ZASUWA DN250 PN25 ZZK.K.S KLINOWA ZAMKON, ZAWÓR DN50 PN25 ZZZK.K.S ZAPOROWY ZAMKON
» Notice description
OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIEŃ
MERCUS Logistyka sp. z o. o. w Polkowicach
1. ZAMÓWIENIE I POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA
1.1. Poniższe Ogólne Warunki Zamówień (dalej „OWZ”) obowiązują dla składanych przez MERCUS Logistyka sp. z o.o. (dalej „Zamawiający”) zamówień na zakup lub dostawę: wyrobów, usług i innych o zbliżonym charakterze, dla których nie zawarto umowy w formie pisemnej lub elektronicznej.
1.2. Zamówienie jest wiążące, jeżeli złożone jest:
a) elektronicznie w formie dokumentu podpisanego z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisem korporacyjnym (niekwalifikowanym podpisem elektronicznym Zamawiającego),
b) elektronicznie bezpośrednio z systemu SAP, które nie wymaga dodatkowych podpisów ze strony Zamawiającego,
c) w formie pisemnej, podpisanej przez osoby upoważnione ze strony Zamawiającego, których wykaz znajduje się na stronie: www.mercus.com.pl/ze.
1.3. Sprzedawca po otrzymaniu zamówienia zobowiązany jest w ciągu 2 dni roboczych do potwierdzenia jego otrzymania i przyjęcia warunków zamówienia poprzez:
a) kliknięcie linku, służącego potwierdzeniu zamówienia (zamówienia elektroniczne),
b) dokumentowe, w tym e-mailowe, potwierdzenie otrzymania zamówienia do pracownika Kupującego wymienionego na zamówieniu (zamówienia papierowe).
Brak odpowiedzi na zamówienie w terminie 5 dni roboczych, oznacza jego przyjęcie na warunkach w nim określonych. Zamawiający ma jednak prawo odstąpienia od zamówienia w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia zamówienia w razie niepotwierdzenia przez Sprzedawcę, a Sprzedawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
1.4. Potwierdzenie zamówienia oznacza jego przyjęcie na określonych w nim warunkach bez zastrzeżeń.
1.5. Zmiana warunków zamówienia może nastąpić za zgodą Zamawiającego, wyrażoną na piśmie lub drogą elektroniczną (w tym e-mail) przez osoby upoważnione ze strony Zamawiającego, których wykaz znajduje się na stronie: www.mercus.com.pl/ze.
1.6. Ilekroć w OWZ jest mowa o „Użytkowniku” rozumie się przez to Oddział lub Spółkę z Grupy Kapitałowej KGHM Polska Miedź S.A., między innymi na rzecz której Kupujący nabywa Towary.
2. OBIEG KORESPONDENCJI DOTYCZĄCEJ REALIZACJI ZAMÓWIENIA
2.1. Zamawiający podaje w zamówieniu numer i szczególne znaki pisma, które Sprzedawca jest zobowiązany umieszczać w korespondencji dotyczącej danego zamówienia (potwierdzeniach, zawiadomieniach o wysyłce, dokumentach przewozowych, dokumentach dostawy, fakturach, itp.). W przypadku dostaw bezpośrednich do Użytkownika Sprzedawca zobowiązany jest podawać na dokumentach dostawy numer zamówienia Użytkownika.
2.2. Sprzedawca odpowiada za szkody spowodowane niewłaściwym oznaczeniem przesyłek i dokumentów.
3. WARUNKI PŁATNOŚCI
TERMIN I SPOSÓB PŁATNOŚCI: 60 DNI OD DATY DOSTARCZENIA TOWARU I FV. CENA NA FAKTURZE NALICZANA BĘDZIE W WALUCIE PLN PO PRZELICZENIU PRZEZ PRZYJMUJĄCEGO ZAMÓWIENIE WALUTY OBCEJ WG. ŚREDNIEGO KURSU NBP Z DNIA POPRZEDZAJĄCEGO DZIEŃ WYSTAWIENIA FAKTURY VAT. ZAPŁATA ZA REALIZACJĘ DOSTAWY NASTĄPI W PLN.
4.1. Sprzedawca doręczy fakturę nie wcześniej niż po odbiorze towaru przez Zamawiającego lub Użytkownika bez uwag i nie później niż do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu dokonania dostawy towaru. Faktura wystawiona nieprawidłowo, bezpodstawnie nie zobowiązuje Zamawiającego do zapłaty.
4.2. Zamawiający dokonuje zapłaty za dostarczony towar przelewem w terminie określonym w zamówieniu, chyba że w warunkach postępowania przetargowego (jeśli dotyczy), którego wynikiem jest zamówienie wskazano inny termin.
4.3. Termin płatności liczony jest od dnia dostawy i daty dostarczenia prawidłowo wystawionego oryginału faktury. W przypadku zrealizowania przez Sprzedawcę dostawy wcześniej, niż termin dostawy wskazany w zamówieniu termin ten liczony jest od dnia dostawy wskazanego w zamówieniu.
4.4. Za datę zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
4.5. Cena na fakturze naliczona
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
02.07.2024 | 07:00
» Location
59-101 Polkowice
» Category assortment
- Machines, equipment and spare parts
» Buyer data
Mercus Logistyka Sp. z o.o.
ul. Kopalniana 11
59-101 Polkowice
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: PL6920001774
regon: Brak
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Machines, equipment and spare parts category published on OnePlace in last 10 days.