Powrót

„Bieżące czyszczenie i przeglądy separatorów wraz z ich osadnikami na terenie Miasta Gliwice”

» Opis zapytania

opis w specyfikacji

Wymagania dodatkowe:
Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy (W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny)
Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa (W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. )

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo, w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja czynności w ramach bieżącego czyszczenia i przeglądu separatorów wraz z ich osadnikami na terenie Miasta Gliwice:
a) określenie danych technicznych wyszczególnionych w załączniku separatorów (formularz cenowy – tabela numer 2), które podlegają inwentaryzacji (koszt przeglądu technicznego i czyszczenia separatorów naliczany będzie za 1 Mg odpadu),b) czyszczenie separatorów substancji ropopochodnych z osadnikami (formularz cenowy – tabela numer 1) wraz z odbiorem, transportem wraz z unieszkodliwieniem odpadów niebezpiecznych w okresie do 31.07.2024r.,c) wykonanie dwóch przeglądów technicznych separatorów w terminie do dnia 31.07.2024r. oraz do 31.10.2024r. (formularz cenowy – tabela numer 1 i 2),d) przeprowadzenie napraw na instalacji separatora substancji ropopochodnych (formularz cenowy – tabela numer 3),e) usługa pobrania próbek po czyszczeniu separatorów, badanie składu chemicznego ścieków (zawiesina + ropopochodne) dla próbek pobranych przed i za urządzeniem podczyszczającym – 2 próbki dla każdego separatora (formularz cenowy – tabela numer 1 i 2).

Szczegółowy zakres prac został zawarty w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 6 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 5 do SWZ.
Warunki zamówienia zostały określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w ogłoszeniu o zamówieniu.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,- podpisem zaufanym,- lub elektronicznym podpisem osobistym. W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: Zadawania pytań Zamawiającemu,Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,Przesłania odwołania/inne. Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

26.04.2024 | 09:00


» Lokalizacja

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Kategoria asortymentowa

Brak sprecyzowanej kategorii

» Dane nabywcy

PWiK Gliwice


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

Bądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
 

Zapytania ofertowe z ostatnich 10 dni.