Przetarg na obsługę transportową zamówień FTL do Jeronimo

» Notice description

Grupa Pfeifer & Langen w Polsce poszukuje przewoźników do realizacji transportu do wskazanych niżej lokalizacji.
Firmy transportowe zainteresowane złożeniem oferty proszę o potwierdzenie udziału na maila: daniel.zachcial@diamant.pl oraz złożenie oferty za fracht 24 tony brutto.
W celu uzyskania szczegółowych informacji proszę o kontakt bezpośredni do:
Marcin Koszembar
Marcin.koszembar@diamant.pl
Główne założenia do przetargu na kontrakt z gwarancją wykonalności na poziomie nie mniejszym niż 95% w skali miesiąca.
Czas realizacji: Listopad 2024r październik 2025r.
Założenie: Obsługa FTL’owa zamówień z Jeronimo do magazynów centralnych Gorzów Wielkopolski, Kostrzyn, Sieradz, Mszczonów w relacjach:
Cukrownia Środa Wielkopolska do DC JMP Gorzów Wielkopolski
Cukrownia Środa Wielkopolska do DC JMP Kostrzyn Wielkopolski
Cukrownia Środa Wielkopolska do DC JMP Sieradz
Cukrownia Środa Wielkopolska do DC JMP Mszczonów
Warunki załadunku
Planowe podstawienie pojazdu
Zabezpieczenie w środki BHP kierowcy i pojazdu odpowiednie dla załadunku i poruszania się na fabryce.
Załadunek z rampy na naczepę dokonuje kierowca plecakiem ze wspomaganiem i napędem elektrycznym.
Załadunek zgodny z wyznaczonymi schematami z użyciem środków zabezpieczenia ładunków takich belki rozporowe, pasy
Załadunki Pfeifer&Langen Cukrownia 63-00 Środa Wielkopolska ul. Niedziałkowskiego 27
od Poniedziałek do Piątek w godzinach 06:00 do 22:00 wg awizacji godzinowej +-15 minut, awizacja poprzez system awizacyjny,
Załadunki w soboty w godzinach 06:00 do 14:00 wg awizacji godzinowej +- 15 minut, awizacja poprzez system awizacyjny,
Dostawy
Adresy dostaw:
DC JMP Gorzów Wielkopolski dostawy od poniedziałek do niedziela wg awizacji rozładunkowych zamówień, sekwencje godzinowe wyznaczane pomiędzy 00:05 do 23:00, ilość dostaw na dzień to jeden do siedem.
DC JMP Kostrzyn Wielkopolski dostawy od poniedziałek do niedziela wg awizacji rozładunkowych zamówień, sekwencje godzinowe wyznaczane pomiędzy 00:05 do 23:00, ilość dostaw na dzień to jeden do siedem.
DC JMP Sieradz dostawy od poniedziałek do niedziela wg awizacji rozładunkowych zamówień, sekwencje godzinowe wyznaczane pomiędzy 00:05 do 23:00, ilość dostaw na dzień to jeden do siedem.
DC JMP Mszczonów dostawy od poniedziałek do niedziela wg awizacji rozładunkowych zamówień, sekwencje godzinowe wyznaczane pomiędzy 00:05 do 23:00, ilość dostaw na dzień to jeden do siedem.
Zlecenia
Zlecenia przekazywane za pomocą strony www, generowane zleceń 06:00 do 17:00
Tryb zleceń w zależności od daty wpływu zamówienia, trasy i awizacji rozładunku: ABC i AB oraz AA. Gdzie w ABC A -dzień wpływu zamówienia B- dzień załadunku C dzień dostawy, AB A dzień zamówienia B Dzień dostawy; AA A dzień zamówienia i dostawy.
Zlecenia do realizacji 24 tony brutto
Realizacja dostawy:
Zgłoszenie pojazdu na platformę CO3 do monitoringu przejazdów ze zleceń Pfeifer&Langen
Awizacja pojazdu i kierowcy,
Planowe podstawienie, sprawny załadunek
Dostawa na datę i godzinę awizacyjną
Rozliczenie
Rozliczenie dostaw poprzez zaproszenie do faktury generowane na stronie www, wystawienie faktury i transfer faktury do P&L poprzez stronę www
Przekazanie potwierdzonych dokumentów dostaw poprzez stronę www
Zasady przystąpienia do zapytań ofertowych:
1.      Kupujący korzysta z platformy zakupowej przygotowanej przez Logintrade S.A., jako narzędzia do kontaktów z dostawcami i oferentami, w szczególności poprzez zapytania zakupowe mające na celu dokonywanie przez Kupującego zakupu towarów i usług.
2.      Oferty handlowe (dalej: oferty) odbierane są przez Kupującego wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej. Rejestracja w bazie dostawców Kupującego, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne. Potencjalny dostawca musi zarejestrować się w bazie dostawców Kupującego, co wiąże się z uzyskaniem loginu i hasła do korzystania z platformy zakupowej, przeglądania zapytań i składania ofert.
3.      Wprowadzenie oferty dostawcy do systemu platformy zakupowej nie oznacza, że Kupujący potwierdza otrzymanie oferty. Potwierdzenie otrzymania oferty przez Kupującego dokonywane będzie na każdorazowe żądanie oferenta i nie oznacza jej przyjęcia przez Kupującego. Wyłącza się stosowanie art. 66, 66(1) oraz 68(2) Kodeksu cywilnego.
4.      Zapytanie zakupowe (postępowanie zakupowe) prowadzone przez Kupującego nie jest przetargiem ani aukcją w rozumieniu kodeksu cywilnego ani Prawa Zamówień Publicznych.
5.      Składając ofertę oferent określa termin do jej przyjęcia, nie krótszy jednak niż czas trwania postępowania zakupowego.
6.      Przyjęcie oferty nie oznacza zawarcia umowy między Kupującym a wybranym oferentem. Zawarcie umowy następuje na zasadach określonych w OWU. W przypadku nie zawarcia umowy sprzedaży w ciągu miesiąca od poinformowania wybranego oferenta o wyborze oferty, wynik postępowania zakupowego i wybór oferenta przestają wiązać strony.
7.     Kupujący ma prawo do zaproszenia wybranych oferentów na spotkania handlowe w terminie zaproponowanym przez Kupującego. Spotkanie ma celu umożliwienie wyboru Oferenta i nie stanowi jeszcze negocjacji zmierzających bezpośrednio do zawarcia umowy z Oferentem w rozumieniu art. 72 §1 kodeksu cywilnego.
8.       Kupujący ma prawo do:
a)    Nie informowania oferentów i potencjalnych dostawców o przebiegu i wyniku postępowania zakupowego. Informacja o wyborze oferty przesyłana jest przez Kupującego wyłącznie podmiotowi, którego oferta została przyjęta. Brak udzielenia odpowiedzi co do wyboru oferty oznacza, że oferta ta nie została wybrana przez Kupującego;
b)    Anulowania postępowania zakupowego, bez podania przyczyn. Oferty złożone przez oferentów uważane są wówczas za niewiążące. Oferentom nie przysługują wobec Kupującego żadne roszczenia z tego tytułu;
c)    Zmiany warunków postępowania zakupowego, w szczególności rodzaju i ilości towarów i usług. Zmiana warunków akcji ofertowych musi się odbyć w taki sposób, który umożliwi oferentom dostosowanie ofert do nowych warunków zapytania. Oferentom nie przysługują wobec Kupującego żadne roszczenia co do postępowania zakupowego sprzed zmiany jej warunków;
d)    Zmiany terminu do złożenia ofert, podjęcia decyzji co do wyboru oferty, a także odstąpienia od postępowania zakupowego bez uprzedniego powiadomienia oferentów i bez podania;
e)    zadawania oferentom za pośrednictwem platformy zakupowej wszelkich zapytań dodatkowych przewidzianych funkcjonalnością programu, jakie okażą się niezbędne do podjęcia decyzji o wyborze dostawcy.
9.       Oferentom nie przysługuje prawo do odwołania się od wyników postępowania zakupowego.
10.      Regulamin platformy zakupowej dostępny jest w panelu rejestracyjnym lub w innym miejscu wskazanym przez Logintrade S.A. i ma zastosowanie do postępowań zakupowych.

Produkty
1. Cukrownia Środa Wielkopolska do DC JMP Gorzów Wielkopolski - 1 trasa
2. Cukrownia Środa Wielkopolska do DC JMP Kostrzyn Wielkopolski - 1 trasa
3. Cukrownia Środa Wielkopolska do DC JMP Sieradz - 1 trasa
4. Cukrownia Środa Wielkopolska do DC JMP Mszczonów - 1 trasa

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

03.10.2024 | 12:00


» Location

ul. Mickiewicza 35
60-837 Poznań


» Category assortment

  • Transport and logistics

» Buyer data

Pfeifer & Langen Polska S.A.
ul. Mickiewicza 35
60-837 Poznań
NIP: 7840003412


» Contact details

Available after sign in

Sign in