"Świadczenie usług przeglądów i napraw urządzeń p. poż w Dziale Centralnym Baza Miszewko Strzałkowskie ERCM".HZR.231.149.2019
» Notice description
Nazwa: Świadczenie usług przeglądów i napraw urządzeń p.poż w Dziale Centralnym Baza Miszewko Strzałkowskie ERCM
Opis: Szczegółowo opisany w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Ilość: 1 [usługa]
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (zgodnie z § 5 i 6 Wzoru Umowy, proszę potwierdzić.)
Termin realizacji Umowy (Zgodnie z § 2 Wzoru Umowy ,proszę potwierdzić)
Termin związania ofertą (Zgodnie z pkt.10 ppkt 10.1 SIWZ , proszę potwierdzić)
KRS/CEIDG (Zgodnie z pkt. 1.2 ppkt 1 Dz. III SIWZ proszę dołączyć skan)
Zaświadczenie z ZUS i US (Zgodnie z pkt.1.2 ppkt 2 Dz.III SIWZ , proszę dołączyć skan)
Oświadczenie Wykonawcy (Zgodnie z pkt. 1.2 ppkt.6 Dz.III SIWZ proszę dołączyć skan)
Formularz Ofertowy (Zgodnie z pkt.1.2 ppkt.5 Dz.III SIWZ proszę dołączyć skan)
Wykaz zamówień/Referencje (Zgodnie z pkt.1.2 ppkt.3a proszę dołączyć skan)
Certyfikat ISO (Zgodnie z pkt.1.2 ppkt. 4 proszę dołączyć skan)
Umowa konsorcjum (Zgodnie z pkt.1.4. SIWZ proszę dołączyć skan, jeśli dotyczy)
Pełnomocnictwo (Zgodnie z pkt. 2.1. ppkt 1 Dz.III SIWZ proszę dołączyć skan )
Wykaz Personelu (Zgodnie z pkt. 1.2. ppkt 3 b Dz.III SIWZ proszę dołączyć skan )
Umowa Spółki Cywilnej (Zgodnie z pkt. 2.1. ppkt 4 Dz.III SIWZ proszę dołączyć skan ,jeśli dotyczy)
Opis i specyfikacja:
Szczegółowy opis przedmiotu zakupu i warunki w postępowaniu w załączonym Zaproszeniu do złożenia oferty . Oferty proszę składać poprzez Platformę Zakupową, zgodnie z pkt.5 Zaproszenia do złożenia oferty, na której będą również zamieszczane wyjaśnienia na zadane pytania. Załącznik nr 3-6 do Zaproszenia do złożenia oferty należy wydrukować w wersji zamieszczonej na Platformie Zakupowej, uzupełnić w częściach tego wymaganych i załączyć do oferty w formie skanu (*pdf). Osoba do kontaktu: Anna Dąbkowska, tel. 515-728-158 ,e-mail: anna.dabkowska@pern.pl
Termin wizji lokalnej do ustalenia z osobą wskazana w punkcie 9.2 do SIWZ
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
21.10.2019 | 10:00
» Location
» Category assortment
- Fire-fighting equipment
» Buyer data
PERN S.A.
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from OSH and personal hygiene category published on OnePlace in last 10 days.