Dostawa artykułów biurowych, tonerów i artykułów chemicznych do Urzędu Miejskiego w Tłuszczu
» Opis zapytania
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają opisy przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki do niniejszego zapytania – wskazane załączniki stanowią jednocześnie formularze cenowe.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu zamiennika toneru, o ile dostarczenie materiału zamiennego o jakości wykonania nieodbiegających od produktu oryginalnego pozwoli uzyskać poprawne jakościowo wydruki. Zamienniki muszą być tonerami „fabrycznie nowymi” posiadającymi wszystkie parametry techniczne funkcjonalne, użytkowe i jakościowo co najmniej takie jak tonery oryginalne. Przez równoważność należy rozumieć funkcjonalność, jakość wydruku, wydajność, szybkość schnięcia (utrwalania, nie zamazywanie się druku odpowiadające wyrobom producenta).
3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, w związku z powyższym Wykonawcy zobowiązani są zaproponować Zamawiającemu wszystkie artykuły ujęte w opisach przedmiotu zamówienia (formularzach cenowych) – w przypadku złożenia oferty na część asortymentu objętego zamówieniem – oferta zostanie odrzucona.
4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
19.12.2022 | 12:00
» Lokalizacja
05-240 Tłuszcz
» Kategoria asortymentowa
- Artykuły, sprzęt i usługi biurowe
- Artykuły piśmiennicze
- Akcesoria biurowe
- Artykuły papiernicze
- Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych
- Nośniki danych
- Przybory kreślarskie i plastyczne
- Chemia przemysłowa
- Urządzenia elektryczne i elektroniczne
» Dane nabywcy
Gmina Tłuszcz
ul. Warszawska 10
05-240 Tłuszcz
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Artykuły, sprzęt i usługi biurowe z ostatnich 10 dni.