Pełnienie nadzoru inwestorskiego z podziałem na części: Część nr 1 na zadaniu pn. Modernizacja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 515 na odcinku km 37+232 – 40+447 na terenie RDW Sztum, Część nr 2 na zadaniu pn. Modernizacja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 525 na odcinku km 7+770 – 9+635 na terenie RDW Sztum

» Notice description

opis w specyfikacji

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (Od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru końcowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Potencjał kadrowy (Inspektor nadzoru powinien posiadać uprawnienie budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej lub równoważne. Proszę potwierdzić posiadanie uprawnień wpisując „Potwierdzam”.)
Doświadczenie (Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie
polegające na budowie/ modernizacji/ przebudowie/remoncie drogi min. klasy „Z” o długości min. 1 km, doprowadzonych do odbioru końcowego robót budowlanych
Wykonawca ma obowiązek załączyć dokumenty poświadczające należyte wykonanie zamówienia)
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Brak podstaw do wykluczenia należy potwierdzić wpisując: „Nie podlegam wykluczeniu”)
Oświadczenie o płatności podatku VAT (Złożeniem oświadczenia jest wpisanie odpowiednio „Jestem podatnikiem, o którym mowa w pkt. 1 oświadczenia”, albo „Korzystam ze zwolnienia, o którym mowa w pkt. 2 oświadczenia”)
Oświadczenie RODO (Wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu Złożeniem oświadczenia jest wpisanie odpowiednio „Potwierdzam”, albo „Nie dotyczy”)

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 55 277 24 83- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

09.08.2024 | 12:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku


» Contact details

Available after sign in

Sign in