Powrót

WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ O MOCY 10KW NA BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W BORUCZY

» Opis zapytania

Przedmiot zamówienia stanowi:
„Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 10kW na budynku świetlicy wiejskiej w Boruczy”

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

Zadanie 1. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 2,4kW na budynku świetlicy wiejskiej w Boruczy w ramach zadania w budżecie Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w OSP w Boruczy gmina Strachówka

Zadanie 2. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 7,6kW na budynku świetlicy wiejskiej w Boruczy w ramach zadania w budżecie Zakup wyposażenia, montaż paneli fotowoltaicznych oraz wykonanie ogrodzenia świetlicy wiejskiej w miejscowości Borucza


Rodzaj zamówienia – ROBOTY BUDOWLANE

OPIS:
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 10kW na budynku świetlicy wiejskiej w Boruczy


Dodatkowe informacje, które należy uwzględnić przy wykonywaniu zamówienia (dotyczy wszystkich zadań):
• na czas prowadzenia robót zabezpieczyć i oznakować miejsce prowadzenia robót,
• ewentualne konieczności wejścia na działki będące własnością innych osób należy uzgodnić przed rozpoczęciem prac,
• zamówienie należy wykonać z materiałów własnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie na podstawie ustawy Prawo budowlane i przy użyciu własnego sprzętu,
• obsługa geodezyjna (geodezyjne tyczenie oraz geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza) leży po stronie Wykonawcy,
• przed rozpoczęciem prac należy bezwzględnie opracować i uzgodnić projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, co jest niezbędnym warunkiem rozpoczęcia robót,
• po wykonaniu robót należy przywrócić teren do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem prac.



KOD CPV: 51112100-1 Usługi instalowania sprzętu do przesyłu energii elektrycznej

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Zadanie 1 – 21 dni od daty zawarcia umowy

Zadanie 2 – 21 dni od daty zawarcia umowy


Gwarancja i rękojmia:
Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy.
Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

11.10.2023 | 12:00


» Lokalizacja

05-282 Strachówka


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi serwisowe maszyn, urządzeń i części zamiennych

» Dane nabywcy

Gmina Strachówka
ul. Norwida 6
05-282 Strachówka
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się