Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego infrastruktury drogowej w zarządzie Zarządu Dróg i Zieleni w Pile w 2024 r.

» Opis zapytania

1. Przedmiot zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg gminnych na terenie miasta Piły, w ramach którego Wykonawca zobowiązany będzie do:
- odnowienia istniejącego oznakowania poziomego dróg gminnych na terenie miasta Piły, w dwóch etapach, w zakresie
wskazanym przez Zamawiającego (I etap – ok. 70%, II etap – ok. 30%),
- wykonywania interwencyjnego malowania lub usuwania oznakowania poziomego, w zakresie wskazanym przez
Zamawiającego.
2. Wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z poziomym oznakowaniem dróg gminnych na terenie
miasta Piły określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie z umową i
obowiązującymi przepisami w zakresie oznakowania poziomego (PN, atesty, aprobaty, certyfikaty, przepisy branżowe itp.).
3. Podane w kosztorysie ofertowym ilości prac są orientacyjne. Rzeczywiste ilości poszczególnych prac mogą być mniejsze lub większe od przewidywanych. Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie o wykonanie określonej ilości prac.
Rozliczenie za wykonanie zamówienia nastąpi na podstawie faktycznie wykonanych robót i cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym.
4. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji i egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w Projekcie umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
6. W trakcie realizacji zadania wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o
elektromobilności i paliwach alternatywnych - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem
ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%. Za spełnienie warunku uznaje się także posiadanie pojazdu do nadzoru w terenie nad prowadzeniem prac, który spełnia wymagania ww. ustawy.
7. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz.U.2022 poz.699 tekst jednolity) ma obowiązek gospodarowania powstałymi podczas realizacji zadania odpadami zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2022 poz.1297 tekst jednolity) oraz Uchwałą Nr XXXIV/346/20 Rady Miasta Piły z dnia 24 listopada 2020 r, w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Piły.
8. Wykonawca w trakcie realizacji zadania będzie posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca w trakcie realizacji powyższego zadania musi znajdować się w rejestrze podmiotów gospodarujących odpadami (BDO), zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt. 5 ustawy o odpadach.
9. Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki do umowy.
10. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

06.05.2024 | 10:00


» Lokalizacja

64-920 Piła


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi drogowe i kolejowe

» Dane nabywcy

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
ul. gen. Władysława Andersa 10
64-920 Piła
telefon: null


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się