Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z trawy syntetycznej przy PSP nr 3 ul. Sobieskiego 12

» Opis zapytania

Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska przyszkolnego o nawierzchni syntetycznej ze sztucznej trawy wraz z infrastrukturą techniczną (oświetlenie boiska, odwodnienie boiska, piłkochwyty) przy PSP nr 3 ul. Sobieskiego 12 w Radomiu.
2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności:
1) budowa boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej o wymiarach: pole do gry 30x50m, pow. ze sztuczną trawą – ok. 1790,50 m2, na podbudowie przepuszczalnej.
2) wymagane parametry nawierzchni syntetycznej:
kolor: zielony imitujący trawę naturalną (włókna w min. 2 kolorach) z liniami boiskowymi szer. 10 cm w kolorze białym
- trawa piłkarska tkana (Zamawiający nie dopuszcza zamiennie trawy tuftowanej)
- rodzaj włókna: syntetyczne PP, PE, monofil, profilowane i wzmacniane rdzeniem, w jednym pęczku różne rodzaje przekrojów poprzecznych włókien
- wysokość całkowita włókna: min. 60 mm ± 5%
- grubość włókna: min. 300 μm
- nasycenie włókna (dtex pęczka): min. 12 000
- ilość pęczków/m²: min.10 000
- ilość włókien/m²: min.120 000
- linie boiskowe białe wtkane w nawierzchni trawy
- wypełnienie: piasek kwarcowy płukany i suszony, granulacja 0,2 – 0,8 mm, ilość ok. 10 kg/m2,
- granulat gumowy EPDM (w kolorze szarym lub zielonym) lub EPDM z recyklingu (w kolorze szarym lub zielonym), granulacja 1,0 – 2,5 mm, ilość 20 kg/m2, nie dopuszcza się zastosowania zamiennie granulatu SBR.
3) wykonanie odwodnienia terenu boiska w postaci drenażu,
4) wykonanie instalacji oświetlenia terenu boiska,
5) wykonanie piłkochwytów,
6) wyposażenie boiska,
7) zagospodarowanie terenu, w tym chodniki z kostki brukowej.
Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy).
2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót.
2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia:
1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy,
2) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania, w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza
3) badania zagęszczenia podbudowy boiska
4) uporządkowanie terenu po budowie,
5) wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach min. 60 x 80 cm, z trwałych materiałów (stali nierdzewnej, blachy lub pleksi, napisy kolorowe na białym tle) wolnostojącej bądź mocowanej np. na elewacji budynku szkoły lub na konstrukcji piłkochwytu (ostateczna treść zapisu na tablicy podlega uzgodnieniu z Zamawiającym).
6) likwidacja placu budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp.
2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat.
3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty dot. budowy nawierzchni boiska, roboty elektryczne, prace montażowe oraz roboty dot. ułożenia kostki brukowej, były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony).
Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ).
4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

28.01.2021 | 09:00


» Lokalizacja

ul. Jana Kilińskiego 30
Radom 26-600
Województwo: mazowieckie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Sport
  • Usługi aranżacji terenów

» Dane nabywcy

Gmina Miasta Radomia
ul. Jana Kilińskiego 30
Radom 26-600
Województwo: mazowieckie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się