Wybór dostawcy usługi w zakresie sprzątania oraz utrzymania czystości pomieszczeń i obiektów w tym obiektów technologicznych w Podmiotach Grupy Kapitałowej ZE PAK S.A.

» Opis zapytania

ZE PAK S.A. jako organizator postępowania (dalej: Zamawiający) zaprasza do udziału w postępowaniu przetargowym na świadczenie usług sprzątania oraz utrzymania czystości pomieszczeń i obiektów.1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług sprzątania oraz utrzymania czystości pomieszczeń i obiektów zgodnie z poniższymi zakresami dla wskazanych spółek:
1) Zadanie 1 - ZE PAK S.A. wg. zakresu prac określonych w Załączniku nr 1 do Zaproszenia,
2) Zadanie 2 - PAK-PCE Biopaliwa i Wodór Sp. z o.o. wg. zakresu prac określonych w Załączniku nr 2 do Zaproszenia,
3) Zadanie 3 - PAK KWB Konin S.A. wg. zakresu prac określonych w Załączniku nr 3 do Zaproszenia,
4) Zadanie 4 - Przedsiębiorstwo Remontowe PAK SERWIS Sp. z o.o. wg. zakresu prac określonych w Załączniku nr 4 do Zaproszenia.
2. Etapy postępowania
1) Ogłoszenie przetargu
2) Termin składania dokumentów wyspecyfikowanych w pkt. 8.2-6 do 17.04.2024r.
3) Analiza dokumentów.
4) Zaproszenie do udziału w wizji lokalnej.
5) Wizje lokalne zgodnie z terminami podanymi w zaproszeniu.
6) Pytania Oferentów i udzielanie odpowiedzi: 13.05 - 03.06.2024 r.
7) Złożenie ofert do 14.06.2024 r. do godziny 12:00 (oferty muszą zawierać dokumentację wyspecyfikowaną w pkt. 8.7-13.
8) Analiza ofert.
9) Negocjacje.
10) Wybór Wykonawcy.
11) Zawarcie umowy.
3. Termin realizacji usługi
Umowa na czas nieokreślony z 6 miesięcznym okresem wypowiedzenia.
4. Miejsce realizacji usługi
Określone w Załącznikach nr 1, 2, 3 i 4.
5. Warunki płatności
Płatność na podstawie faktur; przelew 30 dni od daty wpływu.
6. Kryteria oceny ofert
1) Cena 90%
2) Ocena realizacji oferowanych usług na podstawie opisowej koncepcji realizacji 10%.
7. Termin składania Ofert
Ofertę można składać do dnia: dotyczy Etapu określonego w pkt 2. 7) Zaproszenia.
8. Sposób przygotowania Oferty oraz formalne warunki udziału w postępowaniu
1) Oferty w formie i terminie określonym niniejszym zaproszeniem należy składać z wykorzystaniem Internetowej Platformy Zakupowej.
dotyczy Etapu określonego w pkt 2. 2) Zaproszenia
2) Złożenie aktualnego odpisu z KRS.
3) Złożenie ogólnych informacji o Oferencie, w tym m.in. referencje, informację o ilości zatrudnionych pracowników, posiadanym sprzęcie.
4) Złożenie oświadczenia o zachowaniu poufności – Załącznik nr 5A.
5) Złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w warunkach udziału w postępowaniu – określonych w pkt. 8.7-13.
6) Złożenie pisemnego potwierdzenia zainteresowania uczestnictwem w postępowaniu wraz z deklaracją złożenia oferty.
dotyczy Etapu określonego w pkt 2. 7) Zaproszenia
7) Złożenie dokumentu o wniesieniu wadium.
8) Złożenie dokumentów potwierdzających sytuację ekonomiczną i finansową potwierdzających wykonanie zamówienia, tj:
a. Posiadają średnioroczne przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów (na podstawie Rachunku zysków i strat) za okres 3 ostatnich lat obrotowych na poziomie nie niższym niż 10.000.000 PLN (słownie: dziesięć milionów złotych).Suma przychodów netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów (na podstawie Rachunku zysków i strat) z kolejnych lat obrotowych będzie dzielona przez trzy. Oferent przedłoży bilans oraz rachunek zysków i strat za ostatnie pełne 3 lata, a w przypadku podmiotów nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem za ostatnie pełne 3 lata.
b. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeżeli Oferent przedłoży istniejące ubezpieczenie od odpowiedzialności OC Oferenta na sumę gwarancyjną minimum 1.000.000 PLN (jeden milion złotych). Oferent przedłoży kopię posiadanej polisy ubezpieczeniowej.
c. Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
9) Złożenie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie, zasoby osobowe i sprzętowe oraz wpisy, zapewniające wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga wykonania minimum dwóch wykonanych prac o podobnym charakterze (usługi sprzątania na terenie Polski), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (z podaniem przedmiotu prac, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, ze wskazaniem ich adresu i numeru telefonu) oraz potwierdzenie ich należytego wykonania, na wartość nie mniejszą niż 8.000.000PLN (słownie: osiem milionów złotych) – Załącznik nr 5B.
10) Zamawiający wymaga posiadania przez Oferenta wpisu do rejestru BDO (Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami – zintegrowany system teleinformatyczny), potwierdzonego odpowiednim dokumentem.
11) Do oferty należy dołączyć dokument: Koncepcja realizacji usług opisujący (na nie więcej, niż 4 stronach) technologię utrzymania czystości obejmującą sposób wykonywania czynności, stosowane środki czystości oraz materiały higieniczne, a także sprzęt oraz ilość osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Technologia powinna być dostosowana do rodzaju i wielkości sprzątanych powierzchni. Oferent określi również sposób organizacji pracy, koordynacji pracowników oraz zasady kontroli jakości świadczonych usług.12) Złożenie oferty, która musi zawierać propozycję wynagrodzenia netto w PLN plus określenie wysokości podatku VAT, ze wszystkimi kosztami (między innymi: robocizny, kosztami materiałów, kosztami pracy sprzętu, kosztami rusztowań, kosztami utylizacji odpadów, dojazdów, delegacji, hoteli, transportu, kosztów niezbędnej dokumentacji itp.)z wykorzystaniem formularza ofertowego (Załącznik nr 6).
9. Język postępowania
1) Językiem obowiązującym podczas całego przebiegu niniejszego postępowania jest język polski.
2) Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Jeśli Oferent składa dokumenty wydane w języku obcym, musi załączyć je w oryginalnym brzmieniu wraz z tłumaczeniem tych dokumentów na język polski. Tłumaczenie musi być podpisane/poświadczone przez osobę/ osoby podpisującą/ podpisujące ofertę, tzn. uprawnioną/uprawnione do reprezentacji Oferenta zgodnie z odpowiednim dokumentem, wydanym przez właściwy organ rejestrowy (np. Krajowy Rejestr Sądowy), bądź przez stosownie umocowanych pełnomocników, albo przez tłumacza przysięgłego. Tłumaczenia powinny być opatrzone tekstem „za zgodność tłumaczenia z oryginałem”. W przypadku niezgodności pomiędzy wersją obcojęzyczną i wersją polską dokumentu, rozstrzygająca jest wersja polska.
3) Wszystkie dokumenty dotyczące ewentualnych podwykonawców zagranicznych dostarczane przez Oferenta w ofercie muszą być również sporządzone, lub przetłumaczone na język polski.
4) Odstępstwa od ww. wymagań mogą być dokonane za zgodą Zamawiającego.
10. Otwarcie Ofert
Otwarcie ofert nastąpi na platformie zakupowej bez obecności Oferentów.
11. Wadium (dotyczy Etapu określonego w pkt 2. 7) Zaproszenia
1) Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium.
2) Wadium określa się w wysokości: 100.000,00 PLN.3) Wadium może być wniesione w następujących formach:
a. pieniężnej,
b. gwarancji bankowej.
4) Wadium w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek: Bank Pekao S.A. rachunek nr 92 1240 1415 1111 0000 1828 2401 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu na sprzątanie obiektów”.
5) Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym.
6) Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej mogą być dostarczone przed terminem zakończenia zbierania ofert na adres: ZE PAK S.A., 62-510 Konin, ul. Kazimierska 45, Departament Logistyki i Zakupów, budynek B, pokój nr 024 lub dołączone do oferty w formie elektronicznej.7) Wadium złożone przez Oferentów, których oferty nie zostały wybrane, podlega zwrotowi niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty, a Oferentowi, którego oferta została wybrana zwraca się po zawarciu Umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, jeżeli było wymagane.
8) Wadium wniesione w formie pieniężnej zwracane jest Oferentowi w wysokości w jakiej zostało wniesione bez odsetek.
9) Wadium może być zatrzymane w sytuacji, gdy Oferent uchyla się od zawarcia Umowy, uchyla się od pisemnego potwierdzenia Oferty złożonej w aukcji elektronicznej albo nie wniósł w terminie zabezpieczenia należytego wykonania Umowy albo zawarcie Umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta.
12. Koszty przygotowania Oferty
1) Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z opracowaniem ofert.
2) Wszelkie inne koszty związane z uczestnictwem Oferenta w niniejszym postępowaniu aż do udzielenia zamówienia są również ponoszone przez Oferenta i nie będą zwracane przez Zamawiającego.
13. Okres związania Ofertą
Oferent jest związany ofertą przez okres 45 dni, a bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, określonego w pkt. 7 Zapytania Ofertowego. W sytuacji, gdy przeprowadzona zostanie dogrywka w formie negocjacji lub aukcji i Oferent nie zmieni swojej oferty w dogrywce, oferta pozostaje wiążąca w okresie ujętym w niniejszym zaproszeniu.
14. Wyjaśnienia do Zapytania Ofertowego1) W dniach: jak w pkt 2.6) Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania.2) Pytania należy przesłać poprzez platformę zakupową.3) Treść wyjaśnień będzie przekazana e-mailem, faksem lub poprzez aktualizację Zapytania Ofertowego na platformie zakupowej.4) W przypadku, gdy Oferent złoży ofertę przed aktualizacją Zapytania Ofertowego, musi ona zostać złożona ponownie.
15. Istotne postanowienia umowy Projekt umowy zostanie przekazany Oferentom zaproszonym do udziału w wizji lokalnej.
16. Zastrzeżenia
1) Zamawiającemu przysługuje prawo zmiany treści Zapytania Ofertowego.
2) Zamawiającemu przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty lub zamknięcia postępowania zakupowego w dowolnym momencie bez wybrania oferty i bez podania przyczyn takiej decyzji.
3) Zamawiający po zakończeniu postępowania zastrzega sobie prawo żądania potwierdzenia złożonej oferty.
17. Pozostałe postanowienia
1) Zamawiający nie zwraca materiałów przesłanych w związku z postępowaniem zakupowym.
2) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
3) Oferta, której treść nie odpowiada treści Zapytania Ofertowego zostanie odrzucona.
4) Zamawiający może wykluczyć z niniejszego postępowania Oferenta, który w okresie 3 lat przed rozpoczęciem postępowania nie wykonał lub nienależycie wykonał inne zamówienie na rzecz Zamawiającego.
5) W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych, dostępna jest na stronie internetowej https://www.zepak.com.pl/pl/o-firmie/rodo.html. Oferenci zobowiązani są do zapoznania się z treścią klauzuli informacyjnej.
6) Oferent / podwykonawca/ podmiot trzeci, ma obowiązek, podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby udziału w postępowaniu, wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art.13 i 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od których dane te bezpośrednio pozyskał.
7) Złożenie oferty handlowej jest potwierdzeniem poprawności danych teleadresowych umieszczonych w Internetowej Platformie Zakupowej Zamawiającego.
8) Złożenie oferty handlowej jest potwierdzeniem posiadania pełnomocnictwa do składania ofert przez osobę zamieszczającą ofertę na Internetowej Platformie Zakupowej Zamawiającego.
9) Złożenie oferty handlowej jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem treści zaproszenia do składania ofert, Regulaminu korzystania z Platformy Zakupowej dostarczanej przez Logintrade Sp. z o.o. oraz Ogólnych Warunków Zakupów umieszczonych na stronie internetowej, a także klauzuli informacyjnej o ochronie danych osobowych umieszczonych na stronie internetowej https://zepak.logintrade.net/rejestracja/.
10) Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie wewnętrznych przepisów Zamawiającego, tj. zgodnie z Regulaminem Wyboru Dostawców ZE PAK S.A. Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania Ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych i ta Ustawa nie ma zastosowania w niniejszym postępowaniu.
11) Zamawiający działając na podstawie art. 4c ustawy z dnia 8 marca 2013r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (tj. Dz. U. 2019 poz. 118) oświadcza, iż posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4 pkt 6) tej ustawy.
12) Zamawiający przewiduje zastosowanie negocjacji handlowych lub aukcji elektronicznej (aukcje nie są aukcjami elektronicznymi w rozumieniu Kodeksu Cywilnego) w drugim etapie postępowania, do którego zostaną zakwalifikowane najkorzystniejsze oferty. Zamawiający poinformuje Oferentów o wszelkich postanowieniach dotyczących przeprowadzenia drugiego etapu poprzez Internetową Platformę Zakupową, e-mailem lub faksem.
18. Załączniki
1) Załącznik nr 1, 2, 3, 4 – zakresy.
2) Załącznik nr 5A – Oświadczenie o zachowaniu poufności.
3) Załącznik nr 5B – Wykaz zrealizowanych prac.
4) Załącznik nr 6 – Formularz ofertowy.

Produkty
1. Zadanie Idotyczy: ZE PAK S.A. - 1 Jednostka działania
2. Zadanie IIdotyczy: PAK-PCE Biopaliwa i Wodór Sp. z o.o. - 1 Jednostka działania
3. Zadanie IIIdotyczy: PAK KWB konin S.A, - 1 Jednostka działania
4. Zadanie IVdotyczy: Przedsiębiorstwo Remontowe PAK SERWIS Sp. z o.o. - 1 Jednostka działania

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

14.06.2024 | 12:00


» Lokalizacja

Kazimierska 45
62-510 Konin


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi sprzątania

» Dane nabywcy

ZE PAK SPÓŁKA AKCYJNA
Kazimierska 45
62-510 Konin
NIP: 6650001645


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się