"Zakup tuszy i tonerów". Znak sprawy Zp14/2020
» Notice description
opis w specyfikacji
Wymagania dodatkowe:
Tajemnica przedsiębiorstwa (Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia).)
Oferta/Wniosek Wykonawcy (W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny)
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo, w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do: Zadawania pytań do SIWZOdpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia ofertyPrzesłania odwołania/inne Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Zamawiający informuje, iż cała dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia publicznego znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego
https://33wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/W dniu 03.04.2020r. dodano nowy załącznik "Pytania i odpowiedzi"W dniu 06.04.2020r. dodano nowy załącznik "Pytania i odpowiedzi"W dniu 07.04.2020r. dodano nowy załącznik "Pytania i odpowiedzi"W dniu 08.04.2020r. dodano nowy załącznik ''Pytania i odpowiedzi 08.04.2020r.''
Zamawiający w związku z dużą ilością pytań oraz panującą sytuacją epidemiologiczną na terenie Polski,
postanawia przedłużyć termin składania ofert do dnia 16.04.2020r. do godziny 7:00.
Dnia 14.04.2020r. Zamawiający w związku z dużą ilością pytań wymagających opinii radcy prawnego oraz panującą sytuacją epidemiologiczną na terenie Polski, postanawia przedłużyć termin składania ofert do dnia 21.04.2020r. do godziny 7:00.
20.04.2020r.W związku z oczekiwaniem na odpowiedź odnośnie pytania otrzymanego w dniu 09.04.2020r. Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 27.04.2020r. godzina 07:00zamieszczając tym samym nowe załączniki:"Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia- 20.04.2020r.""Pytanie z dnia 09.04.2020r.""Odpowiedź na pytanie z dnia 09.04.2020r."Zamawiający informuje, iż odpowiedź udzielona w dniu 20.04.2020r. jest wiążąca z zapisami SIZW i jednoznaczna w stosunku do konieczności złożenia dokumentów stanowiących integralną część oferty.
W dniu 24.04.2020r. dodano nowy załącznik"Pytania i odpowiedzi z dnia 23.04.2020r."
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
27.04.2020 | 07:00
» Location
» Category assortment
- Office accessories
» Buyer data
33 Wojskowy Oddział Gospodarczy
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Office supplies, equipment and services category published on OnePlace in last 10 days.