Usługa najmu nowych, nieużywanych urządzeń wielofunkcyjnych i systemów dodatkowych wraz z ich serwisem oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Regulacji Energetyki.

» Opis zapytania

Przedmiotem zamówienia jest usługa najmu urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, wdrożenie systemu rozliczania kosztów wraz z systemem wydruku podążającego, systemu monitoringu stanu urządzeń i systemu do rozpoznawania tekstu (OCR) oraz serwis urządzeń i wdrożonych systemów przez okres 48 miesięcy dla Urzędu Regulacji Energetyki. Usługa obejmuje najem nowych i nieużywanych urządzeń wielofunkcyjnych. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 2 do SWZ.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

27.05.2024 | 12:00


» Lokalizacja

02-222 Warszawa


» Kategoria asortymentowa

  • Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych
  • Sprzęt nagrywający i prezentacyjny oraz jego serwis
  • Licencje i oprogramowanie
  • Utrzymanie i serwis
  • Usługi poligraficzne

» Dane nabywcy

Urząd Regulacji Energetyki
Al. Jerozolimskie 181
02-222 Warszawa
telefon: null


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się