Dostawa energii elektrycznej

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do 4 układów pomiarowych, o łącznym szacowanym wolumenie 1410 MWh w okresie 12 miesięcy. Powyższe dane mają wyłącznie charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie +- 20%.
2. Szczegóły dotyczące zużycia w poszczególnych punktach poboru zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia:
4. Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi
przepisami, standardach jakościowych – Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20 grudnia 2004r. w sprawie szczegółowych warunków przyłączania podmiotów do sieci elektroenergetycznych, ruchu I eksploatacji sieci, określające m.in. parametry techniczne energii elektrycznej. Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. Zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 29 grudnia 2017r.\
5. Okres rozliczeniowy – 1 miesiąc
6. Układy pomiarowe są dostosowane do procedury zmiany sprzedawcy.
7. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy zamawiającym a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD).
8. Operator systemu dystrybucyjnego – zgodnie z opisem w Załączniku nr 2 do SIWZ kolumna „Operator Systemu Dystrybucyjnego”.
9. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiającego umowy sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami.
10. Uwaga: Wykonawca dokona zgłoszenia punktów poboru wyłącznie w oparciu o przekazane przez zamawiającego (po zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej) dane do zmiany sprzedawcy.
11. W odniesieniu do wszystkich PPE zmiana sprzedawcy nastąpi po raz pierwszy .
12. Zamawiający posiada umowy dystrybucyjne zawarte na czas nieoznaczony.
13. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne wygaśnięcie umów, których termin obowiązywania upływa z dniem poprzedzającym planowaną datę rozpoczęcia dostaw (w Załączniku nr 2 do SIWZ kolumna „Okres dostaw”).
14. W Załączniku nr 2 w kolumnie „Nabywca” i „Odbiorca (adres do przesyłania faktur)” wskazano adresy do przesyłania faktur. Dane dotyczące wystawiania i dostarczania faktur zawarte zostaną również w Umowie sprzedaży/załączniku do Umowy sprzedaży energii elektrycznej.
15. W odniesieniu do wszystkich PPE zamawiający posiada status odbiorcy, wobec czego przysługuje mu uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy /art. 4j ust 1 ustawy prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r./.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

22.01.2021 | 10:00


» Lokalizacja

pl. dr Zygmunta Brodowicza 1
Choroszcz 16-070
Województwo: podlaskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Energia elektryczna i cieplna

» Dane nabywcy

Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza
pl. dr Zygmunta Brodowicza 1
Choroszcz 16-070
Województwo: podlaskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się