Wynajem odzieży roboczej z usługą prania - zapytanie o nowoczesne rozwiązania dla Grupy Pfeifer & Langen w Polsce

» Notice description

Grupa Pfeifer & Langen w Polsce kieruje zapytanie na przedstawienie rozwiązań i warunków wynajmu i serwisu odzieży roboczej.
Szanowni Państwo w przypadku zainteresowania świadczenia wyżej wskazanej usługi bardzo proszę o przysłanie w terminie do 09.01.2025 roku prezentacji systemu wynajmu i serwisu odzieży roboczej dla pracowników stałych i sezonowych dla zakładów Pfeifer & Langen Polska  według przedstawionych przez nas wytycznych i dołączonej wstępnej specyfikacji odzieży.
Chcielibyśmy poznać także Wasze rozwiązania, które przełożą się na zautomatyzowanie procesu obsługi wynajmu odzieży i optymalizacji kosztów.
Nasze oczekiwania co do usługi:
Spełniacie wymagania i dostarczycie odzież wg załączonej specyfikacji
W umowie jest opłata za wynajem odzieży w rozliczeniu tygodniowym w rozbiciu na każdy oddział oraz stawka za odzież fizycznie oddaną do prania
Proponowana stawka zawiera opłatę za sortowanie odzieży w pralni. Sortowanie odzieży pod kątem zniszczenia i mocnego zabrudzenia
Oczekujemy nowoczesnych rozwiązań skanowania odzieży – kody RFID lub kody kreskowe. W przypadku kodów kreskowych opłata za skanowanie kodów umieszczonych na odzieży jest po stronie wynajmującego
Cennik napraw odzieży
Stawka za pranie odzieży musi zawierać opłaty za rozkładanie odzieży do szafek pracowników (za sztukę)
Reklamacje - dostęp do portalu, zgłaszanie tylko elektronicznie
Stawka za przygotowanie -jednorazowo płatna przy wydaniu nowej odzieży lub. Wykup zamortyzowanej odzieży za 1zł
Odbiór odzieży do prania i zwrot z pralni raz w tygodniu. Ustalenia stałych dni dla każdej lokalizacji.
Stawka za pranie zawiera pakowanie brudnej odzieży z brudownika przez pracownika firmy świadczącej usługę prania
Uszkodzona odzież będzie naprawiana z automatu i informacja przez portal elektronicznie o koszcie naprawy takiej odzieży
Wymiana odzieży (zużycie, uszkodzenie nie do naprawy) – tylko na zlecenie P&L – musi to być odnotowane elektronicznie
Możliwość zmiany rozmiary odzieży u danego pracownika. – tak, jest to traktowane jako nowa odzież
Czy Firma posiada wymagane certyfikaty, jak często przeprowadza badania mikrobiologiczne? Do wglądu certyfikaty, pralnia podlega audytom corocznym
P&L posiada własne szafki na odzież, brudowniki.
Brak opłaty za zwróconą odzież przy zwalnianiu pracownika – wynajmujący we własnym zakresie zagospodaruje tą odzież nie obciążając P&L, dopuszcza się za zgodą obu stron odsprzedaż tej odzieży dla pracowników sezonowych
W przypadku zamortyzowania odzieży Usługobiorca przepisze i przeetykietuję odzież z pracowników stałych na sezonowych
Płynne przejście na nową odzież z nowej specyfikacji
Czy Firma posiada portal klienta? Jakie są możliwości? Czy można sprawdzić stan odzieży danego pracownika, złożyć zamówienie, sprawdzić faktury, dokumenty dostawy itd.. Czy jest możliwość udostępnienia demo
Utylizacja zużytej odzieży bez kosztowo dla P&L
Czy posiadany program umożliwia przesyłania danych odnośnie posiadanej odzieży dla każdego pracownika do systemów P&L?
Przed przygotowaniem prezentacji istnieje możliwość spotkania na teams celem dopytania o więcej informacji. Spotkania w terminie 16.12 – 20.12 w godzinach 8:00 – 13:00. Teams do 30 min.
Dostawy do lokalizacji:
- Cukrownia Glinojeck, Zygmuntowo 38, 06-450 Glinojeck
- Cukrownia Gostyń, ul. Fabryczna 2, 63-800 Gostyń
- Cukrownia Góra Śląska, ul. Dworcowa 36, 56-200 Góra Śląska
- Cukrownia Miejska Górka, ul. Rawicka 44, 63-910 Miejska Górka
- Cukrownia Środa, ul. Niedziałkowskiego 27, 63-000 Środa Wlkp.
- Pakownia Środa, ul. Niedziałkowskiego 27, 63-000 Środa Wlkp.
Dla pracowników stałych wynajem odzieży w cyklu stałym, natomiast dla pracowników sezonowych tylko w okresie kampanii. Po kampanii odzież ta wraca do zakładów P&L. Odzież dla pracowników sezonowych jest własnością P&L (pochodzi głównie z odzieży zamortyzowanej), zakup tylko na uzupełnienie. Umowa na 36 miesięcy.
Zmiana odzieży na nową po zamortyzowaniu odzieży obecnej. W przypadku zmiany wyboru dostawcy usługi wynajmu odzieży dotychczasowa odzież, która nie jest zamortyzowana będzie musiała być odkupiona i wprowadzona do wynajmu.
W dalszym etapie będzie kolejne zapytanie, gdzie udostępnimy dodatkowe zestawienie z podziałem na poszczególne lokalizacje (ile odzieży dla pracowników stałych i sezonowych).
W przypadku pytań i wątpliwości proszę o telefon:
Daniel Zachciał
05 267 188
daniel.zachcial@diamant.pl
Zasady przystąpienia do zapytań ofertowych:
1.      Kupujący korzysta z platformy zakupowej przygotowanej przez Logintrade S.A., jako narzędzia do kontaktów z dostawcami i oferentami, w szczególności poprzez zapytania zakupowe mające na celu dokonywanie przez Kupującego zakupu towarów i usług.
2.      Oferty handlowe (dalej: oferty) odbierane są przez Kupującego wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej. Rejestracja w bazie dostawców Kupującego, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne. Potencjalny dostawca musi zarejestrować się w bazie dostawców Kupującego, co wiąże się z uzyskaniem loginu i hasła do korzystania z platformy zakupowej, przeglądania zapytań i składania ofert.
3.      Wprowadzenie oferty dostawcy do systemu platformy zakupowej nie oznacza, że Kupujący potwierdza otrzymanie oferty. Potwierdzenie otrzymania oferty przez Kupującego dokonywane będzie na każdorazowe żądanie oferenta i nie oznacza jej przyjęcia przez Kupującego. Wyłącza się stosowanie art. 66, 66(1) oraz 68(2) Kodeksu cywilnego.
4.      Zapytanie zakupowe (postępowanie zakupowe) prowadzone przez Kupującego nie jest przetargiem ani aukcją w rozumieniu kodeksu cywilnego ani Prawa Zamówień Publicznych.
5.      Składając ofertę oferent określa termin do jej przyjęcia, nie krótszy jednak niż czas trwania postępowania zakupowego.
6.      Przyjęcie oferty nie oznacza zawarcia umowy między Kupującym a wybranym oferentem. Zawarcie umowy następuje na zasadach określonych w OWU. W przypadku nie zawarcia umowy sprzedaży w ciągu miesiąca od poinformowania wybranego oferenta o wyborze oferty, wynik postępowania zakupowego i wybór oferenta przestają wiązać strony.
7.     Kupujący ma prawo do zaproszenia wybranych oferentów na spotkania handlowe w terminie zaproponowanym przez Kupującego. Spotkanie ma celu umożliwienie wyboru Oferenta i nie stanowi jeszcze negocjacji zmierzających bezpośrednio do zawarcia umowy z Oferentem w rozumieniu art. 72 §1 kodeksu cywilnego.
8.       Kupujący ma prawo do:
a)    Nie informowania oferentów i potencjalnych dostawców o przebiegu i wyniku postępowania zakupowego. Informacja o wyborze oferty przesyłana jest przez Kupującego wyłącznie podmiotowi, którego oferta została przyjęta. Brak udzielenia odpowiedzi co do wyboru oferty oznacza, że oferta ta nie została wybrana przez Kupującego;
b)    Anulowania postępowania zakupowego, bez podania przyczyn. Oferty złożone przez oferentów uważane są wówczas za niewiążące. Oferentom nie przysługują wobec Kupującego żadne roszczenia z tego tytułu;
c)    Zmiany warunków postępowania zakupowego, w szczególności rodzaju i ilości towarów i usług. Zmiana warunków akcji ofertowych musi się odbyć w taki sposób, który umożliwi oferentom dostosowanie ofert do nowych warunków zapytania. Oferentom nie przysługują wobec Kupującego żadne roszczenia co do postępowania zakupowego sprzed zmiany jej warunków;
d)    Zmiany terminu do złożenia ofert, podjęcia decyzji co do wyboru oferty, a także odstąpienia od postępowania zakupowego bez uprzedniego powiadomienia oferentów i bez podania;
e)    zadawania oferentom za pośrednictwem platformy zakupowej wszelkich zapytań dodatkowych przewidzianych funkcjonalnością programu, jakie okażą się niezbędne do podjęcia decyzji o wyborze dostawcy.
9.       Oferentom nie przysługuje prawo do odwołania się od wyników postępowania zakupowego.
10.      Regulamin platformy zakupowej dostępny jest w panelu rejestracyjnym lub w innym miejscu wskazanym przez Logintrade S.A. i ma zastosowanie do postępowań zakupowych.

Produkty
1. Wynajem odzieży roboczej z usługą prania - 1 szt.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

09.01.2025 | 13:00


» Location

ul. Mickiewicza 35
60-837 Poznań


» Category assortment

  • Clothing, footwear, bags, accessories

» Buyer data

Pfeifer & Langen Polska S.A.
ul. Mickiewicza 35
60-837 Poznań
NIP: 7840003412


» Contact details

Available after sign in

Sign in