Opracowanie aktualizacji strategii marki wraz ze strategią komunikacji marketingowej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii na lata 2024-2028 oraz koncepcji rozwoju produktu corocznego wydarzenia pn. Noc Teatrów GZM

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie aktualizacji strategii marki wraz ze strategią komunikacji marketingowej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii na lata 2024-2028 oraz koncepcji rozwoju produktu corocznego wydarzenia pn. Noc Teatrów GZM”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 1b do SWZ i stanowi jej integralną część

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

09.04.2024 | 11:00


» Lokalizacja

40-053 Katowice


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi badawcze rynku i rozwojowe

» Dane nabywcy

Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia
ul. Barbary 21A
40-053 Katowice
telefon: Brak
fax: Brak
email: kancelaria@metropoliagzm.pl
nip: 5262535153
regon: Brak


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się