Usługa kompleksowego utrzymania w stałej czystości obiektów SIS Sp. z o. o. zlokalizowanych w Jadwisinie i w Serocku.
» Notice description
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego utrzymania w stałej czystości obiektów SIS Sp. z o. o. zlokalizowanych w Jadwisinie i w Serocku.
2) Zamówienie podzielone jest na 3 części:
a) Część nr 1 - Usługa kompleksowego utrzymania w stałej czystości sali sportowej zlokalizowanej przy ul. Szkolnej 46 w Jadwisinie.
b) Część nr 2 - Usługa kompleksowego utrzymania w stałej czystości obiektu i terenu zewnętrznego mieszczącego się przy ul. Szkolnej 48 w Jadwisinie - zaplecza kontenerowego i boiska.
c) Część nr 3 – Usługa kompleksowego utrzymania czystości plaży, pomostów oraz utrzymania w stałej czystości budynku sanitarnego i terenu wokół budynku wraz z obsługą wodnego placu zabaw mieszczących się przy ul. Retmańskiej 2A i 2B w Serocku.
3) Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ.
4) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu Wykonawcy zamówienia na realizację dodatkowych usług w ramach Części 1 i 2 zamówienia przez co Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp. Realizacja prawa opcji w ramach Części 1 i 2 zamówienia polegać będzie na realizacji dodatkowych usług związanych z utrzymaniem w stałej czystości obiektów SIS Sp. z o. o. zlokalizowanych w Jadwisinie w dni nie ujęte w opisie przedmiotu zamówienia wg potrzeb zgłoszonych przez Zamawiającego, tj. w dni świąteczne, soboty i niedziele. Zakres zleconej usługi będzie tożsamy co zakres zamówienia podstawowego ujęty w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający szacuje, że w zakresie usługi sprzątania objętej Częścią 1 zamówienia w ramach prawa opcji przewiduje udzielenie zamówienia na dodatkową usługę w wymiarze ok. 300 godzin, zaś w zakresie usługi sprzątania objętej Częścią 2 zamówienia w ramach prawa opcji przewiduje udzielenie zamówienia na dodatkową usługę w wymiarze ok. 480 godzin. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w ramach prawa opcji, w niepełnym zakresie, i zlecenia tylko jej części w zależności od potrzeb Zamawiającego.
5) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą się odbywały w okresach 1-miesięcznych, na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę w oparciu o sporządzone sprawozdanie z realizacji usługi opracowane na podstawie protokołów zatwierdzonych przez Zamawiającego, potwierdzających realizację usługi. Wynagrodzenie należne wykonawcy zostanie każdorazowo ustalone na podstawie ilości dni realizacji usługi i ceny ryczałtowej za 1 dzień realizacji usługi.
6) Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie nie mniejszym niż 80% wartości umowy.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
06.12.2024 | 09:30
» Location
05-140 Serock
» Category assortment
- Personal hygiene products
- Cleaning services
- Other utilities and environmental services
» Buyer data
Serockie Inwestycje Samorządowe Sp. z o.o.
ul. Rynek 21
05-140 Serock
telefon: null
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from OSH and personal hygiene category published on OnePlace in last 10 days.