Dostawy artykułów spożywczych i jaj do MOW w Mrowinach w roku 2020

» Notice description

Nazwa: Dostawy artykułów spożywczych i jaj do MOW w Mrowinach w roku 2020
Opis: ZGODNIE Z ZAMIESZCZONYM ZAŁĄCZNIKIEM
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić.
)
Dostawa (Koszt dostawy oraz wniesienie do magazynu po stronie dostawcy, proszę potwierdzić.
)
Termin dostawy (do 3 dni od złożenia zamówienia (2-3 w tygodniu), proszę potwierdzić.)
Akceptacja projektu umowy (umieszczono w załączniku)

Opis i specyfikacja:


W imieniu Dyrektora Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 1 w Mrowinach informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców oraz zapraszamy do składania ofert na zapytanie ofertowe:
"DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH I JAJ DO MOW W MROWINACH"
ADRES DOSTAWY: Mrowiny, ul Szkolna 6, 58-130 Żarów

I. Przedmiot zamówienia.

1.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w
roku 2020 do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 1 w Mrowinach.
2. Dostawa artykułów sożywczych i jajobejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych. Koszt i ryzyko transportu ponosi Wykonawca.

3. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
II. Termin realizacji zamówienia

1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01.01.2020 do 31.12.2020.

2. Termin realizacji sukcesywnych dostaw na podstawienie zamówień cząstkowych (2-3 razy w tygodniu).

III. Kryterium ocen ofert i warunki formalne.
1. Kryterium oceny ofert: 100 % cena
2.
Ceny oferty są cenami brutto i obejmują koszty oraz składniki związane z
realizacja zamówienia zgodnie z zapytaniem ofertowym.

3.
Płatność za realizację zamówienia będzie dokonywana w terminie 14 dni od
daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby
Zamawiającego.


IV. Kontakt
1. W przypadku pytań: merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. +48 74 858 03 16 wew 26, w godzinach: 7:30 do 15:00.

2.
W przypadku pytań: związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.




Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

09.12.2019 | 11:00


» Location



» Category assortment

  • Food products
  • Alcohol and tobacco products
  • Ready meals and special nutritional products
  • Mushrooms
  • Coffee, tea, infusions
  • Meat, poultry, fish and seafood
  • Dairy products
  • Beverages
  • Bread
  • Starch products
  • Animal feed
  • Processed fruit and vegetable products
  • Fat dairy products
  • Seasoning and dressing
  • Sweets and snacks

» Buyer data

Starostwo Powiatowe w Świdnicy


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests from Food products category published on OnePlace in last 10 days.