Bieżące utrzymanie dróg i ulic na terenie Gminy Dopiewo
» Notice description
3.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.31.41-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg
45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45.23.31.42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
90.61.00.00-6 Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90.64.00.00-5 Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
3.2. Przedmiotem niniejszego postępowania jest bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dopiewo.
Poniżej przewidywany zakres prac, który może ulec zmianie ilościowej w ramach poszczególnych pozycji przedmiaru:
L.p. Przedmiot robót j.m. ilość
-1- -2- -3- -4-
a) Utwardzanie nawierzchni dróg gruntowych
Zakup, dostawa wraz z rozgarnięciem oraz zagęszczeniem walcem kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0-31,5mm (granit, bazalt) t 12 000,00
Zakup, dostawa wraz z rozgarnięciem oraz zagęszczeniem walcem kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 31,5-63,0mm (granit, bazalt) t 2 200,00
Zakup, dostawa wraz z rozgarnięciem oraz zagęszczeniem walcem gruzu betonowego sortowanego 31,5-63,0mm t 2 200,00
Zakup, dostawa wraz z rozgarnięciem oraz zagęszczeniem walcem gruzu betonowego sortowanego 0-31,5mm t 2 200,00
Korytowanie drogi wraz z wywozem na składowisko (cena zawiera koszty składowiska) m³ 555,00
Ręczne prace do drobnych robót naprawczych (łopata, oskardy, ubijarki ręczne) h 3 100,00
b) Równania i profilowanie dróg gruntowych
Profilowanie i wałowanie nawierzchni dróg gruntowych m² 2 250 250,00
Ścinka lub profilowanie poboczy gruntowych w celu szybkiego odpływu wód deszczowych z nawierzchni drogi m² 4 000,00
Odtwarzanie rowów odparowujących mb 1 200,00
c) Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg
Wyboje 2 – 5 cm emulsją asfaltową i grysami m² 160,00
Remont z wypełnieniem masą bitumiczną m² 500,00
Naprawa dróg w destrukcie asfaltowym polegająca na uzupełnianiu ubytków m² 200,00
Regulacja włazów studziennych szt. 8,00
Wymiana włazów studziennych szt. 8,00
d) Remont nawierzchni z kostki brukowej
Regulacja nawierzchni z kostki brukowej na podsypce piaskowo-cementowej m² 700,00
e) Sprzątanie dróg i ulic gminnych
Zamiatanie ulic przy krawężnikach mb 280 000,00
Zamiatanie placów przy krawężnikach m² 70 500,00
f) Czyszczenie wpustów ulicznych
Czyszczenie kratek wpustowych szt. 1 000,00
Szczegółowo opis przedmiotu niniejszego zamówienia został opisany w SST - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3.3. Zamawiający zastrzega, że ilości prac wskazanych w przedmiarze robót, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w ilościach podanych w przedmiarze robót. Ilości wykonywanych prac w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w przedmiarze robót, jednak łączna wartość zamówienia nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy.
3.5 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane . Wykonawca może powierzyć wykonywanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
3.6. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3.7. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
3.8. Szczegółowe warunki dotyczące m.in. podwykonawstwa w realizacji zamówienia określono w projekcie umowy.
3.9. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących niżej określone czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) czynności robotnika robót drogowych,
b) czynności operatora maszyn,
c) czynności kierowcy,
których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018r. poz. 917 z późn. zm) tj. przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzenie”.
3.9.1.Osoby wykonujące powyższe czynności, realizujące przedmiot zamówienia, muszą być zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, przez co najmniej okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
3.9.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.9 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3.9.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.9 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
3.9.4 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do prawdziwości złożonego oświadczenia, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć niżej wskazane dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
3.9.5. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w 3.9 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności.
3.9.6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
21.12.2018 | 11:00
» Location
ul. Leśna
Dopiewo 62070
Województwo: wielkopolskie
Polska
» Category assortment
- Road and railroad services
» Buyer data
Gmina Dopiewo
ul. Leśna
Dopiewo 62070
Województwo: wielkopolskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.