NAPRAWA AGREGATÓW POMPOWYCH W POMPOWNI PALIW W SKŁADZIE GARDEJA GM.ROGÓŹNO - sprawa 26/2020
» Notice description
1.Przedmiotem zmówienia jest naprawa agregatów pompowych znajdujących się w pompowni paliw składu Gardeja gm. Rogóźno (woj. kujawsko-pomorskie).
2.Zakres przedmiotu zamówienia:
1)naprawa agregatów pompowych, która ma na celu dalsze sprawne bezpieczne i niezawodne działanie agregatów pompowych zgodnie z ich przeznaczeniem;
2)naprawa obejmuje następujące elementy agregatów pompowych paliwowych firmy APOLLO Pumpen Gmbh, zainstalowanych w pompowni paliw i zbiornikach paliwowych składu Gardeja:
-przeprowadzenie osiowania agregatów pompowych 015/10 i 017/10 – stanowisko nr 4 i 2
w pompowni paliw;
-wymiana bezpieczników przeciwwybuchowych linii obiegowej chłodzenia uszczelnienia pompy – we wszystkich agregatach pompowych - nr 112,113,114,115/09;
-naprawa (wymiana) linii obiegowej chłodzenia uszczelnienia pompy 113/09 ze względu
na znaczną korozję.
-naprawa przekaźnika bezpieczeństwa wyłącznika awaryjnego zbiornika zlewek – obiekt 10.1
- nr 114;
3)w ramach usługi należy:
-usunąć niesprawności zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia ;
-dokonać niezbędnych napraw, regulacji, czyszczenia i wymiany zużytych (wyeksploatowanych) części zamiennych;
-doprowadzić do sprawnego, bezpiecznego i niezawodnego działania wszystkich elementów agregatów, pompowych zgodnego z ich przeznaczeniem;
-dokonać sprawdzenia prawidłowości zamontowania wszystkich elementów agregatów pompowych, stan śrub, mocowań, zaczepów itp.;
4)po realizacji usługi Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia protokołu potwierdzającego wykonane czynności oraz wykazać naprawione (wymienione) elementy i materiały eksploatacyjne;
5)miejsce wykonania usługi – pompownia paliw, zbiorniki paliwowe w Składzie Gardeja gm. Rogóźno.
3.Zamawiający zastrzega prawo inspekcjonowania warunków realizacji oraz odbioru usług przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego lub/i Użytkownika.
4.Odbiór wykonania usługi nastąpi w siedzibie Użytkownika – Skład Gardeja gm. Rogóźno (po wcześniejszym 7 dniowym, pisemnym poinformowaniu Zamawiającego – dopuszcza się pismo przesłane w formie faksu), przez przedstawicieli Zamawiającego, Użytkownika i Wykonawcy na podstawie protokołu odbioru usługi.
Potwierdzeniem odbioru usługi wynikającej z umowy będzie Protokół Odbioru Usługi, wystawiony przez Zamawiającego i podpisany przez strony (Zamawiający, Wykonawca). Protokół załączony będzie do faktury VAT.
5.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają „Ogólne Warunki Umowy”.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
14.05.2020 | 10:30
» Location
ul. Czwartaków 3
Grudziądz 86-300
Województwo: kujawsko-pomorskie
Polska
» Category assortment
- Technical building installation services
» Buyer data
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Czwartaków 3
Grudziądz 86-300
Województwo: kujawsko-pomorskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.