła" w dniach 10-12 czerwca 2024 r. na terenie województwa lubuskiego i wielkopolskiego realizowanego w ramach operacji do realizacji w planie operacyjnym Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich w latach 2024-2025. Dotyczy Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich (SIR). Zgodnie z załączonym zaproszeniem do złożenia oferty cenowej. Ofertę należy złożyć uzupełniając kalkulację kosztów oraz podpis oświadczenia, będącego składową treści załączonego zaproszenia do złożenia oferty cenowej. Cała oferta musi być zeskanowana i podpisana. Oferty mogą być składane tylko w wyżej wymieniony sposób za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus.
Ilość: 1 [usługa]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (Zgodny załączonym zaproszeniem do złożenia oferty cenowej. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. Izabela Michniewicz, 71 339 86 56 wew. 150; e-mail: izabela.michniewicz@dodr.pl- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Ofertę należy złożyć uzupełniając kalkulację kosztów oraz podpis oświadczenia, będącego składową treści załączonego zaproszenia do złożenia oferty cenowej. Cała oferta musi być zeskanowana i podpisana. Oferty mogą być składane tylko w wyżej wymieniony sposób za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

07.05.2024 | 09:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu


» Contact details

Available after sign in

Sign in