Projekt budowlany pn.: Dostosowanie części pomieszczeń sanitarnych SP w Reptowie do bieżących potrzeb oraz obowiązujących przepisów

» Notice description

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji i/lub zezwoleń w celu „Dostosowania części pomieszczeń sanitarnych SP w Reptowie do bieżących potrzeb oraz obowiązujących przepisów”.

1. Założenia Zamawiającego, które należy uwzględnić w opracowaniu:
a) docelowa ilość uczniów w szkole: 220 osób;
b) struktura: 60% chłopców, 40% dziewcząt;

2. Stan istniejący:
W części budynku głównego na parterze znajdują się dwa pomieszczenia z sanitariatami dla uczniów oraz jeden dla nauczycieli. Po wydzieleniu części sanitariatów na potrzeby przedszkola, pozostałe pomieszczenia sanitarne nie spełniają warunków zarówno pod względem ilości przyborów przypadających na dziewczęta i chłopców, jak i warunków sanitarno-higienicznych. Pomieszczenia sanitarne wykonane są jako murowane. Do sanitariatów wchodzi się z korytarza głównego przez drzwi do przedsionków, w których znajdują się umywalki i wpusty podłogowe. Z przedsionków przechodzi się do pomieszczenia toalet, w których kabiny wydzielone są ściankami murowanymi. Kabiny wyposażone są w drzwi płytowe pełne szer. 70cm. Wymiary kabin są zróżnicowane. Średnio wynoszą; szer. 85cm i dł. 130cm. Szerokość przejścia przy otwartych drzwiach kabin WC jest wystarczająca. Instalacja wodno-kanalizacyjna oraz centralnego ogrzewania prowadzone są w posadzce oraz ścianach. Wentylacja w większości pomieszczeń grawitacyjna. Instalacja elektryczna oświetleniowa podtynkowa z wyłącznikiem na zewnątrz.

3. Stan docelowy:
Pomieszczenia należy zaprojektować tak, aby dostosować je do obowiązujących w tym zakresie przepisów oraz proporcjonalnie do ilości dziewcząt i chłopców. W tym celu, w projekcie budowlanym uwzględnić należy:
1) sanitariat dla dzieci niepełnosprawnych,
2) sanitariat dla dorosłych niepełnosprawnych,
3) w pomieszczeniach sanitariatów uwzględnić zabudowę kabin ze ścianek systemowych,
4) wymianę instalacji wod-kan., co., elektrycznej – w niezbędnym zakresie,
5) wentylację pomieszczeń w niezbędnym zakresie,
6) przybory sanitarne porcelanowe oraz baterie z czasowym wypływem wody z wykorzystaniem czujników ruchu lub fal podczerwieni,
7) oświetlenie sufitowe oraz ew. boczne o odpowiednim natężeniu.

4. Zakres zamówienia:

1) sporządzenie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia remontu pomieszczeń sanitariatów (zakres opracowania wskazany na załączonym szkicu),
2) uzyskanie decyzji organu akceptującego projekt,
3) sporządzenie przedmiarów robót wszystkich branż,
4) sporządzenie kosztorysu inwestorskiego,
5) udzielanie odpowiedzi na pytania zadawane w trakcie postępowania przetargowego na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych,
6) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych.

5. Wytyczne dotyczące formy opracowań:
Końcowe formy opracowań:
1) część rysunkowa w druku (rzuty i przekroje) w skali: 1:50; – w 3 egzemplarzach (w tym zaakceptowany przez organ 1 egz.),
2) część opisowa w druku w formacie A4 – w 3 egzemplarzach (w tym zaakceptowany przez organ 1 egz.),
3) przedmiary robót i kosztorys inwestorski w formacie A4 – po 1 egzemplarzu,
4) część cyfrowa, zapisana na płycie CD/DVD – 1 egzemplarz.

Opracowania w formie cyfrowej, zapisane na płycie CD/DVD, powinno zawierać:
1) rysunki w formacie DWG i PDF (w tym scany zaakceptowanego projektu budowlanego),
2) część opisową w formacie PDF oraz w formacie plików źródłowych (np. DOC/DOCX, XLS/XLSX) (w tym scany zaakceptowanego projektu budowlanego),
3) kosztorys inwestorski i przedmiary robót w formacie PDF oraz w formacie plików źródłowych (np. KST, PRD, ATH),
4) decyzje, uzgodnienia i inne opracowania w formacie PDF.

6. Terminy wykonania zamówienia: do 2 miesięcy od daty podpisania umowy

UWAGA:
Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej po wcześniejszym ustaleniu terminu z dyrektorem szkoły (tel. 780 156 510).

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

31.01.2025 | 10:00


» Location

71-601 Szczecin


» Category assortment

  • Construction supervision and other construction services
  • Other construction and renovation works
  • Landscaping services
  • Technical building installation services
  • Dismantling services
  • Road and railroad services
  • Dredging and regulation of water bodies and watercourses
  • Design services
  • Finishing and renovation works

» Buyer data

Doradztwo inwestycyjne
ul. Swarożyca 6/11
71-601 Szczecin
telefon: null
email: bkardas@dinwestycyjne.com
nip: 8521376657


» Contact details

Available after sign in

Sign in