ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I PAPIERNICZYCH – IV KWARTAŁ 2024 r.
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy zakup i dostawa artykułów biurowych
i papierniczych do siedziby Urzędu Miejskiego w Lęborku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w wykazie rzeczowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 3 (plik Excel), określającym nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości i jednostką miary. Załącznik nr 3 po wypełnieniu i zatwierdzeniu przez Wykonawcę będzie stanowił załącznik do umowy, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Zamówione artykuły biurowe i papiernicze Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć
i wnieść do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia w budynku Urzędu Miejskiego w Lęborku, własnym transportem i na własny koszt.
3. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt określa parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniały wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza jednocześnie produkty równoważne, pod warunkiem, że posiadają one takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe jak produkt wskazany przez Zamawiającego. W przypadku oferowania artykułów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy.
4. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany dla każdego z asortymentów wymienionych przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza pominięcia którejkolwiek z wyszczególnionych pozycji umieszczonej w wykazie rzeczowo-cenowym. Zamawiający wymaga aby dostarczone artykułu biurowe i papiernicze były fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, oryginalnie zapakowane, opakowanie nieuszkodzone. Wszystkie artykuły, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego.
5. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszt transportu / przesyłki, leżą po stronie Wykonawcy.
6. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy.
7. Wykonawca gwarantuje, że produkty są nowe i fabrycznie zapakowane.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
09.12.2024 | 09:00
» Location
84-300 Lębork
» Category assortment
- Office accessories
» Buyer data
Urząd Miasta w Lęborku
ul. Armii Krajowej 14
84-300 Lębork
telefon: null
email: sekretariat@um.lebork.p
nip: 8411000425
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Office supplies, equipment and services category published on OnePlace in last 10 days.