Świadczenie usługi serwisu i Hotline, modyfikacji systemu do posiadającego przez Zamawiającego Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją zrealizowanego w projekcie „Digitalizacja archiwum miejskiego we Wrocławiu wraz z elektronicznym zdalnym systemem dostępu do dokumentacji”

» Notice description

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu, Hotline i modyfikacji systemu, zwanych dalej „Usługami” do posiadającego przez Zamawiającego Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) zrealizowanego w projekcie „Digitalizacja archiwum miejskiego we Wrocławiu wraz z elektronicznym zdalnym systemem dostępu do dokumentacji” (EZD – system wdrożony i rozbudowany
u Zamawiającego na podstawie umowy WOK/3/2013 z dnia 17 stycznia 2013 r.) zwanego dalej „Systemem” na warunkach:
• Czasy dostępności wraz z czasami realizacji usług
Nazwa Warunki
serwisu Uwagi
Godziny pracy Serwisu 07:45-15:45 W Dni robocze
Nazwa Czas reakcji Czas realizacji Uwagi
Czas Naprawy
Awarii 3 godziny 24 godziny Lub inny, uzgodniony przez Strony
Czas Naprawy
Błędu 1 Dzień roboczy 3 Dni robocze -
Czas Naprawy
Usterki 1 Dzień roboczy 1 miesiąc W ciągu 3 Dni Roboczych Wykonawca zaproponuje obejście umożliwiające pracę Systemu
Powyższe czasy realizacji zgłoszeń są liczone od momentu przekazania zgłoszenia do Wykonawcy i dotyczą wyłącznie Wad (Awaria, Błąd, Usterka, które wystąpiły na środowisku produkcyjnym.
Awaria – Wada powodująca zatrzymanie systemu i uniemożliwiająca jego dalszą eksploatację lub Wada powodująca niezgodne z Dokumentacją funkcjonowanie Oprogramowania, zakłócająca działanie wszystkich bądź kluczowych funkcjonalności u wszystkich użytkowników. Awarią jest również wada powodująca utratę danych, uszkodzenie danych lub utratę ich spójności.
Błąd – operacyjne utrudnienie, w wyniku zaistnienia którego dane funkcjonalności nie są dostępne dla Zamawiającego lub korzystanie z nich jest znacząco utrudnione. Przez znaczące utrudnienie rozumie się sytuację zaistniałą w trakcie pracy, wiążącą się z koniecznością dodatkowych, czasochłonnych nakładów pracy w porównaniu z działaniem Oprogramowania wolnego od Wad.
Usterka – Wada mająca drobne konsekwencje dla działania systemu z możliwym i dostępnym obejściem, umożliwiającym otrzymanie oczekiwanego efektu za pomocą innych działających funkcjonalności Systemu. Niebędące Awarią i/lub Błędem nieprawidłowe działanie Oprogramowania powodujące zauważalne dla użytkowników utrudnienia w funkcjonowaniu Oprogramowania i/lub funkcjonalności i/lub procesów biznesowych. Inne Wady nieujęte w pozostałych kategoriach
• Usługa Hotline
Udzielanie konsultacji telefonicznych lub drogą elektroniczną przez wskazanych użytkowników Zamawiającego u Wykonawcy, dotyczących eksploatacji Oprogramowania. Usługa dostępna w Dni Robocze umożliwia osobom wyznaczonym przez Zamawiającego omawianie z przedstawicielami Wykonawcy bieżących problemów lub zapytań dotyczących Oprogramowania.
• Usługa modyfikacji systemu
dokonywanie modyfikacji Oprogramowania zgodnie z potrzebami zgłaszanymi przez Zamawiającego oraz realizacja innych prac zlecanych przez Zamawiającego (nowe funkcjonalności, szkolenia, migracje danych, integracje z innymi systemami, inne zadania związane z rozbudową systemu) o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 510 roboczogodzin.
• Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie firmy Comarch potwierdzające, że Wykonawca posiada majątkowe prawa autorskie do Systemu.
• Wykonawca przedstawia zaświadczenie że dysponuje kodami źródłowymi Systemu.
Tryb przetargu: Przetarg nieograniczony

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

10.12.2024 | 12:00


» Location

Wrocław


» Category assortment

  • Software development

» Buyer data

Urząd Miasta Wrocław


» Contact details

Available after sign in

Sign in