Dostawa 10 sztuk biurowych krzeseł obrotowych dla Urzędu Miasta Inowrocławia.

» Opis zapytania

Miasto Inowrocław - Wydział Organizacyjno-Administracyjny (dalej Zamawiający) zaprasza do składania ofert w postępowaniu na dostawę 10 sztuk biurowych krzeseł obrotowych, które koniecznie muszą posiadać:
• kółka jezdne, stabilną plastikową podstawę pięcioramienną w kolorze czarnym, wytrzymałą na zginanie, podłokietniki również w kolorze czarnym wytrzymałe na zginanie, tapicerkę materiałową, z atestem niepalności, w kolorze czarnym,
• wyprofilowane płyty siedziska i oparcia dostosowane do naturalnego wygięcia kręgosłupa
i odcinka udowego kończyn dolnych o wymiarach odpowiednio: minimum 44 cm x 45 cm oraz minimum 42 cm x 50 cm
• siedzisko i oparcie muszą dawać możliwość regulacji: wysokości (minimum 45 cm
od podłoża do maksimum 58 cm od podłoża) oraz pochylenia oparcia w zakresie 5o
do przodu i 30o do tyłu,
• regulacja oparcia za pomocą dźwigni, blokada oparcia w dowolnej pozycji,
• krzesła muszą posiadać podnośnik pneumatyczny do płynnej regulacji wysokości oraz możliwość obrotu wokół osi pionowej o 360 o,
• łatwo dostępne i proste w obsłudze mechanizmy regulacji wysokości siedziska i pochylenia oparcia tak usytuowane, aby regulację można było wykonać w pozycji siedzącej;

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

01.02.2022 | 11:00


» Lokalizacja

88-100 Inowrocław


» Kategoria asortymentowa

  • Meble

» Dane nabywcy

Wydział Organizacyjno-Administracyjny
ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36
88-100 Inowrocław
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się