Wykonanie wraz z transportem impregnowanych desek przeznaczonych do wymiany w ławkach na terenie Miasta Inowrocławia, w tym w Parku Solankowym.
» Notice description
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z transportem szlifowanych, dwukrotnie impregnowanych desek o wymiarach:
1) 195x15x4 cm – 120 szt.
2) 195x10x4 cm – 120 szt.
3) 180x9x4 cm – 250 szt.
4) 165x12x4 cm – 50 szt.
5) 165x10x4 cm – 30 szt.
Deski strugane z każdej strony, każda krawędź wyfrezowana, impregnat: Sadolin classic impregnat do drewna kolor TEK.
Termin wykonania: do 28 lutego 2025 r.
Deski należy dostarczyć na adres wskazany przez Zamawiającego, tj. Zakład Robót Publicznych, ul. Piłsudskiego 15, 88-100 Inowrocław.
Wymagany okres rękojmi za wady 12 m-cy.
Wymagany okres gwarancji jakości 12 m-cy.
Warunki finansowania zamówienia (w tym rodzaj wynagrodzenia, liczba faktur, zaliczki itp.)
Płatność na podstawie jednej faktury wystawionej przez Wykonawcę, po zrealizowaniu przedmiotu umowy i podpisaniu obustronnie protokołu odbioru potwierdzającego,
że zlecone prace zostały zrealizowane prawidłowo. Wynagrodzenie z tytułu umowy zostanie zapłacone przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, będący jego rachunkiem rozliczeniowym, dla którego został otwarty rachunek VAT. Zapłata nastąpi z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, w terminie
do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Wykonawca może wysyłać do Zamawiającego ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną za pośrednictwem Platformy Elektronicznej (PEF), dostępnej pod adresem https://efaktura.gov.pl/, do której Zamawiający posiada dostęp.
W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Przyjmujący zamówienie, zobowiązuje się on zapłacić kary umowne w następujących wysokościach i wypadkach:
1) 0,5 % wynagrodzenia, za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy,
licząc od upływu terminu,
2) 0,5 % wynagrodzenia za każdy dzień opóźnienia w usunięciu wad przedmiotu umowy,
licząc od upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na ich usunięcie,
3) 10 % wynagrodzenia za niewykonanie przedmiotu umowy w dodatkowo wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
Proponowane kryteria oceny ofert:
cena............................................................................ waga 100 %
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
29.01.2025 | 10:00
» Location
88-100 Inowrocław
» Category assortment
- Finishes, paints, floors
» Buyer data
Wydział Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa
ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36
88-100 Inowrocław
telefon: null
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction materials category published on OnePlace in last 10 days.