Usługi administrowania i dozorowania nieruchomościami

» Opis zapytania

Przedmiotem zamówienia jest usługa dozorowania/administrowania nieruchomościami zarządzanymi przez Śląski Zarząd Nieruchomości z/s w Katowicach. Ze względu na lokalizacje nieruchomości zamówienie zostało podzielone na 9 części:
1. Częstochowa, ul. Wręczycka 11A,
2. Gliwice, ul. Ślusarska 4,
3. Parzymiechy, ul. Częstochowska 1,
4. Zawiercie, ul. Paderewskiego112,
5. Katowice, ul. Kościuszki 3,
6. Jeziorowice nr 25A gm. Żarnowiec,
7. Racibórz ul. Transportowa 9, działki nr 428/101, 776/100, 782/106, 785/103, 792/170,
8. Bystra ul. Szczyrkowska 75,
9. Bytom ul. Smolenia 20.

Usługi świadczona będą w okresie od 01 marca 2021r. do 31 grudnia 2021 r.
III. Wykaz usług na poszczególnych częściach Zamówienia nieruchomościach :
1. Cz. 1 – Częstochowa, ul. Wręczycka 11A
Opis przedmiotu zamówienia:
 Dozór ciągły nieruchomości w dni robocze w godzinach 1500 - 2200 oraz od 600 – 800.
 Obchód nieruchomości w godzinach wieczornych i nocnych w dni robocze a w dni wolne i świąteczne co najmniej trzy razy w ciągu doby.
 Niezwłoczne informowanie właściwych służb w przypadku stwierdzenia kradzieży, włamania czy dewastacji nieruchomości, w przypadku stwierdzenia pożaru oraz innych sytuacji związanych z ingerowaniem w nieruchomość osób trzecich lub siły wyższej.
 Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zauważonych usterkach technicznych oraz innych nieprawidłowościach na nieruchomości pod nr telefonu wskazane przez Zamawiającego.
 Utrzymywanie czystości wewnątrz budynku biurowego: sprzątanie korytarzy i sanitariatów oraz terenów zewnętrznych nieruchomości.
 W ramach obowiązującej umowy Wykonawca zabezpieczy środki czystości niezbędne do wykonania zadania, a także zapewni zaopatrzenie sanitariatów w mydło, ręczniki i papier toaletowy.
 W okresie jesienno - zimowym odśnieżanie i posypywanie śliskiej nawierzchni wejścia na teren nieruchomości mieszaniną piasku i soli w miarę potrzeb. Do wykonania powyższego, Wykonawca zapewni we własnym zakresie niezbędną ilość piasku i soli.
 Zapewnienie obsługi kotłowni gazowej, znajdującej się w budynku biurowym przez osobę posiadającą uprawnienia do obsługi kotłów gazowych.

2. Cz. 2. – Gliwice, ul. Ślusarska 4
Opis przedmiotu zamówienia:
 Codzienny obchód nieruchomości o zmieniających się porach.
 Niezwłoczne informowanie właściwych służb w przypadku stwierdzenia kradzieży, włamania czy dewastacji nieruchomości, w przypadku stwierdzenia pożaru oraz innych sytuacji związanych z ingerowaniem w nieruchomość osób trzecich lub siły wyższej.
 Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zauważonych usterkach technicznych oraz innych nieprawidłowościach na nieruchomości.
 Dokonywania odczytu zamontowanych na nieruchomości liczników i podliczników i przekazywanie ich stanów Zamawiającemu.
 W okresie zimowym posypywaniu śliskiej nawierzchni wjazdu na teren nieruchomości ok 6 metrów mieszaniną piasku i soli w miarę potrzeb.
 W okresie wiosenno- letnim koszenie zieleni znajdującej się na terenie nieruchomości.

3. Cz. 3 – Parzymiechy, ul. Częstochowska 1
Opis przedmiotu zamówienia:
 Dokonywanie odczytów liczników i podliczników wody, energii elektrycznej najemców lokali mieszkalnych z końcem każdego miesiąca.
 Powiadamianie najemców o wysokości opłat i doręczanie comiesięcznych naliczeń na piśmie; doręczanie Zleceniodawcy za pomocą poczty elektronicznej i poczty comiesięcznych naliczeń w terminie do 05 dnia każdego miesiąca
 Kontrola i potwierdzanie wywozu śmieci z nieruchomości (w miarę potrzeb).
 Kontrola poprawności realizacji innych zleceń związanych z nieruchomością, a dotyczących w szczególności: obsługi instalacji ogrzewania, instalacji elektrycznej, zachowania czystości, konserwacji, napraw i remontów.
 Współuczestniczenie w odczytach dokonywanych przez dostawców mediów do nieruchomości; potwierdzanie zgodności wskazań liczników; niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego i odpowiedniego dostawcy mediów o zaistniałych nieprawidłowościach i awariach.
 Przekazywanie Zleceniodawcy zapotrzebowania na niezbędne materiały, narzędzia i części zamienne.
 Współuczestniczenie w okresowych przeglądach wynikających z przepisów Prawa budowlanego.
 Niezwłoczne informowanie Zleceniodawcy o wszelkich nieprawidłowościach i awariach.
 W okresie zimowym w miarę potrzeb odśnieżanie polegające na:
a. bieżącym usuwaniu śniegu, lodu oraz błota pośniegowego z chodnika przebiegającego wzdłuż budynku i ze schodów wejściowych,
b. składowaniu usuniętego śniegu, lodu oraz błota pośniegowego w sposób nieutrudniający komunikacji pieszej i ruchu pojazdów na terenie nieruchomości,
c. posypywaniu śliskiej nawierzchni chodnika i schodów mieszaniną piasku i soli w miarę potrzeb.
 W okresie wiosennym, letnim i jesiennym utrzymanie terenów zielonych przynależnych do administrowanego budynku, poprzez koszenie trawy na nieruchomości i jej usunięcie.
 Bieżące informowanie Zleceniodawcy o zapotrzebowaniu na materiały niezbędne do prawidłowego realizowania zlecenia.
 Przejmowanie lokali mieszkalnych i użytkowych w szczególności poprzez podpisywanie w imieniu Dyrektora Śląskiego Zarządu Nieruchomości protokołów zdawczo-odbiorczych lokali.

4. Cz. 4 – Zawiercie, ul. Paderewskiego112
Opis przedmiotu zamówienia
 Obsługa kotła węglowego.
 Kontrola stanu technicznego urządzeń kotłowni, obserwowanie przyrządów pomiarowych i podejmowanie działań zgodnie z instrukcją obsługi.
 Konserwacja kotła, czyszczenie – utrzymywanie w należytym stanie technicznym.
 Kontrola prawidłowej wentylacji kotłowni.
 Utrzymywanie prawidłowych parametrów w układzie grzewczym.
 Informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach.
 Przekazywanie Zamawiającemu zapotrzebowanie na niezbędne materiały i urządzenia.
 Usuwanie śniegu, błota pośniegowego oblodzenia chodników z dojść wejść do budynku, posypywanie śliskiej nawierzchni mieszaniną soli i piasku, w miarę potrzeb.
 Utrzymywanie czystości wokół budynku.

5. Cz. 5 – Katowice, ul. Kościuszki 3.

Opis przedmiotu zamówienia:
Przekazywanie Zamawiającemu zapotrzebowania na niezbędne materiały i narzędzia.
Utrzymanie czystości w budynku i jego otoczeniu, poprzez:
 zamiatanie klatki schodowej 2 x w tygodniu lub w zależności od potrzeb,
 zamiatanie chodników wzdłuż ulicy Kościuszki i Konopnickiej w zależności od potrzeb,
 mycie klatki schodowej, nie rzadziej niż raz w tygodniu lub w miarę potrzeb,
 mycie stolarki okiennej i drzwiowej w części wspólnej budynku, nie rzadziej niż raz na kwartał lub w miarę potrzeb,
 mycie drzwi wejściowych do budynku i w wiatrołapie nie rzadziej niż raz w miesiącu lub wg potrzeb,
 zamiatanie podwórka, strychu i części wspólnej piwnic, w miarę potrzeb,
 usuwanie zanieczyszczeń oraz liści z chodników w zależności od potrzeb i umieszczanie ich w kontenerze na odpadki komunalne.
 usuwanie śniegu, błota pośniegowego i oblodzenia chodników z dojść i wejść do budynku przed godziną 7:00 codziennie, a w czasie późniejszym w miarę potrzeb.
 składowanie usuniętego śniegu, lodu i błota pośniegowego w sposób nie utrudniający komunikacji pieszej.
 posypywanie śliskiej nawierzchni chodników mieszaniną piasku i soli, w miarę potrzeb.

6. Cz. 6 - Jeziorowice nr 25A, gm. Żarnowiec
Opis przedmiotu zamówienia

 Dozorowanie nieruchomości poprzez codzienny jej obchód (teren zewnętrzny w obrębie ogrodzenia jak i wnętrze budynków) dokonywany o różnych porach dnia.
 W ramach dozorowania dokonywanie przeglądu nieruchomości pod względem ewentualnych uszkodzeń i awarii, w tym powstałych w wyniku działania osób trzecich, a w przypadku ich stwierdzenia bezzwłoczne telefoniczne poinformowanie o tym fakcie Zleceniodawcy.
 Udostępnianie nieruchomości osobom lub podmiotom wskazanym przez Zleceniodawcę w celu wykonania np. przeglądów technicznych, usług różnych itp. w miarę takich potrzeb.
 Utrzymanie czystości na terenie nieruchomości poprzez usuwanie wszelkich nieczystości (w tym śmieci i liści) z terenu utwardzonego posesji, wejścia głównego oraz z parkingu zewnętrznego przed ogrodzeniem – w miarę potrzeb.
 W okresie zimowym usuwanie śniegu, błota pośniegowego i oblodzenia z terenu utwardzonego posesji – w miarę potrzeb. Składowanie usuniętego śniegu, lodu i błota pośniegowego w sposób nie utrudniający komunikacji pieszej i samochodowej.
 Dokonywanie w miejscach dostępnych dla sprzętu mechanicznego koszenia terenu zielonego posesji raz w miesiącu w okresie od maja do października danego roku.
 W okresie letnim dokonywanie cyklicznego wietrzenia budynków poprzez otwieranie części okien i następnie zamykanie ich przed zmrokiem.

7. Cz. 7 - Racibórz ul. Transportowa 9, działki nr 428/101, 776/100, 782/106, 785/103, 792/170
Opis przedmiotu zamówienia:
 Dozorowanie nieruchomości poprzez codzienny jej obchód (teren zewnętrzny w obrębie ogrodzenia jak i zewnętrzne oględziny budynków) dokonywany o różnych porach dnia.
 W ramach dozorowania dokonywanie przeglądu nieruchomości, w szczególności wszystkich budynków i budowli pod względem ewentualnych uszkodzeń i awarii, w tym powstałych w wyniku działania osób trzecich, a w przypadku ich stwierdzenia bezzwłoczne telefoniczne poinformowanie o tym fakcie Zleceniodawcy.
 Udostępnianie nieruchomości osobom lub podmiotom wskazanym przez Zleceniodawcę w celu wykonania np. przeglądów technicznych, usług różnych itp. w miarę takich potrzeb.
 Utrzymanie czystości na terenie nieruchomości poprzez usuwanie wszelkich nieczystości (w tym śmieci i liści) z terenu utwardzonego posesji, wjazdu na teren posesji oraz miejsc parkingowych – w miarę potrzeb.
 W okresie zimowym usuwanie śniegu, błota pośniegowego i oblodzenia z terenu utwardzonego posesji, wjazdu na teren posesji oraz miejsc parkingowych – w miarę potrzeb. Składowanie usuniętego śniegu, lodu i błota pośniegowego w sposób nie utrudniający komunikacji pieszej i samochodowej.
 Dokonywanie koszenia terenu zielonego wokół budynków na terenie posesji raz w miesiącu w okresie od maja do października danego roku oraz usuwanie z nich wszelkich nieczystości i odpadów.
 Dokonywanie koszenia terenu zielonego części niezabudowanej posesji od strony wałów przeciwpowodziowych przynajmniej raz na sezon letni danego roku oraz bieżące usuwanie z tego terenu wszelkich nieczystości i odpadów.

8. Cz. 8 – Bystra, ul. Szczyrkowska 75
Opis przedmiotu zamówienia
 Dokonywanie odczytów liczników i podliczników wody, energii elektrycznej i gazu na koniec każdego miesiąca kalendarzowego.
 Dokonywanie naliczeń czynszowych oraz opłat z tytułu najmu lokali, powiadamianie najemców o wysokości opłat i doręczanie comiesięcznych naliczeń na piśmie; doręczanie Zleceniodawcy za pomocą poczty elektronicznej i poczty comiesięcznych naliczeń w terminie do 5 dnia miesiąca, za który zostaje dokonane naliczenie.
 Kontrola i potwierdzanie wywozu śmieci i innych odpadów z nieruchomości.
 Comiesięczne doręczanie, wystawionych przez Zleceniodawcę, faktur VAT najemcom lokali użytkowych i dzierżawcom – w razie takiej konieczności.
 Kontrola poprawności realizacji innych zleceń związanych z nieruchomością, a dotyczących w szczególności: obsługi instalacji ogrzewania, instalacji elektrycznej, zachowania czystości, konserwacji, napraw i remontów.
 Współuczestniczenie w odczytach dokonywanych przez dostawców mediów do nieruchomości; potwierdzanie zgodności wskazań liczników; niezwłoczne powiadamianie Zamawiającemu i odpowiedniego dostawcy mediów o zaistniałych nieprawidłowościach i awariach.
 Przekazywanie Zamawiającemu zapotrzebowania na niezbędne materiały, narzędzia i części zamienne.
 Współuczestniczenie w okresowych przeglądach wynikających z przepisów Prawa budowlanego.
 Merytoryczne potwierdzanie poprawności wykonania prac naprawczych, budowlanych i związanych z przeglądami okresowymi.
 Przejmowanie lokali mieszkalnych i użytkowych w szczególności poprzez sporządzanie stosownych protokołów zdawczo – odbiorczych lokali – w razie takiej konieczności.
 Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach i awariach.
 Dopuszcza się możliwość dokonywania przez Wykonawcę drobnych zakupów bieżących po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego. Wykonawca jest upoważniony do odbioru faktur VAT i rachunków wystawianych na Zleceniodawcę i regulowania za nie płatności. Poniesiony wydatek zostanie zwrócony Zleceniobiorcy po otrzymaniu przez Zleceniodawcę faktury VAT lub rachunku na wskazany rachunek bankowy.

9. Cz. 9 - Bytom ul. Smolenia 20
Opis przedmiotu zamówienia:
 Utrzymanie budynku głównego i terenu należącego do nieruchomości oraz chodnika, poprzez usuwanie zanieczyszczeń różnych, oraz w okresie jesiennym także liści z chodnika wzdłuż ulicy Smolenia, zieleńców (w tym usuwanie wszelkich roślin i chwastów), placu wewnętrznego na terenie należącym do nieruchomości, minimum co drugi dzień w miarę potrzeb częściej.
 Sprzątanie poprzez zamiatanie i usuwanie nieczystości z kondygnacji piwnicznej oraz parterowej budynku głównego w obrębie klatek schodowych – minimum raz w tygodniu, w miarę potrzeb częściej.
 W okresie zimowym w miarę potrzeb odśnieżanie polegające na bieżącym usuwaniu śniegu, lodu oraz błota pośniegowego z chodnika przebiegającego wzdłuż budynku przy ulicy Smolenia, ze schodów wejściowych oraz z terenu wjazdu na teren nieruchomości i placu wewnętrznego.
 składowaniu usuniętego śniegu, lodu i błota pośniegowego w sposób nie utrudniający komunikacji pieszej i ruchu pojazdów na terenie nieruchomości oraz posypywaniu śliskiej nawierzchni chodnika, schodów, wjazdu oraz placu wewnętrznego piaskiem lub solą, w miarę potrzeb.
 Bieżące informowanie Zleceniodawcy o zapotrzebowaniu na materiały niezbędne do prawidłowego realizowania zlecenia.
 W razie konieczności udostępnianie możliwości wejścia na teren nieruchomości osób upoważnionych przez Zleceniodawcę poprzez otwarcie bramy.


Złóż ofertę


» Termin składania ofert

29.01.2021 | 11:00


» Lokalizacja

Grabowa 1A
Katowice 40-172
Województwo: śląskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Zakup, sprzedaż i najem nieruchomości

» Dane nabywcy

Śląski Zarząd Nieruchomości
Grabowa 1A
Katowice 40-172
Województwo: śląskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się