Dostawa do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie elementów umundurowania dla strażaka Państwowej Straży Pożarnej

» Notice description

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania, w następującym asortymencie i ilościach:
lp./oznaczenie zadania/przedmiot zamówienia/Ilość Zam. zasadnicze/ Ilość Prawo opcji
1 ZADANIE I Mundur wyjściowy męski z obszytymi naramiennikami i oznakami roku nauki 113 kpl. 40 kpl.;
2 ZADANIE II Mundur służbowy męski z obszytymi naramiennikami 113 kpl. 30 kpl.;
3 ZADANIE III Kurtka 3/4 110 szt. Nie dotyczy;
4 ZADANIE IV Botki ocieplane 115 par Nie dotyczy;
5 ZADANIE V Czapka wyjściowa zimowa rogatywka podoficera 110 szt. Nie dotyczy,
Czapka wyjściowa zimowa rogatywka z haftem młodszego aspiranta 95 szt. Nie dotyczy;
6 ZADANIE VI Spodnie letnie 113 par 30 par;
7 ZADANIE VII Półbuty służbowe 120 par Nie dotyczy;
8 ZADANIE VIII Sweter służbowy PSP 110 szt. 20 szt.;
9 ZADANIE IX Ubranie treningowe (dres) 110 kpl. 30 kpl.;
10 ZADANIE X Koszulka letnia 300 szt. Nie dotyczy, Koszulka zimowa 300 szt. Nie dotyczy;
11 ZADANIE XI Czapka służbowa zimowa 110 szt. Nie dotyczy;
12 ZADANIE XII Rękawiczki zimowe 110 par Nie dotyczy;
13 ZADANIE XIII Beret 110 szt. Nie dotyczy;
14 ZADANIE XIV Skarpety letnie 530 par Nie dotyczy, Skarpety zimowe 440 par Nie dotyczy;
15 ZADANIE XV Sznur galowy młodszego aspiranta 95 szt. Nie dotyczy;
16 ZADANIE XVI Pasek do spodni 90 szt. Nie dotyczy;
17 ZADANIE XVII Szalik zimowy 110 szt. Nie dotyczy;
18 ZADANIE XVIII Krawat 110 szt. Nie dotyczy;
19 ZADANIE XIX Kominiarka dziana 100 szt. Nie dotyczy;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz informacje dotyczące rozmiarów stanowią załączniki nr 1.1-1.19 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone:
a) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. 2006, Nr 4, poz. 25 z późn. zm.).
b) Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KGPSP z dnia 23.10.2009 r.), zmienionym niżej wymienionymi zarządzeniami: Nr 6 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 20 czerwca 2018 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej, (Dz. Urz. KGPSP z dnia 20.06.2018 r.), Nr 7 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 16 lipca 2018 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej, (Dz. Urz. KGPSP z dnia 16.07.2018 r.), Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 17 lipca 2018 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej, (Dz. Urz. KGPSP z dnia 17.08.2018 r.)
4. Wymagany okres gwarancji oraz rękojmi: 24 miesiące.
5. Wyżej wymieniony przedmiot zamówienia musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1.1- 1.19 do SIWZ;
6. Zamawiająca przewiduje możliwość zwiększenia minimalnej ilości towarów wymienionych w powyższej tabeli z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia w okresie realizacji umowy minimalnej ilości towarów łącznie do maksymalnej ilości wskazanej w tabeli w pkt. 3.1.
7. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającej, z którego może skorzystać do dnia 31.05.2020 r. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającą z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
8. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do siedziby Zamawiającej Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie, ul. Sabinowska 62/64.
9. Wymagany termin płatności – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy i doręczenia faktury.
10. Zamawiająca przekaże Wykonawcy rozmiary w terminach określonych w załącznikach nr 1.1-1.19 do SIWZ;
11. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do wymiany rozmiarów do 20% ogólnej ilości towaru nowego i nieużywanego określonego w przedmiocie zamówienia w okresie 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru towaru na towar nowy o innym rozmiarze.
12. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 23% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174 t.j.).
13. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy i w pierwszym gatunku.
14. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

27.05.2019 | 09:30


» Location

ul. Sabinowska 62/64
Częstochowa 42-200
Województwo: śląskie
Polska


» Category assortment

  • Working clothes and footwear, protective clothing

» Buyer data

Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
ul. Sabinowska 62/64
Częstochowa 42-200
Województwo: śląskie
Polska


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests from OSH and personal hygiene category published on OnePlace in last 10 days.