Zorganizowanie i przeprowadzenie marszy nordic walking
» Notice description
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie marszy nordic walking
Opis: w okresie od podpisania umowy do 31.08. 2025 r.
Ilość: 1 [usługa]
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (od daty podpisania umowy do 31.08.2025 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, , po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Opis i specyfikacja:
Projekt nr
FESW.09.04-IZ.00- 0005/23 pn. „Społeczne Starachowice – rozwój usług
świadczonych przez CUS” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu
Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla
Świętokrzyskiego na lata 2021-2027.
Nazwa i adres Zamawiającego
Zamawiający:
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach
ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku
w godzinach od 7:00 do 15:00
Nr tel. 41 275 41 41
email: sekretariat@cus.starachowice.eu
Tryb udzielenia zamówieniaPostępowanie
prowadzone jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień
finansowanych ze środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty
130 000,00 zł, wprowadzonego Zarządzeniem nr 48/2023 Dyrektora Centrum
Usług Społecznych w Starachowicach z dnia 28.12.2023 r. Do postępowania nie
mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
1.
Opis
przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest usługa organizacji oraz przeprowadzenia cyklu
zajęć - marsze nordic walking, jako
działanie wspierające profilaktykę zdrowotną, samodzielność i aktywność oraz
jako przeciwdziałanie izolacji społecznej dla mieszkańców miasta Starachowice,
którzy są uczestnikami projektu nr FESW.09.04-IZ.00-0005/23 pn. „Społeczne Starachowice
– rozwój usług świadczonych przez CUS” współfinansowanego ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego
Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027.
Marsze powinny być
przeprowadzone w granicach administracyjnych Miasta Starachowice, ścieżkami
historyczno-przyrodniczymi.
Uczestnikami marszu będą osoby
w różnym przedziale wiekowym i o różnej sprawności fizycznej.
W jednym marszu będzie uczestniczyło maksymalnie 20 osób.
Zamawiający
wyposaży uczestników marszu w niezbędny sprzęt (kijki nordic walking).
Marsz powinien zostać
zorganizowany zgodnie ze schematem:
·
spotkanie z uczestnikami marszu z
miejscu uzgodnionym z Zamawiającym;
·
przeprowadzenie instruktażu , jak
poprawnie maszerować techniką nordic walking;
·
marsz uczestników wraz z trenerem;
·
zakończenie marszu;
Każdy z marszy powinien odbyć
się w innym terminie.Marsze mogą być
realizowane przez 5 dni w tygodniu
(poniedziałek-piątek) z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach
08:00 (najwcześniejsza godzina
rozpoczęcia usługi) – 18:00
(najpóźniejsza godzina zakończenia usługi). W wyjątkowych przypadkach godziny
świadczenia usługi mogą ulec zmianie.Trasa jednego marszu powinna
mieścić się w przedziale miedzy: (minimum)
5 km do (maksimum) 6 km.
Zamawiający
przyjmuje czas trwania jednej jednostki treningowej 60
minut = 1 godzina, bez wliczania czasu dojazdu do miejsca rozpoczęcia marszu.Szacunkowy czas trwania jednego
marszu – 2 godziny 30 minut.
Szacunkowa liczba godzin świadczenia usługi- marsze nordic
walking w okresie objętym umową będzie
wynosiła 150 godzin (średniomiesięcznie 10 godzin).
Zamawiający szacuje, iż w okresie obowiązywania umowy odbędzie się 60 marszy, cztery razy w miesiącu po 2 godziny 30 minut każdy.
Wykonawca zobowiązany będzie
do:1.
zapewnienia trenera na całej trasie
każdego z marszy;
2.
zorganizowanie każdego z marszy
według powyższego schematu;
3.
stałej
współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji
przedmiotowego zamówienia;
4.
realizacji
zadania zgodnie z polityką horyzontalną UE z uwzględnieniem równości szans
kobiet i mężczyzn oraz niedyskryminacji osób niepełnosprawnych. Przy realizacji
zadania należy uwzględnić ewentualne potrzeby niepełnosprawnych uczestników,
jeżeli takowe wystąpią;
5.
informowania
uczestników o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa;
6.
zapewnienia
osoby na zastępstwo, przy czym osoba świadcząca usługi w ramach zastępstwa musi
mieć kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż osoba skierowana do realizacji
przedmiotu zamówienia;
7.
prowadzenia
„Karty realizacji usług”, (zgodnej z
wzorem Zamawiającego), która będzie stanowić załącznik do faktury.
Wykonawca będzie
świadczył usługę na podstawie zleceń na wykonanie usługi, przekazanych przez
Zamawiającego. W przypadku odwołania marszu ze względu na warunki atmosferyczne
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu
zamówienia na każdym etapie.
Zamawiający nie ponosi
odpowiedzialności wobec osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją
przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie bierze żadnej
odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w których nastąpi
uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna.
2.. Warunki udziału w
postępowaniu:O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2.1
nie podlegają
wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023
poz. 1497).
Na potwierdzenie
Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 1 2.2
zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 5
sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (Dz. U z 2024 poz.113 t.j.), mają status
przedsiębiorstw społecznych, działających na podstawie ustawy lub właściwych
przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru
Gospodarczego, z uwzględnieniem art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009
r. o finansach publicznych. 2.2.1
posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej
działalności;
2.2.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość
realizacji zamówienia
Zamawiający uzna niniejszy warunek za
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże ( w Załączniku nr 2), że
dysponuje co najmniej 1 osobą, która
będzie zatrudniona/zaangażowana do wykonywania przedmiotu zamówienia i która
będzie spełniała łącznie poniższe warunki:a) posiada wykształcenie minimum
średnie lub zawodowe b)posiada ukończony kurs instruktora rekreacji ruchowej;c) porozumiewa się w języku
polskim;
Na potwierdzenie
Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie się odbywała zgodnie z
zasadą spełnia/nie spełnia.
3. Kryteria oceny
ofert.3.1.
Przy wyborze oferty Zamawiający kierować
się będzie następującymi kryteriami:
3 .1.1
cena oferty – 90% (C)3 1.2
inne kryteria -10 % - doświadczenie (D)
3.2
Zasady
oceny oferty w poszczególnych kryteriach.3.2.1. Cena oferty – waga 90%
Maksymalną ilość punktów w kryterium
„cena oferty” otrzyma oferta z najniższą ceną, pozostałym Wykonawcom przypisana
zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów, zgodnie z poniższym wzorem:
Cena najniższa brutto*Pc =
--------------------------------------------------------- X 90 pkt
Cena oferty badanej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających
odrzuceniu
gdzie:
Pc – ilość punktów w kryterium „cena
oferty” uzyskana przez Wykonawcę, którego oferta podlega ocenie
1 pkt=%
Podstawą przyznania punktów w
kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w
formularzu ofertowym.Cena ofertowa brutto musi
uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją
przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy.
3.3. Inne kryteria3.3.1. Doświadczenie (D) 10% – Ilość marszy nordic
walking przeprowadzonych w okresie od 01.06.2021- 31.05.2024
r.
Liczba
punktów za doświadczenie w
świadczeniu usługi przeprowadzenia marszy nordic walking
0 – 4
marsze – 1 pkt
5 - 10
marszy – 5 pkt
11 -15
marszy i powyżej – 10 pkt
gdzie
1pkt=1%
Punktacji podlegać będzie ilość przeprowadzonych marszy nordic walking w wymiarze maksymalnie 15 marszy, wykazanie większej liczby marszy nie będzie punktowane.
W
przypadku, gdy Wykonawca w
formularzu:-
nie wymieni ilości marszy nordic walking,
- nie wpisze imienia i nazwiska osoby świadczącej usługę,
- wpisze więcej niż jedną osobę
świadczącą usługę
zostanie mu
przyznane w tym kryterium 0,00 pkt = 0%
Zamawiający dopuszcza zmianę osoby
świadczącej przedmiot zamówienia przed podpisaniem umowy, tylko w przypadku
wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia na osobę, która będzie
musiała wykazać, że spełnia co najmniej takie same warunki, co osoba wskazana w
ofercie. Zmianę należy zgłosić Zamawiającemu na piśmie wraz z podaniem wyżej
wymienionych informacji.Wykonawca w powyższym kryterium może
otrzymać maksymalnie 10 pkt = 10%
3.4. Jeżeli
nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub
więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców,
którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego
ofert dodatkowych.3.5. . Wykonawcy,
składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane
w ofertach podstawowych.
4.
Termin i miejsce wykonywania przedmiotu zamówieniaTermin świadczenia przedmiotu
zamówienia – od dnia podpisania umowy do
31 sierpnia 2025 roku.
5.
Informacje dotyczące płatnościZapłata nastąpi przelewem na
rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP,
split payment) w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo
wystawionej faktury.
Ponadto w związku z
centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego
będą widniały dwa podmioty, tj. Nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska
45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150
odbiorca: Centrum Usług Społecznych w
Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.
6.
Inne
istotne warunkiZ Wykonawcą, który złoży
najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa (wzór – (Załącznik Nr 4 do zapytania
ofertowego).
Jeżeli Wykonawca, którego
oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać
najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych złożonych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.
Zamawiający zastrzega że postępowanie
może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
7.
Wykaz załączników7.1.
Załącznik Nr 1 –Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia7.2.
Załącznik Nr 2 –Oświadczenie Wykonawcy7.3.
Załącznik Nr 3 – Formularz ofertowy7.4.
Załącznik Nr 4 – Wzór umowy
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel……….......... - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
09.08.2024 | 14:40
» Location
Available after sign in
Sign in» Category assortment
No category
» Buyer data
Urząd Miejski Starachowice
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests on OnePlace in last 10 days.