Wykonanie usługi Asysty Technicznej i Konserwacji programowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Informacyjnego wspomagającego pracę wydziałów UMT i TCŚR- systemu Otago.

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Serwisowania Systemu Otago, złożonego z Podsystemów. Wykaz Podsystemów znajduje się w Załączniku nr 1 do wzoru Umowy.
2. Podsystemy i baza danych pracują pod systemem Windows. Wersja bazy Oracle Database Standard Edition One ver. 11, bez software update license & support. Podsystemy zostały stworzone za pomocą programu Oracle Developer 6i. Właścicielem kodów źródłowych jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni, z wyłączeniem komponentów (w tym bibliotek) i oprogramowania dostawców/licencjodawców zewnętrznych (m.in. firm trzecich lub społeczności open source), które są wykorzystywane w Podsystemach lub niezbędne do działania Podsystemów lub ich poszczególnych funkcjonalności.
3. W ramach przedmiotu zamówienia i w okresie jej obowiązywania Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przekazywania Zamawiającemu aktualizacji (zmian) funkcji Podsystemów Systemu OTAGO opisanych w Dokumentacji w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących ogłoszonych w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej i Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski” skutkujących koniecznością przeprowadzania zmian w tychże funkcjach. Ww. aktualizacja Podsystemów Zamawiającego wynika ze zmiany przepisów prawnych powszechnie obowiązujących zostanie wykonana przed dniem wejścia ich w życie, pod warunkiem, iż zostaną opublikowane w wyżej wymienionych publikatorach, co najmniej 14 Dni Roboczych przed ich wejściem w życie, a jeżeli warunek ten nie jest spełniony, w terminie 14 Dni Roboczych od dnia ich wejścia w życie;
2) udzielania prawa do otrzymywania zaktualizowanych zgodnie z pkt 1 powyżej wersji Podsystemów oraz ich Dokumentacji;
3) usuwania Błędów zgłoszone przez Zamawiającego w Podsystemach Systemu Otago;
4) udzielania odpowiedzi w zakresie zgłoszonych uwag użytkowników Podsystemów związanych ze zmianami, modyfikacjami (aktualizacjami) Systemu OTAGO wykonanymi w ramach Umowy;
5) udzielania telefonicznej pomocy i doradztwa w sprawie używania Podsystemów w godzinach 8:00-16:00 w Dni Robocze , tj.: udzielać konsultacji telefonicznych w zakresie funkcjonowania Podsystemów Systemu Otago, jego obsługi i administrowania;
6) wykonanie i przesyłanie Nowych Wersji Podsystemów w przypadku ich wytworzenia przez Wykonawcę;
7) wykonanie i przesyłanie Wersji Zrefaktoryzowanych Podsystemów w przypadku ich wytworzenia przez Wykonawcę;
8) serwisowania w siedzibie Zamawiającego struktury baz danych Systemu Otago;
9) parametryzowania Podsystemów Systemu Otago w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z ustaleniami Stron w związku z wykonanymi w ramach Umowy usługami Wykonawcy oraz aktualizowania Dokumentacji Podsystemów z dniem przekazania ich do eksploatacji;
10) instalowania w siedzibie Zamawiającego uaktualnionych wersji Podsystemów. Do przesyłek instalacyjnych zawierających uaktualnione wersje Podsystemów zmieniających zakres funkcjonalny lub sposób działania Podsystemów Wykonawca załączy w formie elektronicznej opis tych zmian;
11) realizowania i kontrolowania wykonania kopii zapasowych elementów, takich jak: system sieciowo-operacyjny, system bazodanowy, Podsystemów i danych zawartych w bazie, w terminach poza godzinami pracy i po uzgodnieniu z Zamawiającym;
12) odtworzenia w siedzibie Zamawiającego Systemu Otago z kopii zapasowych
w przypadku awarii serwerów, na których jest on zainstalowany. Wykonawca w terminie 24 godzin liczonych od chwili przekazania Wykonawcy wniosku Zamawiającego w przedmiocie konieczności wykonania odtworzenia w siedzibie Zamawiającego Systemu Otago z kopii zapasowych w przypadku awarii serwerów, na których jest on zainstalowany poinformuje Zamawiającego w jakim terminie będzie mógł dokonać przedmiotowego odtworzenia pod warunkiem, iż Zamawiający zapewni możliwość jego wykonania, w szczególności zapewni odpowiedni serwer zastępczy lub zapasowy zgodnie ze wskazaniami

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

14.10.2021 | 10:00


» Lokalizacja

07-100 Toruń


» Kategoria asortymentowa

  • Utrzymanie i serwis

» Dane nabywcy

Gmina Miasta Toruń
Sikorskiego 8
07-100 Toruń
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się