Powrót

Dostawa odzieży ochronnej, środków ochrony indywidualnej oraz obuwia (zamówienie z podziałem na 3 części)

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej, środków ochrony indywidualnej oraz obuwia (zamówienie z podziałem na 3 części) .
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 następujące części:
1) część nr 1: dostawa odzieży ochronnej;
2) część nr 2: dostawa środków ochrony indywidualnej;
3) część nr 3: dostawa obuwia;
3. Szczegółową specyfikację ilościową, szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej: „OPZ”) określa:
1) załącznik nr 1A do SWZ dla części nr 1,
2) załącznik nr 1B do SWZ dla części nr 2,
3) załącznik nr 1C do SWZ dla części nr 3;
- w zależności od części, o które ubiegać będzie się Wykonawca. Załączniki te stanowią równocześnie formularze kalkulacji ceny ofertowej.
4. Integralną częścią OPZ stanowią projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i nie używany, musi być wolny od wad fizycznych i prawnych.
6. Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień na dostawę przedmiotu zamówienie na poziomie nie mniejszym niż 50 % wartości brutto umowy. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego (odbiorców wynikających z zmian na stanowiskach) oraz przydzielonych na ten cel środków finansowych.
7. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze z tytułu nie złożenia i nie zrealizowania przez Zamawiającego zamówień na poziomie wyższym niż 50% maksymalnej wartości brutto umowy.
8. Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem i na swój koszt do miejsca (w tym pomieszczeń) wskazanych przez Zamawiającego. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku towaru obciążają Wykonawcę.
9. Zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje a Dostawca wyraża zgodę na prawo opcji.
10. Prawem opcji objęta jest dostawa towaru w zakresie określonym rodzajowo w załączniku nr 1A do SWZ i/lub załączniku nr 1B do SWZ i/lub załączniku do 1C do SWZ – w zależności od części, o którą będzie ubiegał się Wykonawca.
11. Z zastrzeżeniem postanowień odnoszących się wprost do przedmiotu zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji, Zamawiający zastrzega, iż dostawy objęte prawem opcji muszą być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.
12. Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do składania oświadczenia w przedmiocie zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie.
13. Zamawiający wymaga, aby wartości cen jednostkowych zaoferowane przez Wykonawcę były jednakowe w odniesieniu do zamówienia podstawowego oraz zamówień udzielanych w ramach prawa opcji.
14. Oświadczenia w przedmiocie udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostaną złożone najpóźniej do dnia 22 listopada 2024 r.
15. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę żadnych osób wykonujących Przedmiot Zamówienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
16. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.

Tryb przetargu: Przetarg nieograniczony

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

03.06.2024 | 10:00


» Lokalizacja

Rzeszów, Jarosław, Nisko,Przemyśl


» Kategoria asortymentowa

  • Sprzęt ochronny i BHP

» Dane nabywcy

34. Wojskowy Oddział Gospodarczy


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się