Usługa hotelarska i restauracyjna wraz z usługami dodatkowymi na potrzeby IV Międzynarodowej Konferencji Naukowej EKSPLOBALIS w dniach 19-21.05.2025 r.
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelarska i restauracyjna wraz z usługami dodatkowymi, świadczona w ramach obiektu wskazanego w ofercie Wykonawcy na potrzeby konferencji naukowo-technicznej w dniach 19-21.05.2025 r.
2. Szacowana liczba uczestników konferencji 200 (dwieście) osób. Ostateczna liczba uczestników zostanie potwierdzona przez Zamawiającego w terminie do dnia 12 maja 2025 r.
3. Dokładny harmonogram przebiegu konferencji, paneli, referatów, prezentacji, pokazów, godziny ich trwania, przerw kawowych oraz podania posiłków zostaną ustalone z Wykonawcą drogą elektroniczną do 12 maja 2025 r.
4. Termin konferencji: 19-21.05.2025 r., tj. dwie doby hotelowe. Doba hotelowa w dniu przyjazdu powinna rozpocząć się nie później niż o godz. 14.00, natomiast w dniu wyjazdu powinna trwać co najmniej do godz. 12.00. W ramach limitu wskazanego w pkt. 2, Wykonawca zagwarantuje 10 miejsc dla organizatorów od dnia 18.05.2025 r. (wraz ze śniadaniem).
5. Obiekt powinien znajdować się w odległości nie większej niż 125 km od siedziby Zamawiającego, z dojazdem jedynie po drogach twardych.
6. Obiekt, w którym będzie świadczona usługa hotelarska, powinien spełniać wymagania jakościowe co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług wymagane do zaszeregowania obiektu jako hotelu kategorii trzygwiazdkowej rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity: Dz.U.2017 poz. 2166), to jest co najmniej:
1) Obiekt stanowi odrębny budynek lub wydzieloną część budynku stanowiącą funkcjonalną całość, lub zespół budynków stanowiących funkcjonalną całość,
2) Bezpośrednie wejście do hallu recepcyjnego, chronione przed nadmiernym napływem powietrza z zewnątrz przez drzwi dwuskrzydłowe,
3) Otoczenie obiektu obejmujące utwardzoną nawierzchnię dojazdów i dojść, należyte utrzymanie zieleni ozdobnej i izolacyjnej, oświetlenie terenu i oddzielenie części gospodarczej od części dostępnej dla gości,
4) Zapewnienie miejsca postojowego na czas przyjazdu i odjazdu gości, zapewnione miejsca parkingowe (parking strzeżony),
5) Klimatyzacja lub inne urządzenia i systemy zapewniające wymianę powietrza
i utrzymanie temperatury latem poniżej 24°C, a zimą powyżej 20°C,
6) Ogrzewanie w całym obiekcie lub w części nieklimatyzowanej,
7) Instalacja sanitarna: zimna i ciepła woda przez całą dobę,
8) Oświetlenie dostosowane do charakteru pomieszczeń,
9) Instalacja umożliwiająca odbiór programów radiowych i telewizyjnych,
10) Dostęp do Internetu w jednostkach mieszkalnych lub na odrębnych stanowiskach,
11) Dźwig osobowy,
12) Hall recepcyjny wielofunkcyjny, przestronny,
13) Zespół higieniczno-sanitarny przy części ogólnodostępnej (oddzielnie dla kobiet
i mężczyzn):
a) umywalki z blatem lub półką,
b) lustro nad każdą umywalką, z górnym lub bocznym oświetleniem,
c) dozownik z płynnym mydłem,
d) pojemnik na papier i odpad,
e) suszarka do rąk lub ręczniki jednorazowego użytku,
f) wieszaki ścienne, również w kabinach WC,
g) WC, pisuar (w WC męskim).
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
31.01.2025 | 08:30
» Location
05-070 Sulejówek
» Category assortment
- Food services
- Hotels
» Buyer data
Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej
ul. Okuniewska 1
05-070 Sulejówek
telefon: null
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Hotels and catering services category published on OnePlace in last 10 days.