Modernizacja nawierzchni dróg i chodników-naprawa uszkodzonej nawierzchni drogi powiatowej nr 1652 O w miejscowości Siedlec

» Opis zapytania

„Modernizacja nawierzchni dróg i chodników - Naprawa uszkodzonej nawierzchni drogi powiatowej nr 1652 O
w miejscowości Siedlec” na długości 100,0 m
Zakres robót:
- roboty remontowe frezowanie nawierzchni bitumicznej (frezowanie korekcyjne) na powierzchni 45,0 m2,
- mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (beton, kostka) na powierzchni 45,0 m2,
- mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm na powierzchni 200,0 m2,
- skropienie nawierzchni drogowej asfaltem na powierzchni 900,0 m2,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym- średnia grubości 3,5 cm w ilości 39,375 t,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa- grubość po zagęszczeniu 3cm ANALOGIA SMA 16 JENA na powierzchni 450,0 m2,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa- za każdy dalszy 1cm grubości po zagęszczeniu dodatek za dalsze 3 cm grubości SMA 16 JENA , krotność = 3 na powierzchni 450,0 m2,
- nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia- grubość po zagęszczeniu 7cm ANALOGIA pobocza utwardzone mieszanką kruszyw łamanych 0-31,5 mm na powierzchni 200,0 m2,
- nawierzchnia z tłucznia kamiennego- warstwa górna z tłucznia- każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu dodatek za dalsze 3 cm - krotność = 3 na powierzchni 200,0 m2,

Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót, który stanowi podstawę do wyceny robót.

Szczegółowy zakres robót zawiera:
1) przedmiar robót,
2) STWiOR,

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do:
1) Zachowania przepisów BHP,
2) Wykonawca we własnym zakresie opracuje projekt czasowej organizacji ruchu i uzyska jego zatwierdzenie przez właściwy organ.
3) Roboty na w/w zadaniu realizowane - na podstawie art. 29 ustawy Prawo budowlane.
4) Wykonawca opracuje harmonogram finansowo - rzeczowy robót,
5) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie w/w robót odpowiada za ich składowanie oraz
w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami ( ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach Dz. U. z 2018r.poz. 992 z póź.zm.),
6) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny,
7) Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych
w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno- Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem,
8) Koszty utylizacji ziemi i gruzu na składowisku odpadów należy udokumentować poprzez przedłożenie inspektorowi nadzoru lub przedstawicielowi Zamawiającego kopii faktur lub innych dokumentów (oryginały do wglądu).
W przypadku braku udokumentowania utylizacji ziemi i gruzu z wykopu Wykonawca otrzyma zapłatę za wywóz ziemi
i gruzu na odległość do 1,0 km bez kosztów utylizacji.
9) Wykonawca zastosuje wszelkie możliwe środki finansowe tak, aby w toku realizacji przedmiotu umowy nie stwarzać utrudnień dla użytkownika infrastruktury technicznej, obiektów oraz utrudnień w dostępie do drogi publicznej,
z uwzględnieniem czasowych utrudnień wynikających z technologii robót budowlanych.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

02.05.2024 | 10:00


» Lokalizacja

48-300 Nysa


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi drogowe i kolejowe

» Dane nabywcy

Powiat Nyski
ul. Piastowska 33
48-300 Nysa
telefon: null


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się