Dostawa oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd

» Notice description

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa niżej wymienionego oprogramowania
w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”:
- Oprogramowanie do inwentaryzacji aktów, ich konfiguracji, zarządzania nośnikami wymiennymi oraz wykrywania niepożądanych zdarzeń w infrastrukturze IT – 1 szt.;
- System zabezpieczający przed wyciekiem danych z organizacji – 1 szt.;
- Oprogramowanie antywirusowe - 1 szt.;
- System do gromadzenia i analizy zapisów działań w systemach “logów” - 1 szt.

Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
Część I: Zakup i dostawa oprogramowania do inwentaryzacji aktów, ich konfiguracji, zarządzania nośnikami wymiennymi oraz wykrywania niepożądanych zdarzeń w infrastrukturze IT;
Część II: Zakup i dostawa systemu zabezpieczającego przed wyciekiem danych z organizacji;
Cześć III: Zakup i dostawa oprogramowania antywirusowego;
Część IV: Zakup i dostawa systemu do gromadzenia i analizy zapisów działań w systemach “logów”.

Zamawiający zgodnie z art. 91 ustawy Pzp dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach jednego postępowania o udzielenie zamówienia. Maksymalna liczba części na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy: 4. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części, które udzieli jednemu Wykonawcy. Umowa zostanie zawarta z wykonawcą/ami, którego/ych oferta zostanie najwyżej oceniona w danej części.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zawiera załącznik nr 10 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zawiera załącznik nr 11 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III zawiera załącznik nr 12 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV zawiera załącznik nr 13 do SWZ.

Opis warunków na jakich realizowane będą zamówienia zawierają projekty umów odrębne dla każdej części stanowiące załączniki do SWZ:
- dla części I zał. nr 6 do SWZ;
- dla części II zał. nr 7 do SWZ;
- dla części III zał. nr 8 do SWZ;
- dla części IV zał. nr 9 do SWZ;
oraz formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

09.10.2024 | 10:00


» Location

27-230 Brody


» Category assortment

  • Licences and software

» Buyer data

Gmina Brody
ul. Stanisława Staszica 3
27-230 Brody
telefon: null


» Contact details

Available after sign in

Sign in