Powrót

Kaski alpinistyczne.

» Opis zapytania

opis w specyfikacji

Wymagania dodatkowe:
Koszt dostawy (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin dostawy (7 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Warunki płatności (Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
offer_value (Wartość oferty)
Zapoznałam/em się i akceptuję regulamin" (Proszę potwierdzić)

Opis i specyfikacja:

1. Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy kasków dla SPKP w Gorzowie Wlkp.
2. Termin dostawy: 7 dni roboczych w godz. od 8:00 do 13:30, licząc od daty złożenia przez zamawiającego zamówienia telefonicznie lub faxem/e-mail.
3. Miejsce dostawy: Magazyn mundurowy Baza magazynowa Łagodzin ul.Dobra 2, 66-446 Deszczno.
4. Podstawą wypłaty wynagrodzenia będzie wystawiona faktura na Komendę Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp. ul.Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. NIP: 599-10-07-312 w terminie 1 dnia od dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego
5. Płatność nastąpi przelewem z rachunku bankowego zamawiającego w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury vat do siedziby zamawiającego.6. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować dostawę opatrunków do zamawiającego na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie.
7. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wraz z nią dołączyć zdjęcia oferowanego asortymentu.

Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel……….......... - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



Złóż ofertę


» Termin składania ofert

29.04.2024 | 09:00


» Lokalizacja

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Kategoria asortymentowa

Brak sprecyzowanej kategorii

» Dane nabywcy

KWP Gorzów


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się