Powrót

Dostawa systemu transformatorów grzewczych (Zakład Tele-Fonika Kable S.A. w Bydgoszczy)

» Opis zapytania

Nazwa: Dostawa systemu transformatorów grzewczych
Opis: Dostawa systemu transformatorów grzewczych (Zakład Tele-Fonika Kable S.A. w Bydgoszczy)
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 60 dni - proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję” lub wpisać własne w ofercie
)
Oferta BEZ CEN (Proszę o załączenie oferty NIE ZAWIERAJĄCEJ CEN)
Termin realizacji (Proszę o wskazanie przewidywanego terminu realizacji)
Okres gwarancji (24 miesiące – proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję”)
Warunki gwarancji (Proszę o załączenie warunków gwarancji)
Ogólne Warunki Zakupu TELE-FONIKA KABLE S.A. (Załączamy OWZ, proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję” lub załączyć własne warunki)
Wymagania dla Wykonawców/Podwykonawców w zakresie BHP i ochrony środowiska (Proszę o załączenie podpisanego skanu lub podpisanego elektronicznie dokumentu)
Oferta Z CENĄ (Proszę o załączenie oferty)
Wymagania dla Wykonawców/ Podwykonawców w zakresie zarządzania relacjami z pracownikami (Proszę o załączenie podpisanego skanu lub podpisanego elektronicznie dokumentu)
Oświadczenie – klauzula sankcyjna Kontrahenta/Dostawcy (Proszę o załączenie podpisanego skanu lub podpisanego elektronicznie dokumentu)
Oświadczenie dotyczące numeru rachunku bankowego (Proszę o załączenie podpisanego skanu lub podpisanego elektronicznie dokumentu)
Koszty dostawy (Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję” lub wskazać inne w ofercie)

Opis i specyfikacja:

Szanowni
Państwo,





zapraszamy
do złożenia oferty na dostawę systemu transformatorów grzewczych do Zakładu Tele-Fonika Kable S.A. w Bydgoszczy poprzez
poniższy formularz elektroniczny.







OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Szczegółowy opis zakresu dostawy został dodany jako załącznik do niniejszego postępowania pn. OPZ- Specyfikacja techniczna systemu transformatorów grzewczych.
Prosimy o szczegółowe zapoznanie się z treścią załącznika.










Zamawiający
wymaga od oferenta, którego OFERTA
ZOSTANIE WYBRANA
zabezpieczeń w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej
(gwarancja musi być nieodwołalna, bezwarunkowa, płatna na
pierwsze żądanie):



gwarancji
zwrotu zaliczek (Gwarancja na wszystkie i pełne zaliczki wpłacona
w wysokości 1:1, ważna do momentu podpisania protokołu odbioru).


gwarancji
usunięcia wad i usterek, ważna od momentu podpisania protokołu
odbioru końcowego do końca okresu trwania gwarancji oraz rękojmi.





Gwarancje
zostaną wystawione w formie i treści zaakceptowanej przez
Zamawiającego.
Wystawca
gwarancji musi podlegać regulacjom KNF.






Wykonawca,
którego OFERTA
ZOSTANIE WYBRANA,
przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia
następujących dokumentów:



Pełnomocnictwo
do zawierania umów w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika z
dokumentów rejestrowych;


Dedykowana
polisa ubezpieczeniowa OC w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej i przedmiotu zamówienia na sumę ubezpieczeniową
nie mniejszą niż wartość zamówienia.



Powyższy
warunek uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży kopię
poświadczoną za zgodność z oryginałem ważnej przez cały okres
obowiązywania umowy, polisy ubezpieczeniowej.







Spełnienie
wymagań prawnych i BHP w zależności od specyfiki oferty:



Oferent
ma obowiązek spełnić / zapewnić wszystkie wymagania prawne jakie
są związane z oferowanym


sprzętem
lub usługą.


Oferent
ma obowiązek wypełnić klauzulę sankcyjną stanowiącą załącznik
do zapytania ofertowego.


Jeśli
spełnienie wymagań prawnych lub BHP wiąże się z wyższą kwotą
oferty trzeba to wyszczególnić.






Zastrzegamy,
że postępowanie przetargowe może zakończyć się brakiem wyboru
oferty w przypadku:
-
niewystarczających środków na realizację zamówienia,

-
zmiany zapotrzebowania Zamawiającego,




W
przypadku:




-pytań
merytorycznych, proszę o kontakt z Panem Michałem Kosikiem e-mail: michal.kosik@tfkable.pl tel. (+48) 667 783 806 lub poprzez przycisk "Wyślij
wiadomość do zamawiającego"







-
pytań związanych z obsługą platformy zakupowej, proszę o kontakt
z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00,
tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



Zaznaczamy,
że oficjalnym potwierdzeniem realizacji zamówienia przez
Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.




Wiadomości
z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.







Złóż ofertę


» Termin składania ofert

29.03.2024 | 16:00


» Lokalizacja

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Kategoria asortymentowa

Brak sprecyzowanej kategorii

» Dane nabywcy

TFKABLE


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się