„Bieżąca konserwacja i utrzymanie w ciągłej sprawności technicznej i eksploatacyjnej gminnych urządzeń i instalacji oświetlenia ulicznego, składającego się z około 1400 punktów świetlnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wykonanie innych robót elektrycznych na mieniu Gminy Radków”
» Notice description
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na bieżącej konserwacji, utrzymaniu w ciągłej sprawności technicznej i eksploatacyjnej gminnych urządzeń i instalacji oświetlenia ulicznego, składającego się z około 1400 punktów świetlnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wykonanie innych robót elektrycznych na mieniu Gminy Radków. W szczególności do obowiązków Wykonawcy należy:
1) Wymiana zużytych oprawek żarówek i spalonych żarówek wraz z równoczesnym oczyszczeniem opraw i kloszy;
2) wymiana rozbitych główek bezpieczników;
3) wymiana izolatorów;
4) wymiana spalonych bezpieczników;
5) wymiana zabezpieczeń w lampach;
6) wymiana przewodów w oprawach;
7) wymiana dławików w lampach;
8) wymiana dekli do lamp;
9) wymiana przewodów w szafkach sterowniczych;
10) wymiana uszkodzonych tabliczek słupowych;
11) wymiana rozbitych żarówek, kloszy opraw, lub całych opraw;
12) wymiana przepalonych styczników, zegarów sterujących i wyłączników zmierzchowych;
13) pionowanie pochylonych słupów oświetleniowych;
14) uzupełnienie brakujących tabliczek ostrzegawczych na słupach;
15) uzupełnienie napisów i znaków ostrzegawczych na słupach i rozdzielniach oraz ponumerowanie wszystkich słupów;
16) uzupełnienie ubytków farby na słupach i rozdzielniach;
17) malowanie całych słupów oświetleniowych;
18) wycinka gałęzi drzew i krzewów dotykających do przewodów i lamp oświetleniowych, a także gałęzi zasłaniających strumień światła;
19) wyłączanie oświetlenia ulicznego w sytuacjach awaryjnych, grożących bezpieczeństwu ludzi lub mogących spowodować inne nieprzewidziane zagrożenia oraz zabezpieczenie miejsc awarii do czasu naprawy;
20) wykonanie oględzin urządzeń i instalacji oświetlenia ulicznego oraz ocena ich stanu technicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
21) sprawdzenie stanu urządzeń zabezpieczających i sterujących;
22) wykonywanie zgodne z obowiązującymi przepisami okresowych pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej i rezystancji izolacji;
23) zgłaszanie Zamawiającemu propozycji dotyczących potrzeby modernizacji istniejącej sieci oświetleniowej i jej rozbudowy;
24) podejmowanie przedsięwzięć, wpływających na zmniejszenie kosztów eksploatacji oświetlenia ulicznego;
25) składanie pisemnych meldunków o zniszczeniach i uszkodzeniach instalacji i urządzeń oświetleniowych dokonanych przez osoby nieznane - niezwłocznie po ich stwierdzeniu;
26) odczytywanie stanów liczników (jak zajdzie taka potrzeba) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym oraz ustawianie zegarów sterujących włączanie i wyłączanie oświetlenia ulicznego;
27) montaż i demontaż własnego oświetlenia świątecznego na Rynku w Radkowie oraz pl. NMP w Wambierzycach – o wcześniej określonej wielkości i zakresie z Zamawiającym;
28) obsługa imprez plenerowych organizowanych przez Gminę Radków - o wcześniej określonej wielkości i zakresie z Zamawiającym;
29) konserwacja i remont instalacji elektrycznej w budynkach stanowiących własność Gminy;
30) montaż oświetlenia na terenie Gminy Radków w celu doświetlenia zgłaszanych miejsc wymagających takiej potrzeby.
1.2. Użyte powyżej określenia w „szczególności” nie wykluczają obowiązku wykonania innych prac koniecznych dla bieżącego utrzymania urządzeń i instalacji oświetlenia ulicznego w sprawności technicznej i eksploatacyjnej.
1.3. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych jakimi ma dysponować Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego.
1) podnośnik koszowy z dopuszczeniem do pracy pod napięciem – min. 1 szt.,
2) koparkę – min. 1 szt.,
3) samochód dostawczy – min. 1 szt.
4) dźwig samojezdny – min. 1 szt.
2. Gwarancja.
Zamawiający wymaga minimum 12 miesięcznego okresu lub dłuższego (zgodnie z gwarancją producenta).
3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) tj.: wykonujących czynności z zakresu:
1) konserwacji, napraw, remontów i prac montażowych dla sieci elektrycznych w tym instalacji oświetlenia ulicznego;
2) robót ogólnobudowlanych,
3) obsługi pojazdów specjalistycznych
3.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny;
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;
3.1.1. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, wskazane w ust.1 (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 roku r. ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 roku, poz. 1000 z późn. zm.), tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
3.1.2. Za niewywiązanie się przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z obowiązku przedłożenia oświadczenia Wykonawcy oraz kopii umowy/umów o pracę potwierdzającej/cych zatrudnienie osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności na podstawie umowy o pracę polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 roku, poz. 917 z późn. zm.), oraz niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
1) za niewywiązanie się z obowiązku przedłożenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę określonego w ust. 3 pkt 1 zawartych z osobami, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia w wysokości 100,00 zł, za każdy dzień opóźnienia. Nałożenie kary umownej nie zwalnia Wykonawcy od złożenia wymaganych dokumentów;
2) za niewywiązanie się z obowiązku przedłożenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego kopii umowy/umów o pracę potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę określonych w ust. 3 pkt 2 umowy - w wysokości 100,00 zł za każdy dzień opóźnienia za każdy przypadek liczony od osoby. Nałożenie kary umownej nie zwalnia Wykonawcy od złożenia wymaganych dokumentów,
3.1.3. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
17.12.2018 | 11:00
» Location
ul. Rynek 1
Radków 57420
Województwo: dolnośląskie
Polska
» Category assortment
- Road and railroad services
» Buyer data
Gmina Radków
ul. Rynek 1
Radków 57420
Województwo: dolnośląskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.