[ZAK/2024/000871] REMONT BUDOWLANY POMIESZCZENIA - Zamość 22-400

» Opis zapytania

Szanowni Państwo,
Grupa Animex Foods/Agri Plus zaprasza do składania ofert.

1. Przedmiot zamówienia:
Postępowanie ofertowe dotyczy remonty budowlanego pomieszczenia na Wytwórni Pasz w Zamościu. Remontowane pomieszczenie znajduje się na 3 piętrze w budynku produkcyjnym przy klatce schodowej. Jest to nieużytkowne pomieszczenie po węźle sanitarnym. Przez pomieszczenie przechodzi trasa kablowa. Brak okien i drzwi.
Wymiary pomieszczenia: Wysokość: 3,5 m, Szerokość: 2 m, Długość: 1,7 m
Zakres prac:
• Zabezpieczanie i przygotowanie placu budowy.
• Zabezpieczenie instalacji SSP.
• Demontaż starych instalacji elektrycznych, wodnych i  wentylacyjnych.
• Uzupełnienie ubytków w ścianach i sufitach (tynkiem).
• Wykonanie posadzki pod ułożenie gresu technicznego.
• Dwukrotne malowanie ścian i sufitu na kolor biały.
• Wykonanie lamperii na wysokości 1,2 m poprzez dwukrotne malowanie RAL 7032.
• Ułożenie gresu technicznego na podłodze.
• Wypełnienie luksfery styropianem i nałożenie gładzi.
• Wykonanie cokołu z gresu na wysokość 10 cm.
• Montaż drzwi przeciwpożarowych IE60 szerokość 80 cm.
• Wykonanie wentylacji 20x20 nad drzwiami, montaż kratek.
• Utylizacja powstałych odpadów.
• Standard remontu pomieszczenie 5 piętro.
Prace należy wykonać w sposób bezpieczny zarówno dla osób pracujących bezpośrednio przy robotach, jak i dla innych osób postronnych.
Roboty należy wykonać zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, przepisami, normami oraz pod nadzorem osoby posiadającej uprawnienia do kierowania tego typu robotami.
Przedstawiciele wykonawcy przed przystąpieniem do prac zostaną przeszkoleni w zakresie obowiązujących w Agri Plus Oddział Paszowy w Poznaniu procedur Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, Przeciwpożarowych oraz Ochrony Środowiska.
Zalecam, aby Wykonawca dokonał w pierwszej kolejności szczegółowej wizji lokalnej, aby zapoznać się z specyfiką oraz problematyką przedstawionych robót i dopiero na podstawie zdobytych informacji dokonał wyceny zakresu prac.
Przedstawiona oferta ma obejmować koszty materiałowe, robocizny oraz harmonogram realizacji zlecenia, który będzie określał termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
Dokumentacja do przekazania w formie papierowej
• Atesty i certyfikaty na materiał.
• Oświadczenie, że wykonane prace zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
• Gwarancja na dostarczone urządzenia, materiały i prace montażowe.
Osoby do kontaktu
Piotr Łapaj 606 801 895 (utrzymanie ruchu)
Jarosław Mężyński 606 801 907 (kierownik WP)
2. Warunki wymagane od oferenta:
2.1 . zawarcie umowy w formie pisemnej lub elektronicznej (wymagany kwalifikowany podpis elektroniczny).
2.2. przypadku konieczności przekazania dokumentacji projektowej lub innych poufnych informacji, do złożenia oferty wymagane jest podpisanie umowy o poufności. Jeśli nasze firmy nie mają podpisanej umowy o poufności proszę o kontakt na adres mailowy: maciej.olejniczak@animex.pl
2.3. forma przesyłania faktur: e-faktura

3. Termin składania i warunki formalne oferty:
3.1. oferty należy składać w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym, wyłącznie z wykorzystaniem platformy zakupowej.
3.2. oferta powinna nadto zawierać:
3.2.1. kosztorys (koszty poszczególnych urządzeń, opcji, dostawy, montażu oraz uruchomienia, szkolenia, i innych kosztów niezbędnych do poniesienia)
3.2.2. warunki i termin płatności - w przypadku zaliczki (nie więcej niż 30 %) przedłożenie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej (draft w załączeniu do akceptacji)
3.2.3. termin realizacji
3.2.4. minimalny okres gwarancji: 24 miesiące
3.3. oferty odbiegające od wymogów opisanych może stanowić podstawę do odrzucenia oferty przez Zamawiającego.

4. Przebieg postępowania:
4.1. Zamawiający dopuszcza w ramach postępowania podjęcie negocjacji handlowych mających na celu ustalenie wszystkich postanowień docelowej umowy. Zaproszenie do negocjacji nie oznacza wyboru oferty przez Zamawiającego.
4.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
4.2.1. zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia
4.2.2. swobodnego wyboru oferty
4.2.3. selektywnego wyboru dostawcy
4.2.4. odmowy podjęcia negocjacji w toku postępowania zakupowego
4.2.5. odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny.

5. Postanowienia końcowe:
5.1. Złożenie oferty handlowej jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem przez oferenta treści niniejszego zaproszenia do składania ofert oraz treści Regulaminu Platformy Zakupowej, znajdującego się pod adresem:
https://grupasmithfield.logintrade.net/portal,regulamin.html
5.2. Grupa Animex Foods / Agri Plus zastrzega, że rozpatrywane będą tylko kompletne oferty spełniające wszystkie wymagania ujęte w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Wszelkie pytania proszę kierować za pomocą platformy Logintrade.

Z poważaniem
Maciej Olejniczak

Produkty
1. Remont pomieszczenia - 1 komplet

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

30.04.2024 | 15:00


» Lokalizacja

ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa


» Kategoria asortymentowa

  • Materiały wykończeniowe, farby, posadzki
  • Usługi budowlano-remontowe

» Dane nabywcy

Animex Foods sp. z o.o.
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
NIP: 5272698951


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się