Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Ocena efektów realizacji programów promocji realizowanych w ramach projektu pozakonkursowego pn. Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki - Brand, poddziałanie 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, w latach 2015-2019.
» Opis zapytania
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie badania ewaluacyjnego mid-term pt. Ocena efektów realizacji branżowych programów promocji oraz dużych przedsięwzięć promocyjnych realizowanych w ramach projektu pozakonkursowego pn. Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki - Brand, poddziałanie 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, w latach 2016-2019.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
27.01.2021 | 09:00
» Lokalizacja
00-507 Warszawa
» Kategoria asortymentowa
- Usługi badawcze rynku i rozwojowe
» Dane nabywcy
Ministerstwo Rozwoju
Pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Badania i rozwój z ostatnich 10 dni.