Dostawa artykułów biurowych, tonerów i artykułów chemicznych do Urzędu Miejskiego w Tłuszczu

» Opis zapytania

1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają opisy przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki do niniejszego zapytania – wskazane załączniki stanowią jednocześnie formularze cenowe.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu zamiennika toneru, o ile dostarczenie materiału zamiennego o jakości wykonania nieodbiegających od produktu oryginalnego pozwoli uzyskać poprawne jakościowo wydruki. Zamienniki muszą być tonerami „fabrycznie nowymi” posiadającymi wszystkie parametry techniczne funkcjonalne, użytkowe i jakościowo co najmniej takie jak tonery oryginalne. Przez równoważność należy rozumieć funkcjonalność, jakość wydruku, wydajność, szybkość schnięcia (utrwalania, nie zamazywanie się druku odpowiadające wyrobom producenta).
3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, w związku z powyższym Wykonawcy zobowiązani są zaproponować Zamawiającemu wszystkie artykuły ujęte w opisach przedmiotu zamówienia (formularzach cenowych) – w przypadku złożenia oferty na część asortymentu objętego zamówieniem – oferta zostanie odrzucona.
4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

19.12.2022 | 12:00


» Lokalizacja

05-240 Tłuszcz


» Kategoria asortymentowa

  • Artykuły, sprzęt i usługi biurowe
  • Artykuły piśmiennicze
  • Akcesoria biurowe
  • Artykuły papiernicze
  • Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych
  • Nośniki danych
  • Przybory kreślarskie i plastyczne
  • Chemia przemysłowa
  • Urządzenia elektryczne i elektroniczne

» Dane nabywcy

Gmina Tłuszcz
ul. Warszawska 10
05-240 Tłuszcz
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się