Pomiary, badania i kalibracje urządzeń elektroenergetycznych, gazometrycznych, sprzętu dielektrycznego i systemów przeciwpożarowych.

» Opis zapytania


Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu pomiarów, badań i kalibracji urządzeń elektroenergetycznych, gazometrycznych, sprzętu dielektrycznego i systemów przeciwpożarowych na kopalniach, PMG oraz obiektach administracyjnych O/Sanok. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 części : a) część I wykonywanie pomiarów elektrycznych na kopalniach i jednostkach administracyjnych, b) część II wykonywanie pomiarów elektrycznych na magazynach gazu, c) część III wykonywanie kalibracji przenośnych urządzeń gazometrycznych dla kopalni i jednostek administracyjnych, d) część IV wykonywanie kalibracji przenośnych urządzeń gazometrycznych dla magazynów gazu, e) część V wykonywanie badań sprzętu dielektrycznego dla kopalni i jednostek administracyjnych, f) część VI wykonywanie badań sprzętu dielektrycznego dla magazynów gazu, g) część VII wykonywanie kalibracji i sprawdzenia działania systemów gazometrycznych i przeciwpożarowych oraz napraw na kopalniach oraz obiektach administracyjnych, h) część VIII wykonywanie kalibracji i sprawdzenia działania systemów gazometrycznych i przeciwpożarowych oraz napraw na magazynach gazu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 do SWZ „ Zakres prac – opis techniczny” oraz nr 3 „Wykazy obiektów i urządzeń” (odrębne dla każdej części). 4. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji umowy może nastąpić zmiana ilości sprzętu, urządzeń, punktów oraz ilości pomiarów określonych odpowiednio w załącznikach nr 3 do SWZ. 5. Wykonawca, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji Umowy, jak i podczas całego okresu jej obowiązywania, do posiadania wszelkich zezwoleń, decyzji administracyjnych, licencji, uprawnień lub innych uzgodnień w zakresie ochrony środowiska, wymaganych do prowadzenia tego rodzaju prac. 6. Wykonawca odpowiada za należytą wycenę przedmiotu zamówienia. Oferta powinna uwzględniać wszystkie niezbędne prace i czynności konieczne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, również takie, które nie zostały ujęte w załączonym zakresie prac. Wykonawca na etapie postępowania przetargowego może zgłaszać Zamawiającemu swoje uwagi do załączonych materiałów przetargowych i dokumentacji na zasadach określonych w pkt 16.2 SWZ. 7. Wykonanie zamówienia uwzględnia realizowaną przez Zamawiającego przyjętą, opublikowaną i udostępnioną publicznie Politykę Energetyczną poprzez wspieranie działań dla zakupu energooszczędnych produktów i usług oraz projektów na rzecz poprawy wyniku energetycznego.
Informacje na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.
Zastrzeżenie dotyczące postępowania: 1. Zamawiający zastrzega, że postępowanie przetargowe może zostać unieważnione (na każdym etapie) w przypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego. 2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego z zachowaniem zasad określonych w Instrukcji udzielania zamówień obowiązującej w Zespole Oddziałów Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo ORLEN Spółki Akcyjnej, zwanej dalej: „Instrukcja”, dostępnej na stronie https://przetargi.pgnig.pl. 3. Zamawiający po dokonaniu oceny ofert pod kątem formalno-prawnym dopuszcza przeprowadzenie negocjacji z uwzględnieniem zasad określonych w SWZ. 4. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 5. Postępowanie przetargowe może zostać unieważnione bez podania przyczyny wskutek: a) odwołania Postępowania do upływu terminu na składanie ofert, b) zamknięcia postępowania po upływie terminu składania ofert bez wybrania którejkolwiek z ofert. 6. Postępowanie przetargowe może zostać unieważnione bez podania przyczyny na każdym etapie lub zamknięte bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania. 7. Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert dokonać zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu lub SWZ. Każda zmiana wprowadzona do SWZ przez Zamawiającego jest wiążąca. Dokonaną zmianę zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego, a także przekazuje się niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SWZ. Zamawiający nie przekaże powyższych informacji Wykonawcom, którzy nie podali adresu lub podali błędny adres email podczas rejestracji na stronie internetowej Zamawiającego. 8. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, w tym zapisy dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, zostały określone w projekcie umowy (odrębnym dla każdej części) stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Inne uwagi: INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń/dokumentów: Zawartość oferty: a) wypełniony Formularz ofertowy odpowiednio dla wybranej części zamówienia – zgodnie z wzorem z zał. nr 1 do SWZ; b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem nr 4 a do SWZ; c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z wzorem nr 4 b do SWZ; d) oświadczenie o niezgłaszaniu roszczeń w przypadku unieważnienia postępowania zgodnie z wzorem nr 4 c do SWZ; e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji lub ofert, bądź terminu rozpoczęcia negocjacji, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania likwidacyjnego, upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, podając jednocześnie podstawę prawną wystawienia tych dokumentów; f) dot. Wykonawcy z siedzibą lub miejscem zamieszkania za granicą: aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; g) pełnomocnictwo – jeżeli ofertę podpisują inne osoby niż wskazane w dokumencie rejestrowym (oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); h) wypełniony Formularz cenowy dla wybranej części zamówienia (dotyczy części I, II, V, VI, VII, VIII) zgodnie z wzorem dla danej części (załącznik 6a – 6f do SWZ) i) Oświadczenie na potwierdzenie spełnienia warunków dla wybranej części z pkt. 10.2.1.1, 10.2.1.2; 10.2.1.3, 10.2.1.4 SWZ zgodnie z wzorem dla danej części (załącznik 7a-7d); TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 1. Wykonawca jest związany ofertą przez 60 dni. 2. Szczegółowe zapisy zawiera SWZ.
Termin i miejsce otwarcia ofert: 11.04.2024 11:00Miejsce otwarcia ofert: Orlen S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku, ul. Sienkiewicza 12, 38-500 Sanok.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

11.04.2024 | 10:45


» Lokalizacja

1. Miejsce realizacji zamówienia: a) zadania z części I, II, VII i VIII będą realizowane na obiektach Orlen S.A. – Oddział PGNiG w Sanoku; b) zadania z części III, IV, V, VI będą realizowane u Wykonawcy.


» Kategoria asortymentowa

Brak sprecyzowanej kategorii

» Dane nabywcy

Orlen S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku
Orlen S.A. Oddział PGNiG w Sanoku, ul. Sienkiewicza 12, 38-500, Polska, sanok.przetargi@pgnig.pl


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się