Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5 500 000,00 zł.
» Opis zapytania
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 5 500 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów długoterminowych.
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
a) Sposób zaciągnięcia kredytu:
Wykonawca przekaże na rachunek podstawowy budżetu Gminy Mały Płock w 2024 roku kwotę kredytu do: 5 500 000,00 zł (słownie złotych: pięć milionów pięćset tysięcy złotych 00/100),
b) Okres spłaty kredytu i odsetek.
Kredyt długoterminowy w wysokości do 5 500 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów długoterminowych zostanie udostępniony w 2024 roku, od dnia podpisania umowy z bankiem.
− spłata rat kapitałowych kredytu nastąpi w latach 2024 - 2042,
− spłata kapitału odbywać się będzie w ratach – zgodnie z załączonym harmonogramem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ - w ostatnim dniu roboczym danego miesiąca,
− spłata pierwszej raty nastąpi nie później niż 31.12.2024 roku.
− odsetki będą naliczane od uruchomionej i niespłaconej części kredytu.
− dla ustalenia wysokości stopy oprocentowania kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1M ustaloną na ostatni dzień roboczy poprzedniego miesiąca obrachunkowego plus marża banku.
− odsetki naliczane będą w okresach 1 - miesięcznych, wg stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy, a ich spłata będzie dokonywana do 10 - go dnia miesiąca następującego po upływie miesiąca.
− przy naliczaniu odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku.
− dla pierwszego okresu odsetkowego oprocentowanie zostanie ustalone w oparciu o stopę procentową WIBOR 1M z dnia poprzedzającego dzień zawarcia umowy.
Z uwagi na ograniczoną wartość pola, która nie może być dłuższa niż 4000 znaków Zamawiający informuje, że pozostałe informacje w opisu przedmiotu zamówienia określono w rozdziale III Specyfikacji
Warunków Zamówienia.
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
15.04.2024 | 12:00
» Lokalizacja
18-516 Mały Płock
» Kategoria asortymentowa
- Usługi bankowe
» Dane nabywcy
Gmina Mały Płock
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Usługi finansowe z ostatnich 10 dni.