Przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie żywienia
» Notice description
ZADANIE NR 1 - świadczenie usług w zakresie żywienia osób nieletnich przebywających w Policyjnej Izbie Dziecka.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób nieletnich, przez siedem dni w tygodniu, również w dni wolne od pracy i święta, przebywających w Policyjnej Izbie Dziecka w Łodzi mieszczącej się przy ul. Skrzywana 14. Łódź
2. Przedstawione ilości osób uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia i określone w formularzu asortymentowo - cenowym (kalkulacji) są ilościami prognozowanymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie.
3. Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.1. do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
ZADANIE NR 2 - świadczenie usług w zakresie żywienia osób zatrzymanych w PdOZ KMP w Łodzi
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych, przez siedem dni w tygodniu, również w dni wolne od pracy i święta, przebywających w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) KMP w Łodzi, przy ul. Sienkiewicza 28/30.
1. Przedstawione ilości osób objęte w przedmiocie zamówienia i wskazane w formularzu asortymentowo - cenowym (kalkulacji) są ilościami prognozowanymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie.
2. Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3.2. do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
ZADANIE NR 3 - świadczenie usług w zakresie żywienia osób zatrzymanych w PdOZ KPP w Tomaszowie
Mazowieckim oraz stanów osobowych na zlecenie Wydziału GMT KWP w Łodzi.
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych, przez siedem dni w tygodniu, również w dni wolne od pracy i święta, przebywających w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) KPP w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Oskara Langego 44, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.
b) świadczenie usług w zakresie żywienia stanów osobowych na zlecenie Wydziału GMT KWP w Łodzi przebywających na terenie danego powiatu.
2. Przedstawione ilości osób objęte w przedmiocie zamówienia i wskazane w formularzu asortymentowo - cenowym (kalkulacji) są ilościami prognozowanymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy
kwoty zapisanej w umowie.
3. Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3.3. do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
ZADANIE NR 4 - świadczenie usług w zakresie żywienia osób zatrzymanych w PdOZ KPP w Poddębicach oraz stanów osobowych na zlecenie Wydziału GMT KWP w Łodzi
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych, przez siedem dni w tygodniu, również w dni wolne od pracy i święta, przebywających w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) KPP w Poddębicach przy ul. Targowej 22, 99-200 Poddębice
b) świadczenie usług w zakresie żywienia stanów osobowych na zlecenie Wydziału GMT KWP w Łodzi przebywających na terenie danego powiatu.
2. Przedstawione ilości osób objęte w przedmiocie zamówienia i wskazane w formularzu asortymentowo - cenowym (kalkulacji) są ilościami prognozowanymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie.
3. Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3.4. do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
ZADANIE NR 5 - świadczenie usług w zakresie żywienia osób zatrzymanych w PdOZ KPP w Radomsku oraz stanów osobowych na zlecenie Wydziału GMT KWP w Łodzi.
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych, przez siedem dni w tygodniu, również w dni wolne od pracy i święta, przebywających w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) KPP w Radomsku przy ul. Piłsudskiego 56, 97-500 Radomsko.
b) świadczenie usług w zakresie żywienia stanów osobowych na zlecenie Wydziału GMT KWP w Łodzi przebywających na terenie danego powiatu.
2. Przedstawione ilości osób objęte w przedmiocie zamówienia i wskazane w formularzu
asortymentowo - cenowym (kalkulacji) są ilościami prognozowanymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie.
3. Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3.5. do SIWZ– opis przedmiotu zamówienia.
ZADANIE NR 6- świadczenie usług w zakresie żywienia osób zatrzymanych w PdOZ KMP w Skierniewicach oraz stanów osobowych na zlecenie Wydziału GMT KWP w Łodzi.
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych, w tym także w dni wolne od pracy i święta, przebywających w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) KMP
w Skierniewicach przy ul. Jana III Sobieskiego 69, 96-100 Skierniewice.
b) świadczenie usług w zakresie żywienia oraz stanów osobowych na zlecenie Wydziału GMT KWP w Łodzi przebywających na terenie danego powiatu.
2. Przedstawione ilości osób objęte w przedmiocie zamówienia i wskazane w formularzu asortymentowo - cenowym (kalkulacji) są ilościami prognozowanymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie.
3. Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3.6. do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 7 - świadczenie usług w zakresie żywienia osób zatrzymanych w PdOZ KPP w Zgierzu oraz stanów osobowych na zlecenie Wydziału GMT KWP w Łodzi
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych, w tym także w dni wolne od pracy i święta, przebywających w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) KPP
w Zgierzu przy ul. Długiej 58/60, 95 - 100 Zgierz.
b) świadczenie usług w zakresie żywienia stanów osobowych na zlecenie Wydziału GMT KWP w Łodzi przebywających na terenie danego powiatu.
2. Przedstawione ilości osób objęte w przedmiocie zamówienia i wskazane w formularzu asortymentowo -cenowym (kalkulacji) są ilościami prognozowanymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy
kwoty zapisanej w umowie.
3. Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3.7. do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 8 - świadczenie usług w zakresie żywienia osób zatrzymanych w PdOZ KPP powiatu łódzkiego
wschodniego w Koluszkach oraz stanów osobowych na zlecenie Wydziału GMT KWP w Łodzi
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych, w tym także w dni wolne od pracy i święta, przebywających w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) KPP powiatu łódzkiego wschodniego w Koluszkach przy ul. 11-go Listopada 62F, 95-040 Koluszki.
b) świadczenie usług w zakresie żywienia stanów osobowych na zlecenie Wydziału GMT KWP w Łodzi przebywających na terenie danego powiatu.
2. Przedstawione ilości osób objęte w przedmiocie zamówienia i wskazane w formularzu asortymentowo - cenowym (kalkulacji) są ilościami prognozowanymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie.
3. Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3.8. do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia
Art. 29 ust. 3a – obowiązek zatrudnienia pracowników na umowę o pracę
1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób Osoby wykonujące czynności związane ze świadczeniem usługi w zakresie żywienia Umowa o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia ustawy 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Powyższe nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
2. W celu weryfikacji obowiązku, o którym mowa powyżej Wykonawca będzie zobowiązany do raportowania stanu zatrudnienia przez cały okres trwania umowy poprzez przedłożenie wykazu osób wykonujących czynności związane z przygotowaniem posiłów wraz ze wskazaniem podstawy zatrudnienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania do wglądu umów o pracę i dokumentów potwierdzających odprowadzenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
4. Dokumenty o których mowa w ust. 2 Wykonawca zobowiąznay jest przedłożyć pierwszego dnia następnego miesiąca licząc od daty podpisania umowy, a następnie każdorazowo na żądanie Zamawiającego.
5. Dokumenty o których mowa powyżej Wykonawca zobowiąznay jest przedłożyć pierwszego dnia następnego miesiąca licząc od daty podpisania umowy, a następnie każdorazowo na żądanie Zamawiającego.
6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę wykazu osób w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane, jako niewypełnienie obowiązku, o którym mowa powyżej i będzie stanowiło podstawę naliczenia przez Zamawiającego kary umownej.
7. Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł (za każdy miesiąc niezatrudnienia) za brak zatrudnienia na umowę o pracę osób skierowanych do realizacji zamówienia wykazanych w wykazie osób. Przedmiotowa kara zostanie naliczona za każdego pracownika oddzielnie.
8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w wykazie Zamawiajacy ma możliwość zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
22.01.2018 | 10:00
» Location
ul. Lutomierska 108/112
Łódź 91048
Województwo: łódzkie
Polska
» Category assortment
- Food services
» Buyer data
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
Łódź 91048
Województwo: łódzkie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Hotels and catering services category published on OnePlace in last 10 days.