Powrót

Wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego poziomego w drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego w drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia.
2. Wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1) porozumiewanie się wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie drogą elektroniczną, na uzgodnione adresy e-mail lub telefonicznie;
2) Zamawiający zgłasza (zleca) Wykonawcy prace związane z oznakowaniem dróg, które oznacza klauzulą UTRZYMANIE lub NOWA ORD;
3) prace oznaczone klauzulą UTRZYMANIE dotyczą bieżącego utrzymania oznakowania poziomego w danej drodze:
wykonawca po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego:
- informuję Zamawiającego o przyjęciu zlecenia i gotowości do jego realizacji
w czasie wyznaczonym przez Zamawiającego lub zgłasza ewentualne uwagi w ciągu dwóch dni od dnia otrzymania zlecenia,
- uzgadnia zakres robót i w czasie wyznaczonym przez Zamawiającego realizuje zlecenie (z zastrzeżeniem, że termin realizacji nie może być krótszy niż 7 dni licząc od dnia zgłoszenia zlecenia),
- informuje Zamawiającego o wykonaniu zlecenia i gotowości do jego odbioru – do informacji załącza kosztorys powykonawczy;
4) prace oznaczone klauzulą NOWA ORD dotyczą wprowadzenia nowych organizacji ruchu drogowego, w których wykonawca po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego:
a) niezwłocznie (w ciągu 2 dni od otrzymania zlecenia) uzgadnia z Zamawiającym termin realizacji, z zastrzeżeniem, że termin wykonania zlecenia nie może być dłuższy niż 14 dni, chyba że uzasadnione jest ustalenie przez Zamawiającego dłuższego terminu wykonania,
b) zgłasza Zamawiającemu wykonanie zlecenia i gotowość do odbioru, który nastąpi w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia (do zgłoszenia dołącza kosztorys powykonawczy);
5) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia ciągłości ruchu pieszego
i kołowego w miejscu prowadzonych robót drogowych;
6) protokół odbioru realizacji zleceń (stanowiący podstawę do rozliczenia faktury)
z zakresu objętego umową podpisywać będą przedstawiciele Zamawiającego
i Wykonawcy po uprzednim odbiorze prac w terenie;
7) Wykonawca zapewnia Zamawiającemu transport podczas odbiorów przedmiotu zamówienia;
8) Wykonawca zapewnia możliwość stałego (24h na dobę) kontaktu z Zamawiającym -telefoniczny oraz e-mailowy celem przyjęcia zlecenia / informacji związanego
z utrzymaniem oznakowania poziomego, wykonawca wskaże również swojego przedstawiciela do kontaktów jw. (24 h na dobę);

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

30.04.2024 | 10:00


» Lokalizacja

88-100 Inowrocław


» Kategoria asortymentowa

  • Elementy informacyjne i sygnalizacyjne
  • Usługi drogowe i kolejowe

» Dane nabywcy

Gmina Miasto Inowrocław
ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36
88-100 Inowrocław
telefon: null


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się