„Skwer Ireny Sendlerowej we Wrocławiu - integracyjny i ogólnodostępny plac zabaw, miejsce przyjazne dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz ich opiekunów”, realizowanego z programu: Dostępna Przestrzeń Publiczna oraz Zielona Rewolucja.
» Opis zapytania
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji istniejącego placu zabaw, zlokalizowanego na Skwerze Ireny Sendlerowej przy ul. Łukasiewicza we Wrocławiu (cz. dz. 59, AM-32, Obręb: Plac Grunwaldzki) w celu stworzenia atrakcyjnej ogólnodostępnej przestrzeni integracyjnej, łączącej różne funkcje, zapewniającej możliwość tworzenia rozmaitych scenariuszy gier i zabaw, dostępnej dla dzieci z niepełnosprawnościami i dzieci zdrowych oraz ich opiekunów.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część I wykonanie robót budowlanych, Część II wykonanie prac ogrodniczych oraz Część III pielęgnację gwarancyjną zieleni.
3. Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami (w tym wzór umowy wraz z OPZ).
4. Zamówienie jest dofinansowane ze środków PFRON w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” projektu pod nazwą: „Skwer Ireny Sendlerowej we Wrocławiu - integracyjny i ogólnodostępny plac zabaw, miejsce przyjazne dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz ich opiekunów”.
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
03.04.2024 | 12:00
» Lokalizacja
54-118 Wrocław
» Kategoria asortymentowa
- Zabawki
- Metale
- Nadzór budowlany i inne usługi budowlane
- Pozostałe prace budowlano-remontowe
- Usługi aranżacji terenów
- Usługi budowy instalacji
- Usługi demontażu
- Usługi drogowe i kolejowe
- Usługi pogłębiania i regulacji akwenów i cieków wodnych
- Usługi projektowe
- Usługi wykończeniowe, budowy i remontu obiektów
» Dane nabywcy
Zarząd Zieleni Miejskiej we Wrocławiu
Al. Śląska 1
54-118 Wrocław
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Rozrywka i rekreacja z ostatnich 10 dni.