Dostawa markerów UNI PWB-202 do tablic suchościeralnych.

» Notice description

opis w specyfikacji

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".)
Termin realizacji (3 dni robocze od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".)
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu / przesyłki, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".)

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo,






Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE









































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}



Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Józefa Psarskiego w
Ostrołęce zaprasza do złożenia oferty na dostawę markerów UNI PWB-202 do tablic suchościeralnych w następujących kolorach i ilościach:- kolor czarny - 60 sztuk,- kolor czerwony - 12 sztuk,- kolor niebieski - 12 sztuk,- kolor zielony - 12 sztuk.

Niniejsze postępowanie jest
prowadzone w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.



1. Po wyborze najkorzystniejszej
oferty Zamawiający złoży zamówienie w terminie 23-26.08.2024 r. Będzie to
zamówienie jednorazowe.

2. Termin realizacji
zamówienia - 3 dni robocze od momentu złożenia zamówienia drogą elektroniczną przez
Zamawiającego.

3. Wszelkie koszty związane
z realizacją zamówienia, w tym koszt transportu / przesyłki, leżą po stronie
Wykonawcy.

4. Płatność - przelew w
ciągu 14 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez
Zamawiającego adres.

5. W przypadku dostarczenia
towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający
zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy. Z uwagi na
powszechny dostęp zamawianych produktów Zamawiający nie dopuszcza możliwości
zastępowania wymienionych produktów innymi.

6. Wykonawca gwarantuje, że
produkty są nowe i fabrycznie zapakowane.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru
oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków lub zmiany zapotrzebowania
zamawiającego.





Dane do wystawienia faktury:

Nabywca: Miasto Ostrołęka, Plac Gen. Józefa Bema 1,
07-410 Ostrołęka, NIP 7582142002.

Odbiorca i płatnik: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im.
Józefa Psarskiego w Ostrołęce, ul. 11 Listopada 20, 07-410 Ostrołęka.



Adres dostawy:


Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Józefa Psarskiego
w Ostrołęce, ul. 11 Listopada 20, 07-410 Ostrołęka.W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod adresem e-mail: sekretariat@zsz1.ostroleka.edu.pl- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

23.08.2024 | 09:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

Miasto Ostrołęka


» Contact details

Available after sign in

Sign in