Usługa najmu nowych, nieużywanych urządzeń wielofunkcyjnych i systemów dodatkowych wraz z ich serwisem oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Regulacji Energetyki.
» Opis zapytania
Przedmiotem zamówienia jest usługa najmu urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, wdrożenie systemu rozliczania kosztów wraz z systemem wydruku podążającego, systemu monitoringu stanu urządzeń i systemu do rozpoznawania tekstu (OCR) oraz serwis urządzeń i wdrożonych systemów przez okres 48 miesięcy dla Urzędu Regulacji Energetyki. Usługa obejmuje najem nowych i nieużywanych urządzeń wielofunkcyjnych. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 2 do SWZ.
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
27.05.2024 | 12:00
» Lokalizacja
02-222 Warszawa
» Kategoria asortymentowa
- Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych
- Sprzęt nagrywający i prezentacyjny oraz jego serwis
- Licencje i oprogramowanie
- Utrzymanie i serwis
- Usługi poligraficzne
» Dane nabywcy
Urząd Regulacji Energetyki
Al. Jerozolimskie 181
02-222 Warszawa
telefon: null
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Artykuły, sprzęt i usługi biurowe z ostatnich 10 dni.