Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Ocena efektów realizacji programów promocji realizowanych w ramach projektu pozakonkursowego pn. Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki - Brand, poddziałanie 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, w latach 2015-2019.

» Opis zapytania

Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie badania ewaluacyjnego mid-term pt. Ocena efektów realizacji branżowych programów promocji oraz dużych przedsięwzięć promocyjnych realizowanych w ramach projektu pozakonkursowego pn. Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki - Brand, poddziałanie 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, w latach 2016-2019.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

27.01.2021 | 09:00


» Lokalizacja

00-507 Warszawa


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi badawcze rynku i rozwojowe

» Dane nabywcy

Ministerstwo Rozwoju
Pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się