Projekt remontu pomostu obsługi na wywrotnicy wagonów

» Notice description

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ)
Zamawiający:
Wałbrzyskie Zakłady Koksownicze „Victoria” S.A. z siedzibą  w Wałbrzychu (58-305) przy  ul. Karkonoskiej 9, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia Fabrycznej IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000056561, kapitał zakładowy 2.152.265,00 zł, w całości opłacony, NIP 886-000-01-91.
Postępowanie o udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego na: „Projekt remontu pomostu obsługi na wywrotnicy wagonów”.
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu remontu pomostu zwodzonego, umożliwiającego dostęp pracownikom obsługi do przechylonego wagonu kolejowego w celu jego doczyszczenia po rozładunku węgla/koksiku. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w siedzibie Wykonawcy i dostarczony do siedziby Zamawiającego w Wałbrzychu, przy ul. Karkonoskiej 9.
W ramach Przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
Wykonania pomiarów inwentaryzacyjnych w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej objętej przedmiotem zamówienia.
Sporządzenia dokumentacji projektowej wykonawczej przedmiotowego pomostu wraz z niezbędnymi szczegółami umożliwiającymi jego wykonanie warsztatowe, m.in. opis spoin, wykaz materiałowy, rozrysowanie każdego elementu pomostu i jego podpór. Pomost zaprojektować, jako stały (w miejsce zwodzonego), wyłożyć kratami antypoślizgowymi, ocynkowanymi typu WEMA. Na końcu części pochyłej zabudować poziomy spocznik, z którego pracownik obsługi będzie doczyszczać wagon. Pomost winien spełniać obowiązujące przepisy i normy BHP.
Doboru zabezpieczenia antykorozyjnego pomostu w klasie korozyjności C5-I (zastosować farbę epoksydową o kolorze identycznym lub zbliżonym do istniejącego podestu).
Sporządzenia kosztorysu inwestorskiego i nakładczego (przedmiaru robót).
Przesłania kompletnej dokumentacji do Zamawiającego do akceptacji. Zamawiający zobowiązany jest zapoznać się z otrzymaną dokumentacją w terminie 10 dni roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy). W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego i wprowadzić wynikające z nich zmiany w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych, z tym z zastrzeżeniem, że w przypadku, w  którym uwagi Zamawiającego będą powodowały niezgodność przedmiotu zamówienia z prawem lub normami albo w ocenie Wykonawcy wpłyną one negatywnie na ostateczny kształt przedmiotu zamówienia, Wykonawca poinformuje o tym Zamawiającego. W przypadku podtrzymania uwag przez Zamawiającego Wykonawca nie będzie odpowiadał z tytułu nienależytego wykonania zobowiązań wynikających z Zamówienia. Uzgodnienie dokumentacji z Zamawiającym nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za wykonany projekt i zastosowane w nim rozwiązania.
Przekazania 3 egzemplarzy kompletnej, uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji w wersji papierowej oraz 1 egzemplarza tej samej dokumentacji w wersji elektronicznej w formacie PDF (z podpisami autorów na rysunkach) na nośniku typu pendrive. Do dokumentacji należy dołączyć spis rysunków i oświadczenie projektanta o kompletności dokumentacji oraz, że odpowiada ona aktualnym przepisom prawa i obowiązującym normom technicznym, a także że została ona wykonana z zachowaniem zawodowego charakteru prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej.
Uwagi:
Warunkiem złożenia oferty jest przeprowadzenie wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego.
W kwocie wynagrodzenia należy uwzględnić wszystkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszt nadzoru autorskiego (trzy bezpłatne interwencje na wniosek Zamawiającego w okresie do zakończenia montażu nowego podestu wykonanego na podstawie dokumentacji projektowej i odbioru prac przez Zamawiającego włącznie). W przypadku wykrycia błędów w dokumentacji projektowej na etapie ofertowania, wykonawstwa lub montażu podestu Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego poprawienia dokumentacji i przesłania uaktualnionych, podpisanych przez projektanta rysunków w formacie PDF drogą mailową do Zamawiającego w możliwie jak najkrótszym terminie, lecz nie dłuższym, jak 2 tygodnie kalendarzowe.
Oczekiwany okres gwarancji na sporządzoną dokumentację projektową: minimum 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru bez uwag.
Oczekiwany okres gwarancji na podest wykonany na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej: minimum 60 miesięcy na zabezpieczenie antykorozyjne oraz minimum 24 miesiące na pozostałe prace i zastosowane materiały liczone od daty podpisania protokołu odbioru bez uwag.
Dokumentacja projektowa winna być wykonana i sprawdzona przez osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w odpowiedniej specjalności, jeżeli przepisy prawa tego wymagają.
II. Kluczowe terminy realizacji zamówienia
Oczekiwany termin wykonania przedmiotu Zamówienia: do 31.12.2024 r.
III. Termin związania ofertą
Oferent będzie związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert. Po upływie terminu składania ofert oferta nie może być cofnięta, zmieniona lub uzupełniona bez zgody Zamawiającego.
IV. Wykaz wymaganych od Oferenta dokumentów i oświadczeń
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG) według stanu na dzień nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Oświadczenie Oferenta o niezaleganiu z podatkami w Urzędzie Skarbowym oraz w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.
Oświadczenie Oferenta - akceptacja Warunków wykonania przedmiotu Zamówienia stanowiących Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Oświadczenie, że wszyscy pracownicy Oferenta, którymi się posłuży posiadają niezbędne kwalifikacje do realizacji prac.
Oświadczenie, że Oferent jest czynnym płatnikiem podatku VAT.
Oświadczenie Oferenta, że rachunek, na który dokonywana będzie płatność jest zgłoszony w wykazie informacji o podatnikach VAT, tzw. „białej liście podatników”.
Oświadczenie o powołaniu przez Oferenta Inspektora Ochrony Danych (IOD) i podanie jego danych kontaktowych lub, że zgodnie z obowiązującymi przepisami nie ma potrzeby powołania w firmie Inspektora Ochrony Danych.
Przykładowe zestawienie zbiorcze oświadczeń stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ.
V. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów (wag)
Wynagrodzenie - waga: 100%.
VI. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami
Łukasz Kulesza – Główny Specjalista ds. Mechanicznych, e-mail: lkulesza@wzkvictoria.pl
Roman Górski – Specjalista ds. Mechanicznych, e-mail: rgorski@wzkvictoria.pl
Joanna Osuchowska – Dyrektor Działu Technicznej Eksploatacji Koksowni, e-mail: josuchowska@wzkvictoria.pl
VII. Informacje dodatkowe
Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań określonych w niniejszej SIWZ. Niespełnienie w ocenie Zamawiającego wymagań SIWZ może spowodować odrzucenie oferty.
Niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, określa jedynie wymagania, jakie winni spełniać oferenci.
Zamawiający złoży Zamówienie jeśli oferta Wykonawcy zostanie wybrana w wyniku postępowania. Warunkiem złożenia Zamówienia jest wyrażenie zgody przez właściwe organy Spółki.
Oferta może być zmieniona lub wycofana do upływu terminu składania ofert.
Ogłoszenie oraz warunki postępowania mogą być w każdym czasie zmienione przez Zamawiającego.
Zamawiającemu przysługuje prawo do odwołania postępowania i jego unieważnienia w każdym czasie.
Wykonawca bez uzyskania uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego nie może zlecić wykonania przedmiotu postępowania zarówno w części jak i w całości Podwykonawcy.
Brak zapłaty przez Wykonawcę wynagrodzenia za wykonane prace na rzecz Podwykonawcy jest traktowane jako nienależyte wykonanie Zamówienia/Umowy i stanowi jego/jej istotne naruszenie.
Wykonawca nie może bez pisemnej zgody Zamawiającego dokonać przelewu żadnej wierzytelności wynikającej z Zamówienia/Umowy.
Zamawiający nie odpowiada za sprzęt/materiały należące do firmy Wykonawcy, które są składowane na terenie koksowni.
Sprzęt/materiały powinny być przechowywane w miejscach, które są odpowiednio zabezpieczone przed dostępem osób postronnych.
Na terenie Zamawiającego obowiązuje bezwzględny zakaz palenia oraz spożywania alkoholu i innych substancji odurzających, a także wykonywania pracy pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających. Pracownik przyłapany na złamaniu powyższych zakazów jest usuwany z terenu zakładu z rocznym zakazem ponownego wstępu. Dodatkowo za złamanie powyższych zasad na pracownika i pracodawcę może zostać nałożona kara finansowa.
Na terenie Zamawiającego znajduje się łaźnia zakładowa płatna: 6,36 zł netto od osoby za dobę lub 191,00 zł netto za miesiąc (stan na 13.08.2024 r.). Warunkiem udostępnienia łaźni jest wcześniejsze zgłoszenie Zamawiającemu takiej chęci oraz posiadanie dwóch kłódek o średnicy pałąka do 5 mm (szafka w części „brudnej” i „czystej” łaźni).
VIII. Wykluczenie z udziału w postępowaniu
Wykluczeniu z udziału w postępowaniu podlegają:
Wykonawcy i uczestnicy postępowań występujący na listach sankcyjnych UE, przyjętych wobec Rosji i Białorusi (Rozporządzenie 765/2006 i Rozporządzenie 269/2014).
Wykonawcy i uczestnicy postępowań, występujących na liście sankcyjnej MSWiA.
IX. Załączniki
Załączniki:

Załącznik Nr 1 – Warunki wykonania Przedmiotu Zamówienia

Załącznik Nr 2 - Przykładowe oświadczenie zbiorcze.
UWAGA
Po zakończeniu etapu zbierania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji cenowych za pośrednictwem platformy zakupowej.

Produkty
1. Projekt remontu pomostu obsługi na wywrotnicy wagonów - 1 komplet

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

13.09.2024 | 14:00


» Location

Karkonoska 9
58-305 Wałbrzych


» Category assortment

  • Landscaping services
  • Design services
  • Technical documentation

» Buyer data

Wałbrzyskie Zakłady Koksownicze „Victoria” S.A.
Karkonoska 9
58-305 Wałbrzych
NIP: 8860000191


» Contact details

Available after sign in

Sign in